بیوگرافی و عکس های جانلوئیجی دوناروما دوازه بان



عکس دوناروما, برادر جانلوئیجی دوناروما, باشگاه های جانلوئیجی دوناروما

جانلوئیجی دوناروما از بهترین دروازه بان های جهان 

 

حواشی، زندگی شخصی و عکسهای جانلوئیجی دوناروما

جانلوئیجی دوناروما، یکی از بهترین دروازه بان های جهان است و توانسته است افخاراتی را نیز در زمینه های مختلف نصیب خودش کند. این بازیکن، به عنوان یکی از بهترین گلر های تاریخ با آینده ای بسیار روشن شناخته می شود و تیم های زیادی دوست دارند که با او قرار داد ببندند. در ادامه ی این مطلب، با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره جانلوئیجی دوناروما به شما ارائه دهیم.

چکیده ای از بیوگرافی جانلوئیجی دوناروما

نام: جانلوئیجی دوناروما

تاریخ تولد: بیست و پنجم فوریه سال 1999 میلادی

محل تولد: کاستلاماره دی استابیا، استان ناپل

حرفه: فوتبالیست، دروازه بان

قد : ۱٫۹۶ متر  

 

بیوگرافی جانلوئیجی دوناروما

 

افتخارات جانلوئیجی دوناروما, قد جانلوئیجی دوناروما, جانلوئیجی دوناروما

جانلوئیجی دوناروما به عنوان یکی از جوان ترین بازیکن لیگ اروپا است

 

جانلوئیجی دوناروما، به عنوان یکی از جوان ترین و با استعداد ترین بازیکنان لیگ اروپا شناخته می شود، و از ارزش بالایی برخوردار است. دوناروما در شهر کاستلاماره دی استابیا واقع در ناپل به دنیا آمد. ناپل، یکی از استان های کشور ایتالیا می باشد.

نام پدر جانلوئیجی دوناروما، آلفونسو دونامورا و نام مادرش، مارینلا است. پدر و مادر جانلوئیجی دوناروما، خود و برادرش را تشویق کردند که در ورزش پیشرفت کنند، زیرا استعداد بالایی در این کار داشتند.

 

نام برادر جانلوئیجی دوناروما، انتونیو دوناروما است و از جانلوئیجی بزرگ تر است. هر دوی آنها، در زمینه دروازه بانی، استعداد های درخشانی هستند و توانستند بدون توجه به سن پایین خود، توجه باشگاه های اروپایی را به خود جلب کنند. نکته جالب در مورد این دو برادر، این است که هر دوی آنها هم اکنون در تیم میلان در حال بازی هستند و هم تیمی یکدیگر هستند. 

 

عکس های جانلوئیجی دوناروما, جانلوئیجی دوناروما دوازه بان, زندگی نامه جانلوئیجی دوناروما

جانلوئیجی دوناروما دروازه بان

 

جانلوئیجی دوناروما، از دوران کودکی، به واسطه خانواده و به ویژه برادرش، علاقه خاصی به فوتبال پیدا می کند و از همان ابتدا نیز طرفدار تیم میلان بوده است. جانلوئیجی دوناروما، از همان دوران کودکی دروازه بانی را شروع کرد تا اینکه توانست در فصل 2015 – 2016  وارد اولین تورنومنت های اروپایی شود و در جام های مختلفی حضور داشته باشد.

 

به گفته خود جانلوئیجی دوناروما، الگوی او، جانلوئیجی بوفون است. بوفون، یکی از معروف ترین دروازه بان های جهان است، و توانسته است افتخارات بسیار زیادی را کسب کند. بوفون، در سال 2021 برای همیشه از تیم باشگاهی یوونتوس جدا شد. جانلوئیجی دوناروما به سبب مهارت های بسیار بالای بوفون، از همان دوران کودکی، او را به عنوان الگوی خودش انتخاب کرد و تلاش می کند که روزی بتواند مانند بوفون افتخار آفرین شود.

 

فیزیک بدنی جانلوئیجی دوناروما

 

بیوگرافی جانلوئیجی دوناروما, عکس های جانلوئیجی دوناروما, جانلوئیجی دوناروما دوازه بان

استخوان بندی درشت جانلوئیجی دوناروما او را تبدیل به دروازه بان خبره ای کرده است

 

جانلوئیجی دوناروما، نه تنها استعداد فراوانی در زمینه دروازه بانی دارد و می تواند تکنیک های مربوط به آن را با دقت تمام انجام دهد، بلکه فیزیک بدنی مناسبی نیز برای دروازه بانی دارد. قد جانلوئیجی دوناروما، برای دروازه بانی بسیار مناسب است. همچنین قدرت بدنی او یکی از فاکتور های دیگر برای یک دروازه بان موفق و قوی است. 

 

استخوان بندی درشت جانلوئیجی دوناروما، بر خلاف تصور بعضی ها، باعث کند شدن او نشده است. جانلوئیجی دوناروما، بسیار چابک است و می تواند در موقعیت های بسیار حساس، رفتار های درستی داشته باشد و به بهترین شکل عمل کند. 

 

بسیاری از طرفداران فوتبال و مربیان برجسته جهان، بر این باور هستند که جانلوئیجی دوناروما، در آینده تبدیل به بهترین گلر جهان می شود. جانلوئیجی دوناروما، بازیکن جوانی است و هنوز فرصت های بسیار زیادی برای رشد و تبدیل شدن به یکی از بهترین دروازه بانان جهان دارد.

 

باشگاه های جانلوئیجی دوناروما

 

عکس دوناروما, برادر جانلوئیجی دوناروما, باشگاه های جانلوئیجی دوناروما

عکس های جانلوئیجی دوناروما 

 

جانلوئیجی دوناروما، هنگامی که کودک بود، به آکادمی کلاب ناپولی در شهر کاستلاماره دی استابیا رفت و تمرین های خود را از آنجا آغاز کرد. پیشرفت های جانلوئیجی دوناروما، تا حدی زیاد بود که در نهایت توانست در سن 14 سالگی، وارد باشگاه میلان شود. جانلوئیجی دوناروما، در سال 2013 میلادی، با یک قرار داد 250 هزار یورویی وارد باشگاه میلان شد و تا سال 2015، در حال آموزش و پیشرفت بود. 

 

در سال 2015، وارد تیم اصلی باشگاه میلان شد. با اینکه جانلوئیجی دوناروما جزو بازیکنان ذخیره تیم میلان بود، اما باز هم به دلیل سن کمی که داشت، کار بزرگی کرده بود و توسط مردم و طرفداران مورد تشویق و تمجید قرار می گرفت.

عامل انتقال جانلوئیجی دوناروما به تیم اصلی میلان در سال 2015، فیلیپو اینزاگی بود. فیلیپو اینزاگی، یکی از بازیکنان برجسته ایتالیایی بود، و به عنوان مربی در سال های 2014 تا سال 2015 میلادی، به تیم میلان خدمت کرد.

 

جانلوئیجی دوناروما، در فصل 2015 تا 2016 توانست به عنوان دروازه بان سوم تیم میلان، در تیم اصلی قرار بگیرد. در همین فصل، جانلوئیجی دوناروما در برابر تیم رئال مادرید، وارد زمین شد و توانست پنالتی تونی کروس را مهار کند. این حرکت جانلوئیجی دوناروما، باعث شد که بسیاری از باشگاه های دیگر، مربیان و طرفدار ها، به توانایی های او پی ببرند و به تمجید او بپردازند. استعداد های فراوان جانلوئیجی دوناروما و سبک بازی بدون نقصش، باعث شد که دیگو لوپز، از او به عنوان آینده میلان و فوتبال ایتالیا یاد کند. دیگو لوپز، در آن سال، دروازه بان اول تیم میلان بود.

 

بازی جانلوئیجی دوناروما در تیم ملی ایتالیا

 

عکس های جانلوئیجی دوناروما, جانلوئیجی دوناروما دوازه بان, زندگی نامه جانلوئیجی دوناروما

جانلوئیجی دوناروما در تیم ملی ایتالیا

 

جانلوئیجی دوناروما، در تیم ملی ایتالیا نیز بازی کرده است. او در سال 2018، به عنوان جوان ترین بازیکن دعوت شده به تیم ملی ایتالیا از تاریخ 1911 میلادی شناخته می شود. با اینکه سن جانلوئیجی دوناروما نسبتا پایین بود و کسی انتظار عملکرد مناسب را از او نداشت، اما جانلوئیجی دوناروما ثابت کرد که در سن پایین نیز می تواند به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای دروازه بانی تیم ملی ایتالیا باشد.

 

جدا شدن جانلوئیجی دوناروما از میلان و پیوستن به پاری سن ژرمن

 

عکس دوناروما, برادر جانلوئیجی دوناروما, باشگاه های جانلوئیجی دوناروما

جانلوئیجی دوناروما در تیم پاری سن ژرمن

 

جانلوئیجی دوناروما، در تاریخ چهاردهم ژوئیه سال 2020، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، اعلام کرد که دیگر برای باشگاه میلان بازی نمی کند و قرار است که با باشگاه پاری سن ژرمن قرارداد ببندد.

قرارداد جانلوئیجی دوناروما با پاری سن ژرمن، تا سال 2026 و با حقوق سالیانه 12 میلیون یورو بسته شده است.

شماره جانلوئیجی دوناروما در باشگاه پاری سن ژرمن، 50 خواهد بود و خود جانلوئیجی دوناروما نیز از قراردادی که با این تیم امضا کرده است، راضی است.

 

افتخارات جانلوئیجی دوناروما

افتخارات باشگاهی جانلوئیجی دوناروما

سوپرجام فوتبال ایتالیا (2016) با حضور در تیم میلان

 

افتخارات کشوری جانلوئیجی دوناروما

حضور در جام ملت های اروپا در سال 2020 

 

افتخارات شخصی جانلوئیجی دوناروما

بهترین دروازه بان سری آ در فصل 2020 تا 2021

بهترین بازیکن جام ملت های اروپا در سال 2020

تیم سال سری آ در فصل 2019 تا 2020

 

 

افتخارات جانلوئیجی دوناروما, قد جانلوئیجی دوناروما, جانلوئیجی دوناروما

جوایز جانلوئیجی دوناروما  

 

گرداوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------