توکلی : تمدید مهلت ثبت‌نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان تا فردا



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ثبت‌نام در کاردانی به کارشناسی موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی پایان یافت و بیش از ۴ هزار نفر با معدل دوره کاردانی در این دوره ثبت‌نام کردند. 

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با  ایلنا با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت‌نام و پذیرش در رشته‌های تحصیلی آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسـته که پذیرش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی صورت می‌گرفت، ۲۷ آبان به پایان رسید.

 

توکلی ادامه داد: داوطلبان تحصیل در رشته‌های دارای پذیرش با سوابق تحصیلی (معدل کل دوره کاردانی) در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۷، می‌توانستند با جستجوی عنوان موسسه و کدرشته‌محل‌ها در سایت اینترنتی سازمان سنجش در رشته‌های مورد تقاضا ثبت نام کنند.

 

او با اشاره به آمار ثبت نام کنندگان گفت: ثبت نام مقطع کاردانی که بر اساس سوابق تحصیلی بود روز گذشته به اتمام رسید و بر اساس آمار اولیه که گزارش شده ۴ هزار و ۱۷۶ نفر انتخاب رشته کردند. همچنین بر اساس آمار اولیه ۴ هزار و ۲۲۷ نفر در رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ثبت نام کرده‌اند که آمار نهایی متعاقبا اعلام می‌شود.

 

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور یاد آور شد: مهلت ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان که تا روز گذشته مهلت داشت تا فردا ۲۹ آبان ماه ۹۷ تمدید شده و تا ساعت هشت صبح امروز نیز ۲۸ هزار و ۱۰۶ نفر  ثبت نام و انتخاب رشته کرده‌اند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------