بیوگرافی و عکس های دنیل نوروزی فوتبالیست ایرانی دانمارکی



دنیل نوروزی در تیم ملی, دنیل نوروزی در تیم سپاهان, سن دنیل نوروزی

دنیل نورورزی بازیکن دورگه

 

بیوگرافی دنیل نوروزی فوتبالیست دورگه ایرانی – دانمارکی

دنیل نوروزی متولد 13 دی ماه 1370 بازیکن ایرانی دانمارکی است. او در پست دفاع چپ بازی می کند. دنیل در شهر کپنهاک دانمارک متولد شده و پدر و مادرش ایرانی هستند. او ابتدا در تیم ناوستد بی کی بازی می کرد و پس از جدایی از این تیم به تیم هلسنگور دانمارک پیوست.

چکیده ای از بیوگرافی دنیل نوروزی

نام و نام خانوادگی: دنیل نوروزی

تاریخ تولد: 13 دی ماه 1370

محل تولد: کپنهاک دانمارک

پیشه: بازیکن فوتبال

وضعیت تاهل: مجرد

 

بیوگرافی دنیل نوروزی

 

دنیل نوروزی بازیکن دوملیتی دانمارکی, دنیل نوروزی, بیوگرافی دنیل نوروزی

دنیل نوروزی در زمین فوتبال

 

دنیل نوروزی در 13 دی ماه سال 1370 در شهر کپنهاک دانمارک متولد شد. او از پدر و مادر ایرانی الاصل متولد شده است و تا کنون سه بار به ایران آمده است. او در ایران بستگان زیادی دارد و با همه آنها در ارتباط است اما به گفته خودش در دانمارک اقوام زیادی ندارد و تمام بستگانش در ایران هستند. او زبان فارسی را به خوبی صحبت می کند و با فرهنگ ایرانی کاملا آشنایی دارد. اگر چه او در دانمارک بزرگ شده است و به زبان و فرهنگ دانمارکی نیز کاملا آشنایی دارد.

 

آغاز فعالیت ورزشی دنیل نوروزی

 

دنیل نوروزی در تیم ملی, دنیل نوروزی در تیم سپاهان, سن دنیل نوروزی

دنیل نوروری در پست دفاع چپ بازی می کند

 

او ابتدا دفاع مرکزی بازی می کرد ولی سپس با تشخیص مربیان و توصیه آنها به دفاع چپ رفت و فعالیتش را ادامه داد. او می گوید فوتبالیست شدن در دانمارک کار ساده ای نیست و من از آکادمی های فوتبال در این کشور شروع کردم تا خودم را به رده های بالا برسانم.

 

او یکی از بازیکنان مقیم خارج است که به اردوی تیم ملی ایران راه پیدا کرد. او به مدت یک فصل و نیم در تیم معروف بروندبی در سوپر لیگ دانمارک فعالیت می کرد اما به علت مصدومیت شدید در ناحیه شانه و زانو متاسفانه نصف بازی های فصل 2012-13 را از دست داد.

 

دنیل نوروزی یکی از بازی کنانی است که تعداد اخطار های زیادی دریافت کرده است. او در آخرین فصل خود در لیگ دانمارک شش کارت زرد در طول شانزده هفته گرفته است. او فصل قبل نیز 9 اخطار را دریافت کرده بود.

 

دنیل نوروزی در تیم ملی و لیگ اروپا

 

دنیل نوروزی, بیوگرافی دنیل نوروزی, دنیل نوروزی فوتبالیست

دنیل نوروزی در لیگ برتر دانمارک و اروپا حضور یافته است

 

دنیل نوروزی از سال 2007 در تیم زیر شانزده سال دانمارک تا سال 2012 در تیم زیر بیست و یک سال این کشور بازی کرده است. او به همراه تیم بروندبی در لیگ برتر دانمارک و لیگ اروپا حضور داشته است.

 

مصدومیت شدید دنیل نوروزی

 

دنیل نوروزی در تیم سپاهان, سن دنیل نوروزی, تیم فعلی دنیل نوروزی

مصدومیت دنیل نوروری در فصل 2012-13

 

دنیل نوروزی با شماره پیراهن 31 در فصل 2011-12 سوپر لیگ دانمارک در تیم بروندبی بازی می کرد. او از هفته نوزدهم مسابقات به ترکیب بروندبی اضافه شد. او موفق شد به مدت 14 هفته 12 بازی برای این تیم انجام دهد.

 

دنیل یازده بار وارد ترکیب اصلی مهم ترین تیم دانمارک شد. او به مدت 945 دقیقه در پیراهن تیم بروندبی در این تیم فعالیت کرد و موفق شد به ترکیب اصلی تیم در فصل 2012-13 اضافه شود. او در ده هفته اولیه فصل جدید شش بازی 90 دقیقه ای برای بروندبی انجام داد اما استخوان شانه اش و زانویش به شدت آسیب دید و مصدوم شد و به این ترتیب نیم فصل دوم لیگ را از دست داد.

 

دنیل نوروزی بازیکن دوملیتی دانمارکی, دنیل نوروزی, بیوگرافی دنیل نوروزی

دنیل نوروزی فوتبالیست

 

او بعد از خارج شدن از نیم فصل به وژله دسته اولی پیوست. علت این امر تغییر مربی بروندبی بود او نمی خواست باور کند که دنیل که به تازگی از بند مصدومیت رها شده بود توانایی لازم را برای دفاع دارد. به این ترتیب او خیلی زود وارد ترکیب اصلی تیم جدیدش شد. او در فصل 2014-15 برای وژله 27 بازی انجام داد. او به مدت 2206 دقیقه موفق شد بازی های قابل قبولی از خود روی پرده لیگ دسته اول دانمارک ارائه دهد.

 

او در فصل جاری شانزده بازی برای تیمش انجام داد. او در هر شانزده دیدار وارد ترکیب اصلی سر مربی فنلاندی وژله کلبر سارنپا شده است.

تنها ایرادی که می توان به او نسبت داد تعداد اخطار های زیادی است که دریافت کرده است. دنیل در این فصل شش کارت زرد را در مدت شانزده هفته دریافت کرده است و در فصل قبل نیز 9 اخطار دریافت کرده بود.

 

پیوستن دنیل نوروزی به تیم سپاهان

 

دنیل نوروزی در تیم ملی, دنیل نوروزی در تیم سپاهان, سن دنیل نوروزی

پیوستن دنیل نورورزی به تیم سپاهان

 

دنیل در فصل 95-96 برای بازی در لیگ برتر ایران برای یک سال قرار داد امضا کرد. او می گوید که حاضر است برای ایران بازی کند. بازی کردن برای ایران شانس زیادی برای حضور در جام جهانی به شما می دهد چرا که صعود دانمارک از قاره اروپا به جام جهانی سخت است ولی ایران تقریبا راه آسان تری دارد.

 

دنیل که در معروف ترین تیم دانمارکی یعنی بروندبی بازی می کرد سپس به صورت قرضی به تیم وژله وارد شد. او در تمام رده های سنی نوجوانان و جوانان فوتبال دانمارک بازی کرده است ولی هنوز برای تیم ملی دانمارک بازی نکرده است و به همین خاطر می تواند یا برای تیم ملی ایران و یا برای تیم ملی دانمارک بازی کند.

 

او که به تازگی به تیم سپاهان پیوسته بود در مورد شناخت خود از فوتبال ایران و این کشور گفت فوتبال ورزش اول ایران است و مردم آن عاشق فوتبال هستند. سطح فوتبال لیگ برتر ایران در سطح سوپر لیگ دانمارک است.

 

دنیل نوروزی در تیم ملی, دنیل نوروزی در تیم سپاهان, سن دنیل نوروزی

عکس دنیل نوروری فوتبالیست

 

گردآوری : بخش ورزشکاران بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------