بیوگرافی سیامک نعمتی (+عکسهای جدید و جذاب از او)



سیامک نعمتی,بیوگرافی سیامک نعمتی,عکس های سیامک نعمتی

بیوگرافی سیامک نعمتی

 

سعید نعمتی از بازیکنان فوتبال ایرانی است. او اکنون در پست هافبک برای تیم پرسپولیس به زمین می‌رود. نعمتی در فوتبال به پسر برانکو لقب دارد.

گزیده‌ای از بیوگرافی سعید نعمتی

اطلاعات فردی:

نام کامل: سیامک نعمتی

تاریخ تولد: ۲۸ فروردین ۱۳۷۳

محل تولد: سوادکوه،تهران، ایران

قد: ۱٫۷۸ متر

 

اطلاعات باشگاهی:

باشگاه کنونی: پرسپولیس

پست: وینگر / هافبک

شمارهٔ پیراهن: ۸۸

سیامک نعمتی,بیوگرافی سیامک نعمتی,عکس سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

 

سیامک نعمتی، بازیکن فوتبال، متولدٔ ۲۸ فروردین ۱۳۷۳ در تهران است. نعمتی اکنون در پست وینگر و هافبک برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

 

عملکرد سیامک نعمتی در بازی

یکی از ویژگی های بارز سیامک نعمتی که قدرت شوتزنی بالا است. همچنین به دلیل گرفتن پنالتی های خوبش و استعداد بسیار درخشانی که در این رابطه دارد همه او را به عنوان یکی از پنالتی گیرهای قدر میشناسند.

سیامک نعمتی,بیوگرافی سیامک نعمتی,مصاحبه سیامک نعمتی

عکس‌های سیامک نعمتی

 

ورود سیامک نعمتی به دنیای فوتبال

نعمتی فوتبال حرفه‌ای خود را با بازی در تیم نونهالان سایپا تهران آغاز و موفق به زدن ۶ گل برای این تیم و ۲ گل برای جوانان سایپا شد. سپس ۲ سال را در تیم جوانان پرسپولیس سپری کرد و بعد از آن به مقاومت تهران پیوست.

 

پیوستن سیامک نعمتی به تیم پیکان

سیامک نعمتی در سال ۱۳۹۳ با عقد قراردادی به تیم فوتبال پیکان تهران پیوست؛ نعمتی در اکثر بازی ها به عنوان هافبک چپ برای پیکانی ها وارد زمین شد و در 28 بازی برای این تیم به میدان رفت که در تمامی این دیدارها نیز به عنوان بازیکن فیکس راهی میدان شد. نعمتی، طی این دیدارها 6 بار نیز موفق به گشودن دروازه حریفان شد.

 

حضور سیامک نعمتی در پرسپولیس

سیامک نعمتی پس از درخشش پیاپی در ترکیب پیکان مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفت. نعمتی در نقل و انتقالات تابستانی لیگ هفدهم در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/۱۷ با قرار دادی دو ساله به پرسپولیس پیوست، تا در این فصل برای تیم پرسپولیس بازی کند.

سیامک نعمتی از تیم‌های پیکان و پرسپولیس می‌گوید:

سیامک نعمتی,سیامک نعمتی بیوگرافی,اینستاگرام سیامک نعمتی

سیامک نعمتی

 

نخستین پاس گل سیامک نعمتی در بازی رفت پرسپولیس و نفت تهران (لیگ ۱۳۹۶–۱۳۹۷) بود که مهدی طارمی توانست آن را گل کند و پرسپولیس ۳–۰ در برابر نفت تهران به پیروزی رسید. نخستین گل سیامک نعمتی برای پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر خلیج فارس و در مسابقه پرسپولیس و گسترش فولاد به‌ثمر رسید.

 

او در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸، در مقابل تیم السد قطر نیز گل زد و به صعود تیم پرسپولیس به فینال این رقابت‌ها کمک کرد؛ این گل به انتخاب کاربران سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان برترین گل مرحلهٔ نیمه‌نهایی شناخته شد.

 

لقب پسر برانکو و علاقه برانکو به نعمتی

علاقه زیاد برانکو ایوانکوویچ به فرشاد احمدزاده سبب شده بود، لقب پسر ایوانکو را به او نسبت دادند. پس از جدایی این بازیکن از پرسپولیس اکنون این لقب به سیامک نعمتی تعلق گرفته است.

 

قسمتی از مصاحبه سیامک نعمتی

سیامک نعمتی,بیوگرافی سیامک نعمتی,سوابق فوتبالی سیامک نعمتی

سوابق فوتبالی سیامک نعمتی

 

پیکان خانواده ام بود اما نمی شد بمانم

سیامک نعمتی: در 3 سال حضورم در باشگاه پیکان روزها و خاطرات خوبی را سپری کردم و آنها مثل خانواده ام بودند. آنها هنوز هم برای من خیلی عزیز هستند و هرچه دارم از باشگاه پیکان دارم  که متاسفانه در فصل جدید نمی توانم در خدمتشان باشم به دلیل آنکه می خواستم در فوتبال پیشرفت کنم و از همین رو از جمع آنها جدا شدم. برای این تیم در فصل جدید آرزوی موفقیت دارم چون واقعا این باشگاه توان و پتانسیل برای حضور در رتبه های بهتر و کسب سهمیه آسیایی را دارد.

 

پرسپولیسی بودم و خوشحالم پرسپولیسی شدم 

سیامک نعمتی: مثل خیلی ها که در بچگی طرفدار یک تیم می شوند من هم از بچگی طرفدار پرسپولیس بودم و خیلی از بازی های این تیم را تماشا می کردم و حتی برای تماشای بازی هایش به استادیوم می رفتم. از اینکه توانستم به تیم محبوبم بیایم و در این تیم بازی کنم خیلی خوشحالم.

 

نعمتی می گوید :به پرسپولیس آمدم تا بازی کنم و با توجه به شرایط تیم و نظر مثبتی که آقای برانکو به من دارند مطمئنا بازی های زیادی انجام خواهم داد. می‌خواهم در اکثر بازی ها باشم و آمدنم به پرسپولیس به دلیل پیشرفت فوتبالی و بزرگی این تیم است و امیدوارم از همان ابتدا نظر کادرفنی را به خود جلب کنم و با بازی خوب بتوانم دل هواداران را نیز شاد کنم.

 

افتخارات باشگاهی سیامک نعمتی

سیامک نعمتی,بیوگرافی سیامک نعمتی,عکس سیامک نعمتی

مصاحبه سیامک نعمتی

 

پیکان تهران

قهرمانی در لیگ آزادگان ۹۵–۱۳۹۴ (صعود به لیگ برتر)

 

پرسپولیس

- قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۶

- قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران ۹۷–۱۳۹۶

- قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران ۱۳۹۷

- نایب قهرمان لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۸

سیامک نعمتی,بیوگرافی سیامک نعمتی,عکسهای سیامک نعمتی

سیامک نعمتی و برادرش سعید

 

سیامک نعمتی,بیوگرافی سیامک نعمتی,عکس جدید سیامک نعمتی

سیامک نعمتی در کنار شجاع خلیل‌زاده

 

سیامک نعمتی,بیوگرافی سیامک نعمتی,عکس های سیامک نعمتی

تصاویر اینستاگرام سیامک نعمتی

 

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------