توضیحات وزیر علوم درباره امکان انتشار کارنامه پذیرفته شدگان در کنکور ۹۸



اخبار,اخبار کنکور,منصور غلامی
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در واکنش به اعتراضات نسبت به کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد ۹۸، نتایج کنکور امسال را قطعی خواند.

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خانه ملت در پاسخ به این سئوال که با توجه به برخی اعتراضات نسبت به نتایج کنکور کارشناسی و کارشناسی ارشد، امکان انتشار کارنامه و اسامی پذیرفته شدگان در دانشگاه‌ها به ویژه در رشته‌های علوم پزشکی وجود دارد یا خیر، گفت: سازمان سنجش نتایج دو آزمون کارشناسی و کارشناسی ارشد را اعلام کرده و پذیرفته شدگان و قبولی‌ها در حال حاضر در دانشگاه‌های کشور شروع به تحصیل کرده‌‎اند.

 

نتایج کنکور سراسری و کنکور ارشد 98 قطعی است

عضو کابینه دولت دوازدهم تصریح کرد: نتایج بر اساس شاخصه‌های نمره و ضوابطی که برای آزمون‌ها پیش بینی شده، قطعی است و معمولا هر سال فرصتی برای اعتراض کسانی که به هر دلیل نسبت به قبولی خود معترض هستند، وجود دارد.

 

غلامی با بیان اینکه برخی از افراد نسبت به پذیرفته نشدن خود در کنکور معترض بودند که تعداد زیادی از این پرونده‌ها در حال رسیدگی است، گفت: رسیدگی به اعتراضات به هیچ عنوان به معنای پذیرفتن درخواست افراد نیست بلکه جهت کسب اطمینان این رسیدگی‌ها صورت می‌گیرد.

 

لیست پذیرفته شدگان در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد

وزیر علوم با یادآوری اینکه در حال حاضر لیست اسامی افراد پذیرفته شده برای اطلاع خودشان در سایت قرار می‌‎گیرد، اضافه کرد: افزون بر این، لیست پذیرفته شدگان در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد که از این مرحله به بعد مسئولیت پذیرفته شدگان با دانشگاه‌ها بوده که در رشته‌های علوم پزشکی به عهده وزارت بهداشت است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------