از بین بردن سلولیت برای همیشه با 6 حرکت ورزشی



فعالیت فیزیکی از جمع شدن چرب و مایعات در بدنتان پیشگیری می کند‎

 

اغلب افراد ورزش های ضد سلولیت را به عنوان بخشی از برنامه ورزشی روزانه شان انجام می دهند. فعالیت فیزیکی از جمع شدن چرب و مایعات که منجر به ایجاد برجستگی و فرورفتگی می شوند، در بدنتان پیشگیری می کند.

 

اگر بخواهید سلولیت ها را برای همیشه از بین ببرید باید سبک زندگی خود را تغییر دهید با این حال فعال نگه داشتن عضلات و تقویت آن ها باعث می شود نتایج بهتری کسب نمایید بدون این که نیاز به باشگاه رفتن یا وسایل و تجهیزات خاصی داشته باشید.

  

از بین بردن سلولیت با طناب زدن

تمرینات کاردیو یا قلبی عروقی به کاهش ظاهر سلولیت کمک می کند. باور کنید یا نه یکی از بهترین ورزش های ضد سلولیت طناب زدن است. طناب زدن جریان خون لنفاوری را بهبود بخشیده و کمک می کند سموم بدن دفع شود.

 

کافیست حداقل سه روز در هفته و هر بار 5 تا 10 دقیقه طناب بزنید.

  

ورزش ساق پا برای بهبود سلولیت

یکی از موثرترین ورزش های ضد سلولیت بالا بردن ساق پا است. این ورزش به سوخت چربی پایین تنه کمک می کند و علاوه بر آن جربان خون در ران و ساق پا را افزایش می دهد.

 

روی یک نیمکت یا استپ ایستاده به طوری که پاشنه پا از استپ بیرون باشد. سپس پاشنه پا را تا حدی که امکان دارد به آرامی بالا و پایین ببرید. حداقل 15 بار این حرکت را انجام دهید.

  

از بین بردن سلولیت با لانژ

لانژ روی عضلات همسترینگ و چهار سر ران کار می کند بنابراین در ساف کردن ظاهر سلولیت ران ها و باس نبسیار موثر است.

 

بایستید و یک قدم به جلو بردارید. در حالی که بیشتر وزنتان روی پای پشتی است هر دو پا را از زانو خم کنید. بالا تنه را صاف نگه داشته و عضلات شکم را منقبش کنید. 5 ثانیه به همین حالت مانده و دوباره به حایت اول برگردید. این تمرین را 12 مرتبه برای هر پا انجام دهید.

 

اگر بخواهید سلولیت ها را برای همیشه از بین ببرید باید سبک زندگی خود را تغییر دهید‎

 

لیفت پا برای درمان سلولیت

این ورزش برای فرم دادن به پایین تنه شما بسیار موثر عمل می کند بنابراین در کاهش ظاهر سلولیت ها هم تاثیر گذار است. انجام این ورزش به قدرت و تعادل بالایی نیاز دارد ولی یک راه فوق العاده برای فرم دادن به باسن و از بین بردن سلولیت های باسن است.

 

روی آرنج و زانو قرار گیرید آرنج ها باید دقیقا در امتداد شانه قرار بگیرند. یک پارا بلند کرده و پاشنه را به سمت سقف بکشید. 5 ثانیه به همین حالت مانده و به حالت اول بازگردید. این حرکت را 10 تا 12 بار برای هر طرف تکرار کنید.

  

از بین بردن سلولیت با ابداکتور ران

ورزش های ضد سلولیت باید روی ران، باسن و به خصوص عضلات ابداکتورabductors  انجام شود. چون سلولیت معمولا در این نقاط تجمع می کند. این ورزش باعث ریلکس شدن عضلات پا و پیشگیری از واریس هم می شود.

 

به پهلوی راست دراز بکشید از بازوی راست برای نگه داشتن سرتان استفاده کنید و از بازوی دیگر را جلوی بدن برای حفظ تعادل روی زمین قرار دهید. پای چپ را به آرامی به سمت سقف بالا ببرید و 3 ثانیه نگه داشته به حالت اول بازگردید ولی نباید به پای دیگرتان تماس پیدا کند. این حرکت را 15 بار برای هر طرف تکرار کنید.

  

از بین بردن سلولیت با دوچرخه خوابیده

حرکاتی که همزمان چند گروه عضلات را درگیر می کنند برای کوچک کردن چربی های برجسته فوق العاده هستند. به همین دلیل است که دوچرخه خوابید باید بخشی از ورزش روزانه شما باشد. این حرکت عضلات شکم را هم درگیر کرده و جریان خون به پاها را تحریک می کند. همچنین اگر کمر درد دارید به کاهش درد کمر و بهبود تعادلتان کمک می کند.

 

به پشت دراز بکشید و پاها را کمی از زمین بلند کنید. بازوها را کنار بدن یا سرتان قرار داده و پاها را به حالت دوچرخه حرکت دهید. این حرکت را 3 ست 20 تایی تکرار کنید.

 

فراموش نکنید برای مقابله با سلولیت های بدنتان همزمان با انجام این ورزش ها باید مقدار زیادی آب بنوشید و سبزیجات و میوه های تازه زیادی به رژیم غذایی خود اضافه کنید. این عادت های سالم بهترین شانس شما برای از بین بردن همیشگی سلولیت است.

  

منبع: seemorgh.com

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------