آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آتش پرسپولیس به جان نفت در آبادان/صدر تا اطلاع ثانوی سرخ

برد سه بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان صدرنشینی موقت سرخپوشان پایتخت را در نخستین روز از بازی های هفته بیست وچهارم لیگ…

بیوگرافی و عکس های ادینسون کاوانی فوتبالیست



ادینسون کاوانی فوتبالیست, همسر ادینسون کاوانی, ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد

ادینسون کاوانی فوتبالیست مهاجم کشور اروگوئه

 

بیوگرافی بهترین‌های فصل فوتبال جهان «ادینسون کاوانی»  

ادینسون کاوانی، یک بازیکن حرفه ای و پر طرفدار فوتبال است که در پست مهاجم بازی می کند. این بازیکن توانسته است در تعدادی از باشگاه های لیگ اروپا، وارد شود و برای آنها بازی کند. ادینسون کاوانی، هم اکنون به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته می شود، که دارای قدرت بدنی و فیزیک مناسب است. 

چکیده ای از بیوگرافی ادینسون کاوانی

نام : ادینسون کاوانی

متولد : 14 فوریه سال1987 میلادی

محل تولد : شهر سالتو ، کشور اروگوئه 

حرفه : فوتبالیست

سالهای فعالیت: 2006 - تاکنون

 

بیوگرافی کامل ادینسون کاوانی:

به گفته بعضی ها، بدن ادیسون برای فوتبال طراحی شده است. این بازیکن فوتبال، افتخارات زیادی داشته که در ادامه به آنها نیز اشاره خواهیم کرد. برای آشنایی بیشتر با ادینسون کاوانی، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

 

ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد, افتخارات ادینسون کاوانی, پدر ادینسون کاوانی

یکی از عوامل اصلی موفقیت ادینسون حمایت های پدر او است

 

محل تولد و خانواده ادینسون کاوانی

ادینسون کاوانی، در چهاردهم فوریه سال1987 میلادی، در شهر سالتو واقع در کشور اروگوئه به دنیا آمد. شهر سالتو، یکی از بزرگترین شهر های اروگوئه است.

نام پدر ادینسون کاوانی، لوئیس کاوانی بود. پدر ادینسون، به عنوان مدیر برنامه او، نقش اساسی و تعیین کننده ای در مسیر زندگی، و سرنوشت او داشت. شاید اگر پدر ادینسون کاوانی از پسرش حمایت نمی کرد، چنین فوتبالیستی هیچ گاه پا به عرصه ورزش حرفه ای نمی گذاشت.

 

ادینسون کاوانی فوتبالیست, همسر ادینسون کاوانی, ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد

ادینسون کاوانی و پدرش

 

البته جالب است بدانید که ادینسون کاوانی، در واقع بومی اروگوئه نیست، بلکه پدر بزرگ او، از ایتالیا به این کشور مهاجرت کرده است و ادینسون، در اصل ایتالیایی است. با این وجود او برای تیم ملی اورگوئه نیز بازی می کند.

پدر ادینسون، لوئیس کاوانی، به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای شناخته می شده است، و همین دلیل باعث شد که ادینسون و دو برادر دیگرش به نام های کریستیان و والتر کاوانی، به سمت فوتبال کشیده شوند.

 

با این وجود که ادینسون موفقیت های بسیاری را در زمینه فوتبال به دست آورد. او هم اکنون به عنوان یکی از بهترین مهاجمان جهان شناخته می شود، اما برادران او نتوانستند مانند برادرشان، در زمینه فوتبال پیشرفت چندانی داشته باشند.

نام مادر ادینسون کاوانی، برتا گومز بود. مادر ادینسون در تمام مراحل زندگی ادینسون، از او حمایت کرد و تمام تلاش خود را کرد تا به فرزندش، امید بدهد و او را به سمت موفقیت براند.

 

ادینسون کاوانی, گل های ادینسون کاوانی, ادینسون کاوانی و همسرش

فوتبالیست بودن پدر ادینسون کاوانی موجب شد ادینسون و برادرانش به سمت فوتبال بروند

 

ازدواج ادینسون کاوانی

ادینسون کاوانی، در سال 2007 میلادی، با ماریا سولداد ازدواج کرد. ادینسون از این ازدواج، صاحب دو فرزند شد که نام های آنها باتیستا و لوکاس است. ماریا و اندیسون پس از دو سال آشنایی، با یکدیگر ازدواج کردند، اما در سال 2013 از همدیگر جدا شدند.

 

ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد, افتخارات ادینسون کاوانی, پدر ادینسون کاوانی

ادینسون کاوانی صاحب دو فرزند به نام های باتیستا و لوکاس است

 

ادینسون کاوانی از کجا فوتبال را آغاز کرد؟

ادینسون، فعالیت فوتبالی حرفه ای خود را در تیم جوانان دانوبیو شروع کرد. ورود او به این تیم در سن 12 سالگی بود. در آن هنگام، پدر ادینسون به عنوان مدیر برنامه او وارد عمل شد و تلاش کرد که ادینسون را در مسیر درست قرار دهد، تا در رشته ورزشی فوتبال به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

برادر بزرگتر ادینسون کاوانی، یکی از افرادی بود که استعداد آن را در سنین کودکی تشخیص داد. پدر او نیز توانست مهارت هایش را ببیند و به این پی ببرد که فرزندش، قرار است روزی به یکی از بهترین مهاجمان فوتبال تبدیل شود.

 

ورود ادینسون کاوانی به فوتبال حرفه ای

ادینسون کاوانی، فعالیت خود در زمینه ورزش فوتبال را در باشگاه شهر سالتو آغاز کرد. استعداد های بی نظیر او، سبب شد که باشگاه های بزرگ کشور اروگوئه، به او پیشنهاد همکاری بدهند.

پدر ادینسون کاوانی، به دلیل اینکه ادینسون در آن سال ها تنها 12 ساله بود، نگذاشت که این نقل و انتقالات به نسبت بزرگ صورت بگیرند.

 

سرانجام ادینسون کاوانی در سال 2006 وارد تیم دانوبیو شد. ادینسون کاوانی، سپس در مسابقات قهرمانی جوانان آمریکای جنوبی، به شکلی بازی کرد که باعث شد باشگاه های اروپایی به فکر جذب کردن او بیفتند.

باشگاه هایی نظیر میلان، یوونتوس و... در صدد جذب ادینسون کاوانی بودند، تا اینکه باشگاه پارلمو، توانست با این بازیکن کم نظیر، قرار دادی چهار و نیم میلیون یورویی ببندد. جالب است بدانید که این باشگاه، ایتالیایی است و به ریشه های خود ادینسون کاوانی بر می گردد.

 

در جولای سال 2010 میلادی، با اینکه طرفداران تیم پالرمو، این حرکت را تایید نمی کردند، ادینسون کاوانی، برای یک فصل، به صورت قرضی به تیم ناپولی رفت. ادینسون کاوانی در تیم ناپولی نیز خوش درخشید، و توانست توانایی هایی خود در پست مهاجم را، به تمام طرفداران و باشگاه های اروپایی ثابت کند.

 

ادینسون کاوانی فوتبالیست, همسر ادینسون کاوانی, ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد

ادینسون کاوانی در سال 2006 با باشگاه پارلمو قرارداد بست

 

ورود ادینسون کاوانی به باشگاه پاری سن ژرمن

با وجود اینکه ادینسون کاوانی، توانست در طول 2 فصل، بازی خارق العاده ای را از خود در تیم ناپولی نشان دهد، وارد باشگاه پاری سن ژرمن شد. این قرار داد در شانزدهم جولای سال 2013 میلادی بسته شد.

 

مدت زمان این قرارداد، پنج سال و مبلغ آن نیز 60 میلیون یورو بوده است که مبلغ بسیار هنگفتی به حساب می آید. جالب است بدانید که قرارداد ادینسون کاوانی، به عنوان یک رکورد برای باشگاه های فرانسه بود. حضور ادینسون کاوانی در پاری سن ژرمن، باعث شد که این تیم، در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی پی درپی دست پیدا کند. ادینسون کاوانی، در مرحله گروهی این رقابت ها، توانست 4 گل را در 5 بازی به ثمر برساند.

 

نمونه ای از افتخارات ادینسون کاوانی در باشگاه پاری سن ژرمن، به دست آوردن جام باشگاه های فرانسه و جام حذفی، آن هم در یک فصل بود. 

ادینسون کاوانی توانست که در فصل 2017- 2018 به عنوان بهترین گلزن باشگاه پاری سن ژرمن برسد. این لقب، باعث شد که بر طرفداران او به مقدار قابل توجهی افزوده شود، و ادینسون کاوانی هم اکنون به عنوان یکی از گرانترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است.

 

ادینسون کاوانی فوتبالیست, همسر ادینسون کاوانی, ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد

در سال 2018 ادینسون کاوانی به پاری سن ژرمن پیوست

 

حضور در باشگاه منچستر یونایتد

پس از خارج شدن ادینسون کاوانی از پاری سن ژرمن، او با شیاطین سرخ قراردادی یک ساله را امضا کرد، و تا این لحظه در این باشگاه فعالیت می کند.

گفته شده است در صورتی که دو طرف، یعنی باشگاه منچستر یونایتد و ادینسون کاوانی، به توافق برسند، این قرار داد تا یک سال دیگر هم تمدید خواهد شد.

 

ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد, افتخارات ادینسون کاوانی, پدر ادینسون کاوانی

در حال حاضر ادینسون کاوانی در منچستر یونایتد بازی می کند

 

افتخارات ادینسون کاوانی در حرفه فوتبال

ادینسون کاوانی به همراه تیم ملی اروگوئه، توانست به قهرمانی  مسابقات کوپا آمریکا برسد. و همچنین توانست که باشگاه منچستر یونایتد را به عنوان نایب قهرمان فصل 2020-2021 برساند. البته این بازیکن، در هر لیگی به جز لیگ قهرمانان باشگاه های اروپا، به عنوان بهترین گل زن یا بهترین بازیکن سال انتخاب شده است.

 

گرداوری: بخش ورزشی بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------