آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

بیوگرافی و عکس های آداما ترائوره ​​مهاجم بارسلونا



آداما ترائوره در بارسا, قد و وزن آداما ترائوره, آداما ترائوره

آداما ترائوره دیارا فوتبالیست

 

از لاغر غیر قابل اعتماد تا 'هیولای' عضلانی؛ ماجرای ظهور آداما ترائوره

آداما ترائوره دیارا زادهٔ ۲۵ ژانویهٔ ۱۹۹۶ بازیکن فوتبال اهل اسپانیا است ، او اولین حضور خود در لیگ قهرمانان اروپا را در تاریخ ۲۶ نوامبر انجام داد، از باشگاه‌هایی که آداما ترائوره بازی کرده‌است می‌توان به بارسلونا، استون ویلا، میدلزبرو و ولورهمپتون و اندررز اشاره کرد.

چکیده ای از بیوگرافی آداما ترائوره

نام کامل: آداما ترائوره دیارا

زادروز : ۲۵ ژانویهٔ ۱۹۹۶ لوسپیتالد، اسپانیا

قد: ۱٫۷۸ متر

پست : وینگر

 

بیوگرافی آداما ترائوره

آداما ترائوره دیارا فوتبالیستی اسپانیایی متولد 25 ژانویۀ سال 1996 از پدر و مادری مالیایی در ایالت کاتالونیای اسپانیا است. او فوتبالیستی است مسلمان و برادر بزرگ تر او به نام موها نیز فوتبالیست است. نام و نام خانوادگی این بازیکن حرفه ای فوتبال اسپانیایی است.

 

در این نام، نام خانوادگی اول یعنی ترائوره نام خانوادگی پدری و نام خانوادگی دوم یعنی دیارا، نام خانوادگی مادری است. ترائوره در حال حاضر به عنوان وینگر و به صورت قرضی از تیم ولورهپتون واندررز انگلیس برای تیم بارسلونای اسپانیا بازی می کند. او عضو تیم ملی فوتبال اسپانیا است.

 

بیوگرافی آداما ترائوره, زندگی نامه آداما ترائوره, عکس های آداما ترائوره

بازی آداما ترائوره

 

ترائوره کارش را با تیم بارسلونا شروع کرد. او در سال 2015 به تیم استون ویلا در انگلیس پیوست و یک سال بعد از آن با میدلزبورو قرارداد بست و در نهایت در آگوست سال 2018 به ولورهمپتون و اندررز ملحق شد.

 

سبک بازی آداما ترائوره, آداما ترائوره و همسرش, آداما ترائوره بازیکن فوتبال

آداما ترائوره در اسپانیا

 

آداما ترائوره در هر دو سطح جوانان و بزرگسالان برای تیم های ملی فوتبال اسپانیا بازی کرده و اولین بازی اش برای تیم ملی فوتبال اسپانیا را در سال 2020 انجام داده است.

 

شروع کار آداما ترائوره در بارسلونا

آداما ترائوره در سال 2004 و در سن هشت سالگی به تیم نونهالان بارسلونا پیوست. وی در سال 2013 به تیم B بارسلونا ملحق شد و اولین بازی اش برای این تیم را در 6 اکتبر همان سال در برابر تیم پونفرادینا انجام داد.

او در نوامبر سال 2013 اولین بازی اش را در سن 17 سالگی در لالیگا و در 26 نوامبر همان سال اولین بازی اش را در جام قهرمانان باشگاه های اروپا برای بارسلونا انجام داد.

 

 بیوگرافی آداما ترائوره, زندگی نامه آداما ترائوره, عکس های آداما ترائوره

عکس های آدما ترائوره فوتبالیست

 

آداما ترائوره در استون ویلا

آداما ترائوره در آگوست سال 2015 با قراردادی پنج ساله به ارزش 7 میلیون پوند به تیم فوتبال استون ویلا در لیگ برتر انگلیس پیوست. او اولین بازی اش برای استون ویلا را در برابر کریستال پالاس انجام داد.

 

آداما ترائوره در بارسا, قد و وزن آداما ترائوره, آداما ترائوره

آداما ترائوره در لیگ برتر انگلیس

 

قرارداد با میدلزبورو

ترائوره در 31 آگوست سال 2016 قراردادی چهار ساله را با تیم فوتبال میدلزبورو امضاء کرد. او اولین بازی اش برای این تیم را در 10 سپتامبر سال 2016 انجام داد که به باخت خانگی 1 بر 2 در برابر کریستال پالاس منجر شد. آداما ترائوره در اولین فصل حضورش در میدلزبورو رکورد 31 بازی بدون گل زده را به ثبت رساند.

 

او در زمان حضورش در این تیم و در فصل 2017-2018 برندۀ جایزۀ بهترین بازیکن میدلزبورو از نظر هواداران این تیم، جایزۀ بازیکن جوان سال و جایزۀ بازیکن بازیکنان شد.

 

بیوگرافی آداما ترائوره, زندگی نامه آداما ترائوره, عکس های آداما ترائوره

آدما ترائوره در چمپیونشیپ انگلیس

 

آدما ترائوره در ولورهمپتون واندررز

آدما ترائوره در 8 آگوست سال 2018 با قراردادی پنج ساله به مبلغ 18 میلیون پوند به تیم فوتبال ولورهمپتون واندررز در لیگ برتر انگلیس پیوست.

اولین حضور او برای تیم ولورهمپتون واندررز در لیگ برتر انگلیس در 27 اکتبر سال 2018 در برابر تیم برایتون رخ داد. آداما ترائوره اولین گل اش برای ولورهمپتون واندررز که اولین گل وی در لیگ برتر انگلیس نیز است را در اول سپتامبر سال 2018 در برابر تیم وست هم یونایتد به ثمر رساند.

 

او اولین گل اش برای ولورهمپتون واندررز در رقابت های اروپایی را در مرحلۀ گروهی لیگ اروپا در 28 نوامبر سال 2019 در برابر تیم فوتبال براگا از پرتغال به ثمر رساند. آداما ترائوره صدمین بازی اش در لیگ برتر انگلیس را در 9 ماه می سال 2021 در برابر تیم برایتون انجام داد.

 

داما ترائوره دیاما, بیوگرافی آداما ترائوره, زندگی نامه آداما ترائوره

آداما ترائوره در ولورهمپتون واندررز

 

بازگشت آداما ترائوره به بارسلونا

باشگاه فوتبال بارسلونا در ژانویۀ سال 2022 اعلام کرد که برای بازگرداندن ترائوره به صورت قرضی با باشگاه ولورهمپتون واندررز به توافقی دست یافته است. طبق قرارداد منعقد شده، ترائوره تا ماه جون سال 2022 به صورت قرضی در اختیار این باشگاه قرار دارد و بارسلونا می تواند این قرارداد قرضی را طبق قرارداد تبدیل به قراردادی دائمی نیز بنماید.

 

آداما ترائوره و همسرش, آداما ترائوره بازیکن فوتبال, قدرت بدنی آداما ترائوره

آداما ترائوره در تیم ملی اسپانیا

 

فعالیت آداما ترائوره در سطح ملی

فدراسیون فوتبال کشور مالی در 17 فوریۀ سال 2014 اعلام کرد که آداما ترائوره و برادر بزرگ ترش به نام موها تصمیم گرفته اند برای تیم بزرگسالان مالی بازی کنند. اما ترائوره طی مصاحبه ای در اکتبر سال 2015 اعلام کرد که هنوز در این مورد تصمیمی نگرفته است.

 

او اولین بازی اش برای تیم ملی فوتبال زیر 21 سال اسپانیا را در 22 مارس سال 2018 انجام داد. آداما ترائوره در نوامبر سال 2019 اعلام کرد که می خواهد برای تیم ملی فوتبال مالی بازی کند. اما چند روز بعد تر برای مسابقات انتخابی جام ملت های اروپای 2020 در برابر مالت و رومانی به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. البته در این زمان به خاطر مصدومیت نتوانست تیم ملی اسپانیا را همراهی کند.

 

او تا ژانویۀ سال 2020 نتوانسته بود در این مورد که برای کدامیک از تیم های ملی اسپانیا و مالی بازی کند تصمیم اش را نهایی نماید و تنها بیان کرد از اینکه از سوی هر دو کشور به تیم ملی فوتبال شان دعوت شده، یکی زادگاه او و دیگری سرزمین پدری اش، خوشحال است.

 

آداما ترائوره بار دیگر در آگوست سال 2020 برای بازی در برابر آلمان و اوکراین در لیگ ملت های اروپا به تیم ملی اسپانیا دعوت شد. اما به خاطر مثبت شدن تست کووید-19 در 31 آگوست از لیست تیم ملی اسپانیا خط خورد.

 

او بازی در برابر آلمان را به خاطر انتظار برای اعلام نتیجۀ تست دوم کرونا از دست داد. نتیجۀ تست دوم منفی اعلام شد و او در 3 سپتامبر، پیش از بازی با اوکراین به اردوی تیم ملی پیوست اما دوباره در 6 سپتامبر به خاطر داشتن میزان بالای آنتی بادی در نتیجۀ انجام تست PCR از اردو خارج شد.

 

آداما ترائوره در 7 اکتبر سال 2020 اولین بازی ملی اش برای تیم ملی فوتبال اسپانیا را طی یک بازی دوستانه در برابر تیم ملی فوتبال پرتغال انجام داد. او در 10 اکتبر، بار دیگر در برابر سوئیس در لیگ ملت های اروپا برای تیم ملی اسپانیا به میدان رفت.

 

فدراسیون های فوتبال مالی و اسپانیا هر دو نام ترائوره را در لیست دعوت شدگان به اردوی تیم ملی کشور شان برای بازی های ملی ماه اکتبر سال 2020 قرار داده بودند اما با حضور وی در بازی برابر سوئیس در لیگ ملت های اروپا در ترکیب تیم اسپانیا طبق قوانین فیفا دیگر نمی تواند برای تیم ملی فوتبال مالی بازی کند.

 

سبک بازی آداما ترائوره

تیم شروود، مربی آداما ترائوره در استون ویلا، سبک بازی ترائوره را ترکیبی از سبک بازی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو می داند و می گوید که او مخلوطی از هر دو است. او مؤلفه های بازیکنان سرعتی و قدرتی در او جمع شده اند و از قدرت ذهنی بالا و بازی خوانی قوی ای نیز برخوردار است.

 

در مجموع آداما ترائوره را می توان یکی از بازیکنان آینده دار فوتبال جهان دانست که با داشتن ویژگی های جسمی و روحی و آموزش آکادمیک مناسب الگوی خوبی برای هر فوتبالیستی است که آرزوی رسیدن به سطوح بالا در این ورزش را دارد.

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------