امتحانات پایان ترم دانشگاه تهران حضوری است



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
معاون آموزش دانشگاه تهران با اشاره به اینکه شیوه های مختلفی برای برگزاری امتحانات پایان ترم پیشنهاد شده است، گفت: نگاه اصلی و ترجیحی ما، برگزاری امتحان بصورت حضوری است. 

سید حسین حسینی در گفتگو با مهر درباره تصمیم دانشگاه در خصوص نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم، گفت: با در نظر گرفتن همه ملاحظات و شیوه درس‌ها از درس‌های نظری گرفته تا درس‌های نظری – عملی و دروس عملی، هنوز در حال بررسی هستیم.

 

وی افزود: در عین حال با توجه به حجم بالا و تعداد زیاد درس‌ها، شیوه‌های مختلفی برای برگزاری آزمون و امتحانات پیشنهاد شده که البته در این میان، نگاه اصلی و ترجیحی ما، برگزاری امتحان به صورت حضوری، در زمان مناسب و وضعیت پایدار است.

 

معاون آموزشی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه زمان مورد نظر برای برگزاری امتحانات مسلماً زمانی خواهد بود که حضور دانشجویان، حداقل مشکل را به دنبال داشته و دغدغه‌های خانواده‌هایشان نیز کاهش یافته باشد، ادامه داد: هنوز روی تعیین این زمان، به جمع بندی نرسیده‌ایم و همکاران همچنان در حال مطالعه و بررسی جوانب هستند که ارتباط مستقیم با وضعیت آتی کرونا در کشور دارد.

 

حسینی اظهار داشت: البته این نکته هم حائز اهمیت است که در برخی از درس‌ها، استادان همزمان با ارائه دروس، ارزیابی‌هایی از میزان مشارکت دانشجویان به دست می‌آورند که همین نیز خود، می‌تواند تا حدودی در نمرات امتحانات اثرگذار باشد.

 

وی در پایان گفت: نکته مهم دیگر اینکه همه دانشجویان چه دانشجویان موجود و چه دانشجویان قبلی، همگی این امکان را دارند که تا پایان مهر ماه، از پایان نامه‌های خود دفاع کنند.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------