بیوگرافی عارف رستمی آقای گل لیگ برتر



زندگی شخصی عارف رستمی

بیوگرافی عارف رستمی آقای گل لیگ برتر

 

آشنایی با بیوگرافی عارف رستمی فوتبالیست ایرانی

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی عارف رستمی آشنا می کنیم. عارف رستمی فوتبالیست ایرانی در پست وینگر چپ در 11 اردیبهشت سال 1375 متولد شد. وی فوتبال را از دوره نوجوانی به صورت حرفه ای دنبال کرد.

چکیده ای از بیوگرافی عارف رستمی

نام : عارف رستمی

تاریخ تولد : 11 اردیبهشت 1375

محل تولد : تهران

قد : 176 سانتی متر

حرفه : فوتبالیست

پست : وینگر چپ

 

بیوگرافی عارف رستمی :

عارف رستمی، در 11 اردیبهشت سال 1375 در تهران متولد شد. وی اکنون فوتبالیست است. از نوجوانی فوتبال حرفه ای را شروع کرد و در سن 25 سالگی به تیم ذوب آهن اصفهان پیوست و بعداً پیراهن مس کرمان و تراکتور سازی تبریز را بر تن کرده است.

 

سبک بازی عارف رستمی

تصاویر عارف رستمی

 

زندگی ورزشی و اجتماعی عارف رستمی :

فوتبال حرفه ای را در نوجوانی با آکادمی سایپا شروع کرد و سپس مدتی هم در تیم امید این تیم کرجی توپ زد و تا سال 1394 در این باشگاه حضور داشت. در سن 19 سالگی در سال 1394 جهت گذراندن خدمت سربازی راهی تیم مقاومت تهران شد و بعد از دو سال با اتمام سربازی اش از این تیم جدا شد.

 

در سن 21 سالگی در سال 1396 به تیم نیروی زمینی ارتش پیوست و تا سال 1399 در این تیم حضور داشت و در طول 17 بازی خود برای این تیم 6 گل به ثمر رساند.

 

در سن 24 سالگی در سال 1399 به تیم دسته اولی خیبر خرم آباد ملحق شد و به مدت یک سال پیراهن این تیم را بر تن داشت، او در پایان فصل 1400 – 1399 با ثمر رساندن 17 گل برای تیم خیبر خرم آباد به عنوان آقای گل لیگ دسته یک برگزیده شد.

 

در سن 25 سالگی در سال 1400 به تیم سبزپوشان ذوب آهن اصفهان، تحت مربیگری مهدی تارتار پیوست و تا مدت یک فصل در خدمت این تیم بود.

 

در سن 26 سالگی در سال 1401 با قراردادی یک ساله به تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر مس کرمان، تحت مربیگری فرزاد حسین خانی ملحق شد و پایان فصل با سقوط این تیم به دسته پایین از این تیم جدا شد او در 27 بازی خود برای این تیم 8 گل به ثمر رساند.

 

در سن 27 سالگی در سال 1402 با نظر مثبت پاکو خمز جذب تیم تراکتورسازی شد و هم اکنون پیراهن این تیم تبریزی را بر تن می کند و هم بازی شجاع خلیل زاده، امیرحسین حسین زاده و سعید آقایی است.

 

رستمی سابقه بازی برای تیم های ذوب آهن اصفهان، خیبر خرم آباد و نیروی زمینی را نیز در کارنامه دارد. رستمی از معدود آقای گل های لیگ یک است که در لیگ برتر هم به موفقیت می رسد و به نوعی عاقبت به خیر می شود.

 

مهاجم مس کرمان در نهایت و پس از مذاکرات طولانی با مدیران تراکتور، تبدیل به آخرین خرید لیگ برتری تراکتور شد و به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست.

 

عارف رستمی که فصل گذشته 9 گل به ثمر رساند و عملکرد درخشانی در ترکیب مس کرمان داشت، در حالی به تراکتور ملحق شده که دو فصل پیش با حضور در ذوب آهن به صحنه لیگ برتر ایران اضافه شده بود.

 

ازدواج عارف رستمی

زندگی شخصی عارف رستمی

 

او علاوه بر توانایی بازی در پست مهاجم نوک، امکان حضور در پست مهاجم سایه و وینگر را هم خواهد داشت اما خمس این بازیکن را برای نوک پیکان خط حمله تیمش جذب کرده است.

 

رستمی هفتمین خرید لیگ برتری تراکتور است و با حضور او، تمام شایعات پیرامون جذب دیگر بازیکنان منتفی خواهد شد و حالا تراکتور تنها امکان خرید یک بازیکن خارجی یا لژیونر را خواهد داشت.

 

پیش از این سعید آقایی، مهدی شیری، علی شجاعی، عارف آقاسی، سیامک نعمتی و سیدمهدی حسینی به عنوان بازیکن لیگ برتری به جمع تی تی های شهر تبریز پیوسته بودند.

 

این در حالی است که تراکتور با از دست دادن رضا اسدی و محمد عباس زاده، ضعف جدی در خط حمله داشت و حالا با حضور رستمی، حامد پاکدل نیز یک رقیب جدی در خط حمله خواهد داشت.

 

نکته مهم اینکه تراکتور شجاع خلیل زاده و آلوارو خیمنز را به عنوان سهمیه خارجی و لژیونر به خدمت گرفته بود و حسین پورحمیدی نیز پس از پایان قرارداد قرضی به این تیم بازگشته است.

 

تیم های عارف رستمی

عکس های عارف رستمی

 

نمایش ضعیف امیرحسین حسین زاده در ترکیب تراکتور مقابل سپاهان باعث شده تا او احتمالا از ترکیب تراکتور خارج شود و جای خود را به عارف رستمی بدهد.

 

البته خمس در نشست خبری خود هر دو مهاجم تیمش را بازیکنان غیرتخصصی دانست و گفت که آنها برای خرید مهاجم تلاش خواهند کرد.

 

با این حال عارف رستمی که روی تک گل تراکتور تاثیر داشت، حالا گزینه نخست خمس برای خط حمله در بازی پرسپولیس است.

 

عارف رستمی از معدود آقای گل های لیگ یک ایران است که بعد از درخشش در رده های پایین تر توانست در مسیر پیشرفت قرار بگیرد.

 

بیوگرافی کامل عارف رستمی

درباره ی عارف رستمی

 

سبک بازی عارف رستمی :

عارف رستمی بازیکنی خوش استایل است و از پای راست خود به خوبی بهره می گیرد. توانایی در زدن ضربات ایستگاهی و قابلیت حمل توپ بالا از ویژگی های بارز وی می باشد و می تواند در پست های مهاجم و وینگر بازی کند.

 

پیشنهاد استقلال از عارف رستمی :

در نقل و انتقالات تابستانی 1402-1403 عارف رستمی یکی از مهاجمان مدنظر باشگاه استقلال تهران و جواد نکونام بود که این انتقال صورت نگرفت و وی به تیم تبریزی ملحق شد.

 

ازدواج عارف رستمی :

از ازدواج عارف رستمی، اطلاعی در دسترس نمی باشد.

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------