بیوگرافی لبران جیمز + عکس های خانوادگی



لبران جیمز برایس ماکسیموس جیمز, لبران جیمز و همسرش, لبران جیمز قد

لبران جیمز، یکی از با ارزش ترین بازیکنان بسکتبال

 

بیوگرافی و عکس های لبرون جیمز

لبران جیمز متولد 30 دسامبر 1984، از بازیکنان حرفه ای بسکتبال آمریکایی است که در تیم لس آنجلس لیکرز در اتحادیه ی ملی بسکتبال بازی می کند. این چهره سه بار به عنوان با ارزش ترین بازیکن آل-استار انتخاب شده است.

چکیده ای از بیوگرافی لبران جیمز

نام: لبران جیمز

تاریخ تولد: 30 دسامبر 1984

محل تولد: اوهایو، اکران

زمینه فعالیت یا پیشه: بازیکن حرفه ای بسکتبال آمریکایی

قد : 2.6

 

بیوگرافی لبران جیمز

 

همسر لبران جیمز, مصدومیت لبران جیمز, ثروت لبران جیمز

لبران جیمز به همراه خانواده اش

 

لبران جیمز زاده شده در 30 دسامبر سال 1984 در شهر اکران ،اوهایو می باشد. زمانی که لبران متولد شد مادرش فقط 16 سال داشته و پدرش فردی سابقه دار و به عبارتی بزهکار بود و می توان گفت مادر 16 ساله اش به تنهایی وظیفه ی نگهداری از وی را داشت.

 

از لحاظ مادی، مادرش نمی توانست تامین کننده ی نیاز های خانه شود و مدام از این خانه به آن خانه درحال مهاجرت بودند. مادر جیمز متوجه این مسئله شد که به تنهایی نمی تواند از او نگهداری کند پس تصمیم گرفت او را به خانواده ای بسپارد که توانایی نگهداری از وی را داشته باشند و به او در رسیدن به آرزوهایش کمک کنند.

 

در نهایت او را به خانواده فرانک واکر سپرد، واکر مربی فوتبال محلی جوانان بود که معرف بسکتبال و حمایت کننده ی جیمز در این زمینه ی ورزشی شد.

 

عکس لبران جیمز, زندگینامه لبران جیمز, بسکتبال لبران جیمز

لبران جیمز به همراه پسر سومش

 

این چهره ی سرشناس بسکتبال را ادامه داد و پس از مدتی وارد اتحادیه ی بسکتبالیست های آماتور شد و برای افتخار تیم شهرش در آنجا بازی کرد. موفقیت های بی شمار او باعث شد به او لقب ستاره جدید در دنیای بسکتبال را نسبت دهند و فردی شناخته شده در دنیای شبکه اجتماعی شد.

 

جیمز در مجموع ده سری فینال ان بی ای در قالب میامی هیت ،کلیلوند کاوالیرز و لیکرز به میدان رفته و در شانزده بازی آل استار بازی کرده است.

این بازیکن، چه در زمین بازی و چه در خارج از زمین بازی یک مرد موفق است. وی در فیلم فاجعه در سال 2015 هنرنمایی کرده و در این زمینه نیز بسیار موفق بوده است.

همچنین وی دارای یک موسسه خیریه در اوهایو است که با هدف بهتر شدن سطح و وضع آموزش در اکران ساخته شده است.

 

از سری موفقیت های لبران جیمز

 

ثروت لبران جیمز, بیوگرافی لبران جیمز, لبران جیمز

بخشی از جوایز لبران جیمز

 

-چهار قهرمانی ان بی ای.

-چهار جایزه با ارزش ترین بازیکن ان بی ای

-دو مدال طلای المپیک 

-چهار جایزه ی با ارزش ترین بازیکن دور پایانی ان بی ای

 

مسیر موفق شدن لبران جیمز

 

عکس لبران جیمز, زندگینامه لبران جیمز, بسکتبال لبران جیمز

هنگام تولد لبران جیمز، مادرش 16 ساله بود و پدرش نیز بزهکار بود

 

اولین مکانی که از جیمز به عنوان یک سوپر استار آینده ی ان بی ای یاد شد و مسیر موفقیت برای او فراهم شد، در دبیرستان سنت وینست-اس تی مری در زادگاهش اکران اوهایو بود که به بازی بسکتبال پرداخت.

 

در سن 18 سالگی، در گزینش پیش فصل مسابقات ان بی ای توانست رتبه اول را کسب کند. وی در این راه بسیار تلاش کرد و با علاقه به سمت هدفی که داشت میرفت به طوری که روزانه مسافت بسیاری را از خانه اش یعنی اوهایو تا زمین تمرین طی می کرد.

 

مربی او به نام دونوالد جنر، هنگامی که او را برای مسابقات تحت فشار قرار می داد به او گفت: من فقط می خواهم تو بهترین خودت باشی، به همین دلیل به تو سخت می گیرم.

بعد از موفقیت های بی شمار جیمز هنگامی که می خواستند برای او نامی مستعار انتخاب کنند، به پیش دستی اش گفت: من از قبل لقب دارم، پادشاه.

 

ثروت لبران جیمز, بیوگرافی لبران جیمز, لبران جیمز

لبران جیمز در تیم لیکرز

 

مربی اش دونوالد در اعتراض به او گفت: من به عنوان یک طرفدار الویس پریسلی فقط او را پادشاه می دانم.

جیمز در جوابش گفت: خوب، پس من را الویس صدا کن.

بازی جیمز در افتتاحیه ی فصل بین کلیلوند کاوالیرزو ساکرامنتو کینگز، به همه ثابت کرد که چطور برخلاف معمول توانست مستقیما از دبیرستان وارد لیگ حرفه ای شود. وی در این بازی با اختلاف 25 امتیاز توانست رکورد یک بازیکن تازه کار را به دست آورد.

 

دونوالد در یکی از مصاحبه هایش می گوید: کنار آمدن با این استقبال و از دست ندادن تمرکز جیمز برای من خیلی عجیب بود. او فقط یک بچه 18 ساله بود که تازه از دبیرستان آمده بود.

یکی از انتقاد هایی که در رابطه با جیمز در اوایل شروع این حرفه وجود داشت، پرتاب پرشی او بود. در واقع در اولین مسابقه در برابر ساکرانتو، جیمز تلاش کرد پرتابی سه امتیازی کند، اما توپ از حلقه عبور کرده و پرتابش اوت شد. اما امید خود را از دست نداد  و توانست فصل را فقط با 47 درصد موفقیت به پایان برساند.

 

بیوگرافی لبران جیمز, لبران جیمز, عکس لبران جیمز

لبران جیمز به پرتاب های اسلم دانک خاص و پرقدرتش معروف است

 

لبران جیمز اولین موفقیت خودش را در NBA  با تیم ملی میامی هیت و در بازی فینال مقابل اوکلاهماسیتی تاندر کسب کرد.

انتقال جیمز به میامی باعث ایجاد حاشیه شد، او در یکی از مصاحبه هایش در برنامه تلوزیونی زنده بیان کرد که: "استعداد هایم را به سواحل جنوبی خواهم برد." که طیف گسترده ای از هواداران او بعد از شنیدن این خبر ناراحت شدند اما در نهایت درستی تصمیم او با موفق شدنش در فلوریدا ثابت شد.

درست جایی که او با ستاره هایی از جمله دواین وید و کریس بوش موجب تشکیل خوفناک ترین تیم در تاریخ ان بی ای شدند.

 

مسیر رسیدن جیمز به NBA

در سن نوجوانی، جیمز به همراه دوستانش در سطح آماتور بسکتبال موفق شدند. یکی از اتفاقات دور از انتظار برای جیمز این بود که در مدرسه وینسنت درس بخواند زیرا این مدرسه، مدرسه ای خصوصی برای سفید پوستان عمدتا کاتولیگ بود و این اتفاق از کشوری که در آن تبعیض نژادی بسیار است، تقریبا محال بود.

 

وی پس از مدتی ستاره ی تیم بسکتبال در دبیرستان شد و ملقب به «مستر بسکتبال» در اوهایو شد. لبران به عنوان بهترین بازیکن بسکتبال دانشگاهی در امریکا معرفی شد و همین موضوع راه را برای حضور او در این حرفه فراهم کرد.

این بازیکن، اولین قرارداد حرفه ای خود را در سال 2003 با کلیوند کاوالیرز امضا کرد.

 

موفقیت تیم لبران جیمز بر تیم استفن کری در بازی ستارگان 

 

لبران جیمز

لبران جیمز به خودش لقب پادشاه را داده است و طرفداران نیز این لقب را دوست دارند

 

در مسابقات ستارگان یا آل استار، تیم لبران جیمز و استفن کری با بیشترین رای از جانب بازیکنان منتخب بازی در شصت و هفتمین مسابقه شدند. در این مسابقه هیجانی تیم جیمز موفق شد تیم استفن کری را با نتیجه ی 148 بر 145 شکست دهد.

لبران جیمز با ثبت 29 امتیاز،10 ریباند و 8 پاس گل، برای بار سوم با ارزش ترین بازیکن مسابقه ستارگان NBAشد.

 

ازدواج و فرزندان لبران جیمز

 

لبران جیمز برایس ماکسیموس جیمز, لبران جیمز و همسرش, لبران جیمز قد

لبران جیمز و اولین پسرش لبران جونیور

 

لبران جیمز از همان نوجوانی و زمانی که به دبیرستان می رفتند به ساوانا برانسون علاقه مند بود. جیمز در سال 2013 از خانوم برانسون با حلقه ای به ارزش سیصد هزار دلار خواستگاری کرد و هم اکنون دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر هستند.

نام فرزندان او لبران جونیور، برایس ماکسیموس و ژوری است.

 

فرزند ارشد او لبران جونیور، هم اکنون در تیم Sierra Canyon trailblazers بازی می کند. آقای جیمز در یکی از مصاحبه هایش گفته است که آرزو دارد که روزی با پسرش هم تیم شود.

 

لبران جیمز: هرگز در مقابل اموری که نادرست و اشتباه است، سکوت نخواهم کرد.

یکی از فوتبالیست های مشهور سوئدی به نام زلاتان ابراهیموویچ در یکی از مصاحبه هایش بیان کرده که درست است که لبران جیمز مرد بزرگی است و من هم او را بسیار دوست دارم اما به نظر من ورزشکاران و افراد معروف نباید در امور سیاسی دخالت کنند.

 

به گفته ی لیبران جیمز، حال که این بازیکن سوئدی رسما انتقاد نژاد پرستی کرده، او نمی تواند در مقابل این موضوع سکوت کرده و حرفی نزند. جیمز در یکی از مصاحبه هایش گفته، همواره تلاش می کند برابری و عدالت اجتماعی در کشورش حاکم شود و نژاد پرستی در آمریکا از میان برود.

 

آلبوم عکس لبران جیمز

 

همسر لبران جیمز, مصدومیت لبران جیمز, ثروت لبران جیمز

لبران جیمز به همراه westbrook

 

عکس لبران جیمز, زندگینامه لبران جیمز, بسکتبال لبران جیمز

لبران جیمز در دوران قرنطینه

 

ثروت لبران جیمز, بیوگرافی لبران جیمز, لبران جیمز

لبران جیمز در حال تشویق تیم مورد علاقه اش

 

گردآوری: بخش ورزش بیتوته

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------