واکنش دبیر صنفی دانشکده کشاورزی به از حال رفتن دانشجوی دختر: ضبط کارت دانشجویی غیرقانونی‌ است



دانشکده کشاورزی،اخبار دانشگاه،خبرهای دانشگاه
دبیر صنفی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران با اشاره به خبرهای منتشرشده درباره‌ی از حال رفتن دانشجوی دختر این دانشکده از تشکیل جلسه‌ای با رئیس دانشکده کشاورزی در روز شنبه خبر داد و گفت: قرار است باتوجه به اینکه ایشان گفته بودند مستنداتی وجود دارد، مستندات لازم اعم از فیلم یا عکس از این اتفاق را ارائه دهند.

دوشنبه، ۱۰ مهر، حوالی ساعت ۳ بعداز ظهر یکی از دانشجویان دختر دانشکده‌ کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بعد از تذکر حراست از حال می‌رود. رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، سیدمحمدعلی ابراهیم‌زاده موسوی، در مصاحبه‌ای که با روزنامه شرق داشته گفته است دلیل تذکر حراست این بوده که این دانشجوی دختر و پسری را در حالیکه یکدیگر را بغل کرده بودند دیده‌اند. او همچنین بر این امر تاکید داشته که این برخورد از هر دوسو محترمانه و قانونی بوده است.

 

شایان افشارها، دبیر صنفی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در گفت‌وگویی با انصاف نیوز می‌گوید که تحقیقات شورای صنفی به اظهارات ضد و نقیضی رسیده است و عده‌ای گفته‌اند این دو دانشجو اصلا یکدیگر را بغل نکرده‌ بودند و عده‌ای هم با شک و تردید از آن اتفاق گفته‌اند.

 

آقای افشارها همچنین گفت که روز شنبه‌ی هفته آینده جلسه‌ای با ریاست و مسئولان دیگر دانشکده دارند که قرار است باتوجه به اینکه ایشان گفته بودند مستنداتی وجود دارد، مستندات لازم اعم از فیلم یا عکس از این اتفاق را ارائه دهند.

 

دبیر صنفی در پایان بر این امر تاکید داشت که در هر صورت «ضبط کارت دانشجویی خلاف قانون و مقررات دانشگاه است» و علاوه بر این «چنین برخوردهایی نیازمند پروتکل خاصی‌ست که به دانشجو فشار روانی این چنینی وارد نشود».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------