بیوگرافی کوین دی بروینه، یکی از بهترین هافبک‌های جهان



کوین دی بروینه کیست ؟

بیوگرافی کوین دی بروینه، یکی از بهترین هافبک های جهان

 

آشنایی با بیوگرافی کوین دی بروینه

در این مقاله از بیتوته، با بیوگرافی کوین دی بروینه آشنا می شوید. کوین دی بروین (زاده ۲۸ ژوئن ۱۹۹۱) یک بازیکن حرفه ای بلژیکی فوتبالیست است او در نقش هافبک برتر برای هر دو تیم منچستر سیتی در لیگ برتر و تیم ملی بلژیک فعالیت می کند و همچنین به عنوان کاپیتان این تیم ها مسئولیت قائل می شود.

کوین دی بروین، یک بازیکن حرفه ای بلژیکی در رشته فوتبال است و در تاریخ ۲۸ ژوئن ۱۹۹۱ متولد شده است. او در نقش هافبک برتر برای هر دو تیم منچستر سیتی در لیگ برتر و تیم ملی بلژیک فعالیت می کند و همچنین به عنوان کاپیتان این تیم ها مسئولیت قائل می شود. او به طور گسترده شناخته شده است و به عنوان یکی از بهترین بازیکنان نسل خود و همچنین یکی از بهترین هافبک های جهان شناخته می شود. تحلیل گران و کارشناسان او را به عنوان یک فوتبالیست کامل توصیف کرده اند.

 

چکیده ای از بیوگرافی کوین دی بروینه :

نام و نام خانوادگی : کوین دی بروین

تاریخ تولد : 28 ژوئن 1991

محل تولد : Drongen، بلژیک

قد : 1.81 متر (5 فوت 11 اینچ)

 

بیوگرافی کوین دی بروینه :

ستاره منچسترسیتی نام میانی ندارد. در واقع نام واقعی کوین دی بروین کوین دی بروین است. او در سال 1991 از پدر و مادر معمولی بلژیکی در گنت متولد شد. از آنجایی که خانواده مادرش اهل ساحل عاج هستند، او در آنجا و همچنین در انگلستان بزرگ شد.

 

در دهه 1990، پدربزرگ دی برونیه از طریق تجارت نفت آفریقا امرار معاش می کرد. بنابراین، آنها به این سفرها در سراسر جهان ادامه دادند تا از خانواده خود در آسیا، اروپا و آفریقا دیدن کنند. مادر کوین زمانی که او به دنیا آمد تنها 18 سال داشت. او در تمام زندگی خود مانند سایر اعضای خانواده اش در بخشی از تجارت نفت و گاز کار کرده است. او مدتی در آفریقا کار کرد و زمانی که با پدر کوین آشنا شد در بلژیک بود.

 

در کریسمس، والدین کوین دی بروین اولین توپ خود را برای بازی به او دادند. این شروع یک سفر طولانی و موفق بود و بخش بزرگی از بیوگرافی کوین دی بروین بود.

 

کوین کوچولو اولین بازی فوتبال خود را با KVV Drongen انجام داد. این بازیکن جوان فوتبال با تلاش برای بازی کردن مانند بت خود، مایکل اوون، بهتر شد. او با سایر بچه های هم سن و سال خود که فوتبال بازی می کردند متفاوت بود زیرا سخت تمرین می کرد. در آن روزها، یان ون تروس کوین را می بیند و از او می خواهد که در سال 1999 به جنت بپیوندد. این یک نقطه عطف در زندگی او بود.

 

درباره زندگی کوین دی بروینه

بیوگرافی کوین دی بروینه

 

آمار کوین دی بروین :

کوین دی بروین مانند دکتر استرنج فوتبال است. او قبل از پاس دادن به میلیون ها راه برای گلزنی فکر می کند. خیلی ها می گویند او یکی از هافبک های دنیاست. او هدایت منچسترسیتی و بلژیک را بر عهده دارد. با نگاه دقیق، می توانیم ببینیم که چرا آمار کوین دی بروین بهترین است.

 

بازی کردن حرفه ای :

بازی برای Genk نقطه عطفی در زندگینامه کوین دی بروین بود. در سال 2008، آنها به کوین توجه کردند. سال بعد، او اولین قرارداد حرفه ای خود را با Genk امضا کرد. اولین بازی او برابر شارلوا در سال 2009 بود. آنها برای سومین بار در تاریخ باشگاه قهرمان بلژیک شدند زیرا او در تیم بود.

 

در ژانویه 2012، چلسی کوین دی بروین، هافبک گنک را به خدمت گرفت. او قراردادی 5.5 ساله 8 میلیون یورویی با این باشگاه انگلیسی امضا کرد. دی بروین سپس برای فصل 13–2012 به وردربرمن قرض داده شد. دی بروین پس از قرضی موفقیت آمیز خود در وردربرمن در بوندسلیگا، به بوروسیا دورتموند یا بایر لورکوزن پیوند خورد. اما پس از آن ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی به او قول داد که یک مکان دائمی داشته باشد.

 

سبک بازی کوین دی بروینه

کوین دی بروینه

 

دوران بازیگری کوین دی بروین :

دی بروین در اولین بازی خود در لیگ برتر برای چلسی در اولین روز فصل مقابل هال سیتی بازی کرد، جایی که در پیروزی 2-0 به گل اول پاس گل داد. با این حال، همه چیز طبق برنامه پیش نرفت.

 

خوزه نگرش دی بروین را دوست نداشت و تصمیم گرفته شد. کوین دی بروین با 22 میلیون یورو به وولفسبورگ بپیوندد. در آگوست 2015 اعلام شد که دی بروین با رکورد 76 میلیون یورو به منچسترسیتی می رود. یک ماه بعد، کوین اولین بازی خود را برای منچسترسیتی انجام داد. در همان ماه اولین گل خود را نیز برای سیتیزن به ثمر رساند.

 

فصل 2017–18 بهترین فصل او از ابتدای دوران حرفه ای اش بود. پس از دیدن عملکرد او، سیتی در ابتدای سال 2018 قرارداد جدیدی به او داد. فصل 2018-2019 بهترین فصل او نبود. او در 32 بازی شرکت کرد و 6 گل به ثمر رساند و 11 پاس گل داد. اما سیتی قهرمان لیگ شد و نشان داد که آنها تیم جدیدی هستند که در انگلیس دنبال می شوند.

 

در سال 2019/2020، کوین دی بروین یک فصل عالی را تحت مدیریت پپ گواردیولا پشت سر گذاشت. او 13 گل زد و 20 پاس گل داد اما لیورپول در آن سال قهرمان لیگ برتر شد.

 

فصل بعد، منچسترسیتی برای سومین بار در چهار سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد، تا حدی به لطف کار عالی KDB. در آن فصل، منچسترسیتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. با این حال، کای هاورتز تک گل را به ثمر رساند و چلسی قهرمان شد. فصل بعد، 2021-2022، کوین دی بروین و منچسترسیتی برتری خود را در لیگ برتر حفظ کردند و تنها با یک امتیاز نسبت به لیورپول قهرمان شدند.

 

کوین همیشه بهترین بازیکن سیتی در چند سال اخیر بوده است. او در تلاش سیتی برای قهرمانی لیگ فوتبال انگلیس و قهرمانی لیگ برتر بسیار مهم بود. در سال 2023، KDB هنوز یکی از بهترین بازیکنان جهان و قابل مقایسه با سوپراستارهایی مانند لوکا مودریچ است.

 

تمدید قرارداد با منچسترسیتی

سال 2018 بازیکن فصل لیگ برتر شد و یک قرارداد بلند مدت جدید با این باشگاه امضا کرد، که او را تا سال 2023 در منچستر نگه می داشت.

 

دوران حرفه ای بین المللی کوین دی بروین با بلژیک :

زمانی که دی بروین 18، 19 و 21 ساله بود، برای بلژیک بازی می کرد. در آگوست 2010 برای اولین بار برای تیم ملی بلژیک بازی کرد. او در مسابقاتی بازی کرد که منجر به جام جهانی 2014 و خود جام جهانی شد.

 

او برای بلژیک در مسابقات قهرمانی اروپا 2016 و جام جهانی 2018 بازی کرد، جایی که تیمش پس از غلبه بر انگلیس سوم شد. دی بروین همچنین در جام جهانی 2022 بازی کرد و با یان ورتونگن و توبی آلدرویرلد در مورد روحیه تیم گفتگو کرد. اصلاً مسابقات خوبی برای KDB نبود.

 

سبک بازی کوین دی بروین :

این قسمت از بیوگرافی کوین دی بروین را به سبک بازی او اختصاص می دهیم. پاس دهی بروین فوق العاده است، به ویژه توانایی او در بازی از طریق توپ هایی که فرصت هایی را برای دیگران در یک سوم پایانی فراهم می کند.

 

کوین از آن نوع هافبک خلاقی است که برای هر بازیکنی دردسر ایجاد می کند. او کار بازیکنان دفاعی را سخت می کند.

 

دی بروین یک بازیساز است که می تواند هافبک میانی و وینگر بازی کند. در پست شماره 10، پاس او بسیار خطرناک تر است، اما پاس او نیز خوب است و به او اجازه می دهد موقعیت های گلزنی ایجاد کند. پاس او در موقعیت شماره 10 بسیار خطرناک تر است، اما عبور او نیز عالی است، به این معنی که می تواند از مناطق وسیعی نیز آسیب وارد کند. پس از پیوستن ارلینگ هالند در فصل 2022–2023، پپ گواردیولا شروع به استفاده از توانایی KDB برای عبور از توپ کرد.

 

علایق شخصی کوین دی بروینه

تصاویر کوین دی بروینه

 

ژوزه مورینیو کوین دی بروین را رد کرد

هافبک چلسی تنها مدت کوتاهی را با چلسی سپری کرد و در آنجا تنها چند بازی انجام داد. با وجود اینکه او به ولفسبورگ منتقل شد، سیتی استعداد او را شناخت و در سال 2015 با او قرارداد امضا کرد.

 

بسیاری از هواداران چلسی هنوز در مورد انتخاب ژوزه مورینیو سردرگم هستند، اما ویژه توضیح داد که چرا او KDB را رد کرد. مورینیو گفت که نمی تواند جایگاه اصلی را برای کوین تضمین کند و با وجود هازارد، ویلیان و ماتا، اجازه دادن به او برای بازی غیرممکن است.

 

تحصیلات کوین دی بروین :

بیوگرافی کوین دی بروین، با عنوان "ساده نگه دار"، با نویسنده مشترک رائول دی گروت، در سال 2014 منتشر شد. او در نوشتن کتاب خود، که نگاهی صادقانه به کار و زندگی شخصی این بازیکن فوتبال است، شرکت کرد. کوین چیزهای زیادی در مورد چیزهای مختلف می داند و تحصیلات خوبی دارد. او می تواند چندین زبان را به خوبی صحبت کند.

 

کوین به عنوان زبان اول خود هلندی صحبت می کند. همچنین انگلیسی، فرانسوی و آلمانی را به خوبی صحبت می کند. او همچنین اسپانیایی صحبت می کند، اما نه خیلی خوب. او در تلاش است تا در آن بهتر شود. بازیکنان حرفه ای فوتبال ممکن است مهم بدانند که بتوانند با هم تیمی ها، مربیان و هواداران کشورهای مختلف و فرهنگ های مختلف ارتباط برقرار کنند. توانایی صحبت کردن به بیش از یک زبان می تواند کمک بزرگی در رسیدن به این هدف باشد.

 

تصاویر همسر کوین دی بروینه

زندگینامه کوین دی بروینه

 

میراث کوین دی بروین :

شاید زود باشد که درباره میراث موجود در بیوگرافی کوین دی بروین صحبت کنیم، اما واقعیت این است که او در آخرین مرحله زندگی حرفه ای خود است. کوین یک همسر و سه فرزند دارد. با وجود اینکه او هنوز در سطح بسیار بالایی بازی می کند، به احتمال زیاد در چند سال آینده یا بازی را متوقف می کند یا به یک تیم باشگاهی سطح پایین تر می رود.

 

دی بروین هرگز به اندازه برخی دیگر از بازیکنان برتر نسل خود پر زرق و برق یا در اخبار نبوده است، اما اعداد و ارقام نشان می دهد که او یکی از بهترین های فوتبال است. هواداران همیشه او را به خاطر کارهایی که در زمین انجام داد به یاد خواهند آورد، اما دیدن اینکه اکنون زندگی او تا چه حد عادی است بسیار عالی است. تعداد کمی از بازیکنان فوتبال این شانس را دارند که این کار را انجام دهند.

 

خانواده کوین دی بروین :

کوین دی بروین کار خود را در کشور خود، بلژیک، جایی که برای Genk بازی می کرد، آغاز کرد. سپس در سال 2014 به آلمان رفت و برای ولفسبورگ بازی کرد و در آنجا با میکله آشنا شد. آنها در توییتر به یکدیگر پیام دادند و رابطه زیبای آنها شروع شد.

 

در مصاحبه ای با The Players’ Tribune در سال 2019، کوین از همسرش تمجید کرد و گفت که او بهترین بود «زندگی من را از بسیاری جهات تغییر داد. راستش را بخواهید، نمی دانم بدون او چه کار می کردم.»

 

او می گوید که او مهمترین فرد اوست. اما قبل از ملاقات با میشل لاکروا، مدت زیادی با کارولین لیژنن بود. کارولین با تیبو کورتوا به او خیانت کرد زیرا فکر می کرد که او به او خیانت کرده است. کوین نتوانست او را به خاطر این کار ببخشد، بنابراین آنها از هم جدا شدند. این زوج دارای سه فرزند (دو پسر و یک دختر) به نام های میسون میلیان، روم و سوری هستند. میشل لاکروا 374 هزار دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

 

تصاویر همسر و فرزندان کوین دی بروینه

تصاویر همسر کوین دی بروینه

 

جدیدترین عکس های کوین دی بروینه

تصاویر همسر و فرزندان کوین دی بروینه

 

زندگی کوین دی بروین خارج از فوتبال :

کوین دی بروین عاشق پیاده روی و تماشای حیات وحش است. کوین به موسسه خیریه Rays of Sunshine که به بچه ها کمک می کند کمک می کند و باشگاه او می گوید که او همچنین به جمع آوری پول برای COVID-19 کمک کرده است.

 

کوین همچنین به مد علاقه مند است و کار او با برچسب لباس Cult Eleven مشهور است. برخی از محصولات به المپیک ویژه ارسال می شود که از طریق ورزش به افراد با نیازهای خاص کمک می کند. کوین برای مدت طولانی درگیر بازی های المپیک ویژه بوده است. از آنجایی که ستارگان فوتبال در سراسر جهان بسیار محبوب هستند، آنها همیشه در تلاش هستند تا شهرت خود را به کسب و کارهای موفق تبدیل کنند.

 

درباره کوین دی بروینه

بازی کوین دی بروینه

 

افتخارات کوین دی بروین :

کوین دی بروین، بازیکنی است که در رسانه ها به عنوان یک فوق ستاره همه کاره شناخته می شود. او در موقعیت هافبک میانی یا هجومی عمل می کند، اما توانایی بازی به عنوان یک وینگر یا مهاجم دوم را نیز داراست. علاوه بر این، او بارها در پست خلاقانه تر هافبک عمیق یا حتی به عنوان یک نقش جعبه در باکس، و گاهی به عنوان یک 9 کاذب نیز بازی کرده است. او به طور مکرر به نمایش هایی پرداخته است که در یک لحظه توانسته است بازی را تغییر داده و مدافعان حریف را ناامید کند.

 

دی بروین به منچسترسیتی کمک کرد تا در لیگ برتر تسلط یابد. در اینجا لیستی از افتخارات کوین دی بروین آمده است:

 

• برنده جام بلژیک با Genk در سال 2009

• قهرمان بلژیک با Genk در 2010/11

• قهرمان جام حذفی آلمان با ولفسبورگ در فصل 2014/15

• قهرمان سوپر جام آلمان با ولفسبورگ در فصل 2015/16

• 4 قهرمانی لیگ برتر با منچسترسیتی در سال های 2018، 2019، 2021 و 2022

• قهرمانی جام حذفی با منچسترسیتی در سال 2019

• 2 قهرمانی سوپرجام انگلیس با منچسترسیتی در سال های 2019 و 2020

• 5 عنوان قهرمانی جام EFL با منچسترسیتی در سال های 2016، 2018، 2019، 2020 و 2021

• لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی : 2023–2022

 

برخی از افتخارات فردی

• بهترین بازیکن جوان فصل بوندسلیگا: 2012–13

• بهترین بازیکن بوندسلیگا: 2014–15

• تیم منتخب بوندسلیگا: 2014–15

• بهترین بازیکن سال (آلمان): 2015

• ورزشکار سال بلژیک: 2015

• بهترین بازیکن فصل منچسترسیتی: 2015/16، 2017/18، 2019/20

• گل منچستر سیتی: 20-2019

• تیم منتخب یوفا: 2017، 2019، 2020

• تیم منتخب PFA: 2017–18، 2019–20

• تیم رویایی جام جهانی فیفا: 2018

• بهترین بازیکن فصل لیگ برتر: 2019/20

• بازیکن سال PFA: 2019–20

• بهترین بازیساز جهان IFFHS: 2020

 

گردآوری: بخش ورزشی بیتوته

 

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------