بیوگرافی و عکس های فاطمه کرم زاده بانوی تیرانداز ایرانی



فاطمه کرم زاده اینستا, اینستاگرام فاطمه کرم زاده, تصاویر فاطمه کرم زاده

فاطمه کرم زاده یکی از با استعداد ترین ورزشکاران ایرانی در زمینه ی تیراندازی است

 

بیوگرافی فاطمه کرم زاده قهرمان تیراندازی 

فاطمه کرم زاده، یکی از ورزشکاران محبوب و با استعداد کشورمان است که در زمینه تیر اندازی فعالیت دارد. فاطمه کرم زاده، یکی از استعداد های بی نظیر کشورمان است که در المپیک توکیو نیز شرکت کرده است. در ادامه ی مطلب، با ما همراه باشید تا درباره فاطمه کرم زاده و زندگی او، اطلاعات بیشتری به دست بیاورید.

چکیده ای از بیوگرافی فاطمه کرم زاده 

نام کامل: فاطمه کرم زاده

تاریخ تولد: پنجم آذر ماه سال 1377

محل تولد: خرمشهر 

وضعیت تأهل: مجرد

حرفه: ورزشکار در زمینه تیر اندازی

 

بیوگرافی کامل فاطمه کرم زاده

 

 فاطمه کرم زاده, بیوگرافی فاطمه کرم زاده, فاطمه کرم زاده تیراندازی

فاطمه کرم زاده دانشجوی رشته ی علوم ورزشی

 

فاطمه کرم زاده، یکی از بهترین و با استعداد ترین ورزشکاران ایرانی است که در رشته تیراندازی فعالیت می کند و عضو تیم ملی تیر اندازی ایران است. فاطمه کرم زاده، در تاریخ پنج آذر سال 1377 شمسی در شهر خرمشهر به دنیا آمد.

 

فاطمه کرم زاده، در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده است و کوچک ترین عضو خانواده است. فاطمه کرم زاده، یک خواهر بزرگ تر از خودش دارد. البته خواهر فاطمه کرم زاده مانند خودش در رشته های ورزشی فعالیت ندارد و بیشتر در زمینه های هنری فعالیت می کند. 

 

با اینکه فاطمه کرم زاده در شهر خرمشهر به دنیا آمد، اما مدت زیادی در آنجا نمانده است. خانواده فاطمه کرم زاده در دوران کودکی او، به بوشهر مهاجرت کردند. فاطمه کرم زاده، در بوشهر بزرگ شد و به رشته تیر اندازی علاقه مند شد. 

فاطمه کرم زاده، دانشجوی رشته علوم ورزشی در دانشگاه الزهرا واقع در تهران است.

 

آغاز فعالیت حرفه ای فاطمه کرم زاده 

 

فاطمه کرم زاده اینستا, اینستاگرام فاطمه کرم زاده, تصاویر فاطمه کرم زاده

فاطمه کرم زاده تیر انداز

 

فاطمه کرم زاده، از همان کودکی به رشته تیر اندازی علاقه مند شد و دوست داشت که این رشته را به صورت حرفه ای دنبال کند. فاطمه کرم زاده در سال 1387، برای اولین بار وارد کلاس های تیر اندازی شد. به گفته خود فاطمه کرم زاده، تیر اندازی در ابتدا برای او به عنوان یک تفریح و سرگرمی بود که می توانست با استفاده از آن، تعطیلات تابستان را بگذراند.

 

فاطمه کرم زاده، از همان کودکی استعداد خودش را در رشته تیر اندازی به دیگران نشان داد. او در سن 10 سالگی وارد کلاس های تیر اندازی شد، اما مدتی طول نکشید که تصمیم گرفت تیر اندازی را به عنوان یک حرفه ادامه دهد. به گفته خود فاطمه کرم زاده، تیر اندازی تنها جنبه تفریحی برای او داشت، اما به تدریج جذابیت بیشتری برای او پیدا کرد و باعث شد تصمیم بگیرد که این فعالیت را در سطح های حرفه ای تر ادامه بدهد.

 

استعداد فاطمه کرم زاده در زمینه تیر اندازی به اندازه ای زیاد بود که تنها سه سال پس از ورودش به عرصه تیر اندازی، توانست وارد تیم ملی نوجوانان شود و تمرینات خود را در این تیم ادامه دهد. 

 

فاطمه کرم زاده، الهه احمدی را به عنوان الگوی خودش معرفی کرده است و گفته است که نه تنها او را برای ورزش الگوی خود قرار داده است، بلکه او از نظر اخلاقی نیز برایش به عنوان یک الگو است. الهه احمدی، یکی از پر افتخار ترین بانوان ایرانی در زمینه تیر اندازی است و مدتی در لیست رنکینگ جهانی، در جایگاه اول ایستاده بود.

 

زندگی شخصی فاطمه کرم زاده

 

 زندگی نامه فاطمه کرم زاده, جوایز فاطمه کرم زاده, فاطمه کرم زاده

عکس های فاطمه کرم زاده

 

فاطمه کرم زاده، در تهران زندگی می کند و در خوابگاهی که فدراسیون در اختیارش قرار داده است سکونت دارد. فاطمه کرم زاده ازدواج نکرده است و هنوز مجرد است.

 

علایق دیگر فاطمه کرم زاده

فاطمه کرم زاده، گفته است که قبل از اینکه وارد رشته تیر اندازی شود، علاقه شدیدی به رشته شمشیر بازی داشته است. اما متأسفانه در زمان کودکی فاطمه کرم زاده، این رشته در بوشهر وجود نداشت و او وارد رشته تیر اندازی شد. 

 

فاطمه کرم زاده، می گوید که دوست دارد پزشک شود. البته او تلاش کرده است تا جایی که می تواند، لطمه ای به درس خودش وارد نکند. فاطمه کرم زاده گفته است که درس برای او از تیر اندازی هم مهم تر است و تا جایی که می تواند، تلاش می کند که زمان درس خواندن و تمریناتش هم یکی نشوند.

 

بر طبق گفته فاطمه کرم زاده، افرادی که در رشته ورزشی تیر اندازی فعالیت می کنند، مورد کم لطفی قرار می گیرند و به شیوه ای که باید به آنها رسیدگی شود، رسیدگی نمی شود. به این دلیل، فاطمه کرم زاده تنها بر روی تیر اندازی سرمایه گذاری نکرده است و تلاش می کند که ادامه تحصیل دهد و پزشک شود. 

 

افتخارات فاطمه کرم زاده 

فاطمه کرم زاده توانست در سال 1394 در حالی که 17 سال داشت، مدال نقره سه وضعیت را در مسابقات قهرمانی آسیا به دست بیاورد و در مسابقات بدرخشد.

در تورنومنت قهرمانی آسیا که در سال 2015 میلادی در کشور کویت برگزار شد، فاطمه کرم زاده توانست که رکورد زنی کند و به اولین طلای انفرادی خودش برسد. فاطمه کرم زاده گفته است احساسی که هنگام دریافت کردن مدال طلا داشته است را نمی تواند با کلمات توصیف کند و به خودش افتخار می کند که توانسته این مدال را در سن 17 سالگی به دست بیاورد.

 

آلبوم تصاویر فاطمه کرم زاده

 

زندگی نامه فاطمه کرم زاده, جوایز فاطمه کرم زاده, فاطمه کرم زاده

فاطمه کرم زاده در سال 2015 اولین مدال طلای انفرادی را کسب کرد

 

 تصاویر فاطمه کرم زاده, زندگی نامه فاطمه کرم زاده, جوایز فاطمه کرم زاده

فاطمه کرم زاده تیرانداز ایرانی

 

فاطمه کرم زاده, بیوگرافی فاطمه کرم زاده, فاطمه کرم زاده تیراندازی

عکس های جدید فاطمه کرم زاده  

 

فاطمه کرم زاده تیراندازی, فاطمه کرم زاده تیراندازی, عکس های فاطمه کرم زاده

بیوگرافی فاطمه کرم زاده 

 

گرداوری: بخش بازیگران بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه های ورزشی(ورزشکاران، درمان با ورزش، ورزش عمومی، زیبایی اندام و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------