وام‌های دانشجویی تجمیع می شوند/ تبدیل ۲۰ وام دانشجویی به ۵ وام



اخبار,اخبار دانشگاه,وام‌های دانشجویی
رئیس صندوق رفاه دانشجویان از طرح تجمیع وام های دانشجویی خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۰ وام داریم که در این طرح تعداد آنها به ۵ الی ۶ وام می رسد ولی این به معنی حذف وام ها نیست.

ناصر مطیعی در گفتگو با مهر درباره اجرای طرح تجمیع وام‌های دانشجویی و بازنگری رویه‌های پرداخت و بازپرداخت گفت: طرح تجمیع وام‌های دانشجویی هنوز به اتمام نرسیده باید مراحل لازم را طی و تاییدیه های لازم را اتخاذ کرده و سپس اجرایی شود.

 

وی درباره اینکه آیا با اجرایی شدن طرح برخی از وام‌های دانشجویی حذف می‌شود یا خیر افزود: در حال حاضر حدود ۲۰ وام دانشجویی داریم که با اجرای این طرح تعداد آنها به حدود ۵ الی ۶ وام دانشجویی می‌رسد اما قرار نیست وامی حذف شود.

 

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: تجمیع و بازنگری که گفته می‌شود بدین معنی است که در این طرح ۵ الی ۶ وام تحت عنوان یک وام جدید معرفی شده و جامعه هدف و شرایط پرداخت آن اعلام می‌شود.

 

وی ادامه داد: بنابراین بدین معنی نیست که وامی حذف شده، بلکه در یک قالب جدید؛ متناسب با نیازها و تجربیاتی که از سبد پرداختی وام‌ها داریم جایگزین قبلی می‌شود.

 

مطیعی افزود: در حال حاضر این طرح در حال بررسی و طی فرایندهای لازم است و تا زمان اجرا همان سیستم قبلی ارائه وام‌ها برقرار است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------