برگزاری امتحانات حضوری دانشگاه آزاد در 7 استان کشور



 اخبار دانشگاه ,خبرهای دانشگاه, کنکور
نایب رئیس ستاد آ‌موزش مجازی دانشگاه آزاد، گفت: در ۷ استان کشور که وضعیت آنها سفید و مجوز برگزاری آزمون حضوری را داشتند امتحانات به صورت حضوری برگزار شد. همچنین در ۲ استان که وضعیت آنها قرمز و امکان برگزاری امتحانات غیرحضوری را داشتند امتحانات از طریق سامانه این دانشگاه به صورت غیرحضوری برگزار شد. 

جواد علمائی نایب رئیس ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، گفت: مطابق برنامه‌ریزی که در کل کشور توسط دانشگاه آزاد اسلامی به عمل آمد به دنبال این بودیم که بتوانیم امتحانات را در محیطی امن و سالم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی که  از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزشی پزشکی به دانشگاه‌ها ابلاغ شده برگزار کنیم. 

 

وی افزود: امروز ۲۴ خرداد در ۷ استان کشور که وضعیت آنها سفید بود و مجوز برگزاری آزمون حضوری داشتند، امتحانات به صورت حضوری برگزار شد و همچنین در ۲ استان که وضعیت قرمز داشتند و امکان برگزاری امتحانات غیرحضوری در آنها فراهم بود امتحانات از طریق سامانه برگزار شد. 

 

نایب‌رئیس ستاد آموزش مجازی دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: در بقیه استان‌ها امتحانات به مدت یک هفته به تعویق افتاد که با آماده شدن سامانه آزمون غیرحضوری در این واحدها، متعاقبا تاریخ  جدید برگزاری امتحانات توسط واحدها به دانشجویان اطلاع‌رسانی خواهد شد. 

 

وی در پایان گفت: ما در کل کشور بحث طرح تعاون آزمون را برگزار کردیم تا دانشجویان دانشگاه آ‌زاد در محل سکونت خود امتحان دهند که با همکاری گسترده بین واحدها امتحان در زمان مقرر برگزار شد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------