آخرین اخبار کنکور و دانشگاه

آزمون های مهم 1404،اخبار کنکور،خبرهای کنکور

اعلام زمان ثبت‌نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴

برنامه زمانی ثبت‌نام و برگزاری آزمون‌های سراسری کارشناسی ارشد، دکتری، کاردانی به کارشناسی و کاردانی ویژه دانشگاه فنی حرفه‌ای…

وزارت علوم دریافت گواهی سلامت را شرط حضور دانشجو در دانشگاه اعلام کرد



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه,  وزارت علوم
معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه‌ای اعلام کرد: الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان برای شرکت در کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها در صورت بازگشایی این مراکز از اول اردیبهشت وجود ندارد و همه دانشجویان نیز برای حضور در محیط دانشگاه باید گواهی سلامت داشته باشند. 

دکتر علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم با ابلاغ بخشنامه‌ای به روسای دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی اعلام کرد: پیرو تصمیمات جلسه ۱۷ فروردین ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود دانشگاه‌ها مجاز هستند از آغاز اردیبهشت‌ماه ۹۹ امکان حضور دانشجویان دوره دکتری خود را با لحاظ شرایط زیر در مراکز خود فراهم آورند.

 

به گزارش ایسنا، طبق این بخشنامه کلاس‌های درسی ترجیحاً به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود مگر به تشخیص استاد و به منظور رفع اشکال با رعایت فاصله افراد و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و کلاس‌های بزرگ و دارای تهویه مناسب به صورت حضوری برگزار شود.

 

همچنین دانشجویانی که برای پیشبرد و انجام رساله خود نیاز به حضور و فعالیت در آزمایشگاه و کارگاه دارند می‌توانند با رعایت ضوابط بهداشتی و حدالامکان به صورت تک نفره از فضای آزمایشگاه‌ها یا کارگاه استفاده کنند و در صورت لزوم ساعت کاری آزمایشگاه و کارگاه بین دانشجویان توزیع و برنامه حضور آن‌ها در روز‌ها و زمان‌های مختلف تنظیم شود.

 

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد: قبل و بعد از حضور هر دانشجو در آزمایشگاه و کارگاه قسمت‌های مورد استفاده و تجهیزات و وسایل به نحوی موثر باید ضدعفونی شوند. همچنین همه این دانشجویان برای حضور در محیط دانشگاه ملزم به دریافت گواهی سلامت از مراکز بهداشتی هستند.

 

در پایان این بخشنامه آمده است: دانشگاه‌ها تلاش کنند تا دوره‌ها و رشته‌های نظری دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار شود و الزامی به حضور فیزیکی دانشجویان دکتری در دانشگاه‌ها نیست.

 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه,  وزارت علوم

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------