آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

خواسته های دانشجویان علم و صنعت به دنبال مسمومیت ساکنان خوابگاه



اخبار,اخبار دانشگاه,مسمومیت در دانشگاه علم و صنعت
در پی مسمومیت تعداد زیادی از دانشجویان علم و صنعت، دانشجویان معترض خواستار عزل پیمانکار سلف، افزایش کیفیت غذا و مکاتبه با صندوق رفاه برای ارائه گوشت و مرغ و برنج ایرانی تازه شدند.

به گزارش مهر، دانشجویان معترض در پی مسمومیت تعداد قابل توجهی از ساکنین خوابگاه خواستار عزل فوری پیمانکار سلف و عذرخواهی رسمی مسئولین مربوطه بابت مسمومیت دانشجویان و تکذیب این خبر توسط ادارۀ روابط عمومی دانشگاه شدند.

 

همچنین آنها خواهان پرداخت کامل هزینه‌های درمان دانشجویان دچار مسمومیت، افزایش کیفیت غذا و جلوگیری از تکرار هرگونه اتفاق مشابه و انتشار اطلاعات دقیق مربوط به مناقصه جهت تعیین پیمانکار سلف هستند.

 

از دیگر مطالبات دانشجویان این است که محل طبخ و مواد اولیه سلف اساتید و دانشجویی تفاوتی با یکدیگر نداشته باشند و غذای اساتید و دانشجویان در یکجا سرو شود. (به دلیل مسائل حقوقی، این مورد باید از سال آینده اجرا شود).

 

یکی از دیگر مطالباتی که دانشجویان مطرح کرده اند، مکاتبه با صندوق رفاه و درخواست برای ارائه گوشت و مرغ و ماهی تازه ( و نه یخ زده) و برنج ایرانی است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------