آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

اطلاعيه‌ سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ كشور در باره‌ تاريخ‌ ثبت‌نام‌ و شركت در‌ آزمون‌ سراسري‌ سال 1399



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور

 

بدين‌وسيله‌ به ‌اطلاع‌ كليه‌ متقاضيان‌ ثبت‌نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ سال 1399 براي‌ پذيرش در رشته‌هاي با آزمون در دوره‌هاي‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نيمه حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌، دانشگاه‌ پيام‌‌نور و مؤسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ و همچنين رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي مي‌رساند كه ثبت‌نام از روز چهارشنبه مورخ 98/11/16 (شانزدهم بهمن ماه‌ 1398) منحصراً از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org آغاز و در روز پنجشنبه مورخ 98/11/24 (بيست و چهارم بهمن ماه‌ 1398) پايان مي‌پذيرد؛ لذا داوطلبان مي‌توانند در مهلت مقرر براي شركت در آزمون سراسري سال 1399 ثبت‌نام نمايند. 

 

دفترچه راهنما به همراه اطلاعيه تكميلي ثبت‌نام در آزمون مذكور همزمان با شروع ثبت‌نام از طريق پايگاه اطلاع رساني اين سازمان قابل دسترس خواهد بود. تاكيد مي‌گردد كه آزمون سراسري سال 1399 در تاريخ‌هاي 99/04/12 و 99/04/13 برگزار خواهد شد.

 

لازم به توضيح است دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته برای رشته‌هایی كه پذيرش آنها صرفاً با سوابق تحصيلي (بدون آزمون) انجام مي‌گيرد برای اطلاع داوطلبان در روز سه‌شنبه مورخ 98/11/08 در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد. داوطلباني كه تمايل به شركت در پذيرش این رشته‌ها را دارند می‌توانند در تاريخ 98/12/20 با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و مطالعه رشته‌هاي مورد نظر نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته در پذيرش سراسري سال 1399 اقدام نمايند. ضمناً داوطلباني كه صرفاً تمايل به پذيرش در رشته‌های صرفاً با سوابق تحصيلي (بدون آزمون) را دارند نيازي به ثبت‌نام و شركت در آزمون سراسري سال 1399 نخواهند داشت.

 

 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------