بیوگرافی نیما نکیسا دروازه بانی که خواننده است!



بازی ملی نیما نکیسا, تیم نیما نکیسا, عکس نیما نکیسا

نیما نکیسا دروازه بان باشگاه فوتبال نفت ایران می باشد

 

بیوگرافی و عکس های نیما نکیسا دروازه بان

نیما نکیسا متولد 11 اردیبهشت 1354 در تهران است. وی فارغ التحصیل رشته آسیب شناسی ورزشی در مقطع دکتری از دانشگاه تهران می باشد. نیما نکیسا در عرصه های مختلف هنر و ورزش اعم از بازیگری، خوانندگی و دروازه بانی فعالیت دارد. وی همچنین از سال 1396 به عنوان مربی دروازه بان ها در باشگاه فوتبال نفت ایران مشغول فعالیت است.  

چکیده ای از بیوگرافی نیما نکیسا

نام اصلی: نیما نکیسا 

تاریخ تولد: 11 اردیبهشت 1354

محل تولد: تهران 

محل زندگی: تهران 

قد: 1,88 سانتی متر 

پیشه یا حرفه: بازیکن فوتبال، هنر پیشه و خواننده 

 

بیوگرافی کامل نیما نکیسا

 

تصاویر نیما نکیسا, نیما نکیسا دروازه بان, نیما نکیسا

نیما نکیسا دارای چهار مقام قهرمانی در رشته شنا است

 

نیما نکیسا زاده ی 11 اردیبهشت 1354 در تهران می باشد. وی فارغ التحصیل پردیس کیش دانشگاه تهران در مقطع دکتری رشته آسیب شناسی ورزشی است. 

نیما نکیسا از همان دوران کودکی به رشته های ورزشی علاقه مند بوده است و در رشته ژیمناستیک فعالیت داشته است تا جایی که در دوره نوجوانی موفق به قهرمانی در سه دوره ژیمناستیک کشوری شد. این چهره دارای چهار مقام قهرمانی در رشته شنا است و در شش دوره قهرمان پرش با اسب در رده های سنی مختلف شده است. 

 

پدر نیما نکیسا، بهمن نام دارد. وی به موجب فعالیت پدرش در فدراسیون بوکس، برای مدتی در رشته بوکس فعالیت داشته است. نیما نکیسا یک خواهر به نام غزال دارد که به عنوان مدرس غواصی متبحر ایران شناخته می شود. 

 

نیما نکیسا در رشته های مختلف ورزشی و هنری اعم از فوتبال، ترانه سرایی و هنرپیشگی فعالیت دارد. این چهره به عنوان دروازه بان بازنشسته فوتبال شناخته می شود که عضو تیم ملی فوتبال ایران بوده است. 

 

نیما نکیسا در تیم ملی فوتبال ایران با قد 1,88 سانتی متری به عنوان دروازه بان پرسپولیس حضور یافت. وی توانست از طریق محمد مایلی کهن در یازدهمین دوره مسابقات جام ملت های آسیا در سال 1966 امارت بازی کند. 

 

علاوه بر این، نیما نکیسا در بازی اول جام جهانی 1998 فرانسه در پست دروازه بان به بازی در مقابل یوگسلاوی پرداخت. 

جالب است بدانید نیما نکیسا در  سوم مهر ماه 1397 به عنوان مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال منتخب شده است.

 

در سال 1396 سرمربی نفت تهران از نیما نکیسا خواستار مربی گری برای دروازه بانان شد. فلذا این چهره در 3 مهر 13977 منتخب مسئول توسعه فوتبال پایه فدراسیون فوتبال شد. 

نیما نکیسا در زمینه خرید و فروش املاک نیز فعالیت دارد. وی همچنین معاون فرهنگی بیمارستان مسیح دانشوری است که توسط حکم دکتر صادق بیگی، رئیس واحد فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی برای این پست انتخاب شده است.

 

آغاز فعالیت نیما نکیسا 

 

عکس عروسی نیما نکیسا, نیما نکیسا و همسرش, سرمربیگری نیما نکیسا

نیما نکیسا سابقه بازی در تیم ملی ایران را دارد

 

نیما نکیسا در سال 1373 در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران حضور یافت و در پست دروازه بان وارد عرصه فوتبال شد. حدود دو سال پس از شرکت در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران به باشگاه فوتبال پیام توس خراسان ملحق شد. زین پس در سال 1376 مجددا وارد باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران شد. 

 

نیما نکیسا از سال 1378 الی 1387 در باشگاه های فلامورتاری ولوره، کاوالا، برق شیراز، پاس تهران، استقلال جنوب دزفول و و استقلال اهواز بازی کرد. در نهایت به مدت یک سال در باشگاه فوتبال سپاه جامگان مشهد از سال 1390 الی 1391 شرکت کرد. 

 

نیما نکیسا سابقه بازی در تیم ملی ایران را دارد. وی در تیم ملی فوتبال امید ایران حضور داشته است و از سال 1375 به مدت دو سال در تیم ملی فوتبال ایران در میدان فوتبال حضور یافته است. نیما نکیسا در تیم ملی فوتبال ایران در مجموع 13 بازی به شرکت کرده است. 

 

نخستین هنر نمایی نیما نکیسا در مقابل دوربین به فیلم سینمایی " راز موفقیت" اختصاص دارد. فیلم سینمایی راز موفقیت با ژانری کمیک کودک به تولید رسیده است و نیما نکیسا در آن نقش یک مربی فوتبال را بر عهده دارد. 

از سری هنر نمایی های نیما نکیسا در قاب صدا و سیما می توان به فیلم تلویزیونی " مامان بهروز منو زد" محصول سال 1390 و فیلم "مسیر" محصول سال 1397 اشاره کرد. 

 

وضعیت تأهل و ازدواج نیما نکیسا 

به استناد از برخی روایات نیما نکیسا ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. 

 

علاقه مندی های نیما نکیسا

 

بازی ملی نیما نکیسا, تیم نیما نکیسا, عکس نیما نکیسا

نیما نکیسا بازیکن فوتبال

 

نیما نکیسا به عرصه ی هنر موسیقی و نواختن پیانو علاقه مند است. وی سابقه خوانندگی و ترانه سرایی دارد. نخستین آلبوم ترانه سرایی نیما نکیسا، خدا کنه بارون بیاد نام دارد. 

بهتر است بدانید نیما نکیسا پیانو را به صورت تخصصی می نوازد. وی پیانو را به عنوان یک ساز اصیل برمی گمارد.

 

این چهره در خصوص حمایت از تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی 2006 آلمان، ترانه "ایران" را به همراهی مهرداد میناوند و پژمان جمشیدی خوانده است. 

یکی از ترانه های مطرح نیما نکیسا " اوج پرواز" نام دارد. این ترانه در 11 تیر 1393 به همراهی مازیار عصری، پویا امینی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، کامران تفتی، پرهام امینی، سیاوش خواهانی، بردیا صابری و مجید ادیب سروده شده است. 

 

نیما نکیسا به تیم های رئال مادرید، منچستر یونایتد و یوونتوس علاقه دارد. محبوب ترین کشور نیما نکیسا، یونان است. وی پیتر اشمایکل و ناصر حجازی را به عنوان اسطوره معرفی می کند. 

غذاهای مورد علاقه نیما نکیسا شامل لوبیا پلو، قرمه سبزی و استیک می شود. 

 

گفت و گو با نیما نکیسا 

 

نیما نکیسا دروازه بان, نیما نکیسا, بیوگرافی نیما نکیسا

عکس های نیما نکیسا 

 

به خاطر فعالیت های ماهرانه نیما نکیسا در عرصه بازیگری، خوانندگی و دروازه بانی گفت و گو هایی با این ورزشکار و هنرمند صورت گرفته است. 

بخشی از گفت و گو های نیما نکیسا به شرح ذیل است:

" من در دوره کودکی به خوانندگی علاقه داشتم و این عرصه را با ملودیکا آغاز کردم. با شرکت در کلاس های سلفژ، دوره های خوانندگی را آموختم. خوانندگی من به خاطر اصرار های مرحوم ناصر عبداللهی شروع شد. 

 

در دوره نوجوانی به موجب علاقه ای که نسبت به تیم استقلال داشتم، به تماشای بازی های تیم استقلال در ورزشگاه آزادی و شیرودی می پرداختم. 

سپس تحت تأثیر عوامل گوناگون تیم پرسپولیس را انتخاب کردم. من در بازه زمانی که در خدمت پرسپولیس قرار داشتم، سعی کردم تمام تمرکزم را به تیم پرسپولیس اختصاص دهم. 

 

مادرم اصالتا تهرانی است و پدرم اهل چهار محال و بختیاری می باشد. نسبت به مسائل مختلف مهربان و دلسوز هستم. اسطوره های من در مرز های داخلی ایران ناصر حجاری و در خارج از کشور پیتر اشمایکل است. 

 

به نظر من رشته تربیت بدنی یک اقیانوس بیکران است. من این رشته را به کهکشان های آسمان تعبیر می کنم. در سیستم آموزش تربیت بدنی، مدرک گرایی برای علم ملاک نمی باشد. 

من فکر می کنم موفقیت در حوزه تربیت بدنی خواستار علاقه مند سازی دانشجویان و تربیت دانشجویانی دانا است.

 

جوایز و افتخارات نیما نکیسا

 

عکس عروسی نیما نکیسا, نیما نکیسا و همسرش, سرمربیگری نیما نکیسا

 نیما نکیسا فوتبالیست ، بازیگر و خواننده

 

نیما نکیسا دارای مدرک مربیگری A آسیا است. وی مدیر آکادمی دروازه بانی به شمار می رود و به عنوان دروازه بان سابق تیم پرسپولیس تهران و نیم ملی ایران شناخته می شود. 

در ادامه بخشی از جوایز و افتخارات نیما نکیسا را بیان می کنیم:

• کسب 4 مقام قهرمانی در سطح کشور در رشته شنا 

• سابقه حضور در جام جهاین 1998 فرانسه 

• کسب مقام سوم جام ملت های آسیا 1996 امارات

• اخذ مقام قهرمنی المپیک آسیایی تایلند در سال 1998

• سیزدهمین دروازه بان برتر جهان در سال 1998 

فیلم شناسی نیما نکیسا

مامان بهروز منو زد (1390)  مسیر (1397) 
راز موفقیت    ---

 

ترانه شناسی نیما نکیسا  

آلبوم خدا کنه بارون بیاد   ایران  
اوج پرواز    حاشا نکن (1394)
اتمسفر (1395)  وای دلم (1395) 
دلواپسی (1396)   ---

 

  

بازی ملی نیما نکیسا, تیم نیما نکیسا, عکس نیما نکیسا

عکس های نیما نکیسا 

 

گردآوری:بخش ورزش بیتوته 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------