بیوگرافی و زندگی فوتبالی روبن مارتینز



روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

 

موفقیت‌های روبن مارتینز در تیم‌های مختلف

روبن مارتینز، بازیکن فوتبال مشهوری است که در این مقاله از بیتوته به زندگی و حرفه‌ی او می‌پردازیم. او یکی از بازیکنان موفق و مورد توجه در دنیای فوتبال است و در تیم‌های معتبری بازی کرده است. با استعداد و توانایی‌های خود، روبن مارتینز جزو بهترین بازیکنان این ورزش محسوب می‌شود.

 بیوگرافی روبن مارتینز 

روبن مارتینز (فوتبالیست ، متولد 1984) در این نام اسپانیایی ، اولی با  نام خانوادگی پدری است مارتینز و نام خانوادگی دوم با نام خانوادگی مادرانه است آندراد.

 

اطلاعات شخصی روبن مارتینز

نام و نام خانوادگی :روبن ایوان مارتینز آندره

تاریخ تولد:22 ژوئن 1984 (36 سالگی)

محل تولد:کوریستانکو ، اسپانیا

قد:1.87 متر (6 فوت) 1 1⁄2 که در)

موقعیت (های) بازی: دروازه بان

 

اطلاعات باشگاه روبن مارتینز

تیم فعلی:  اوساسونا

عدد: 13

 

حرفه جوانان روبن مارتینز

1994–1996:Bergantiños

1996–1997:اوریلامار

1997–2002:بارسلونا

 

حرفه ارشد روبن مارتینز

سال ها تیم برنامه ها (Gls)

2002–2004 - بارسلونا سی - 31- (0)

2002–2007 - بارسلونا - B 97 (0)

2004–2008 - بارسلونا - 2 - (0)

2007–2008 → مسابقه Ferrol (وام) - 0- (0)

2008–2010 - کارتاگنا- 76- (0)

2010–2013 - مالاگا - 11 - (0)

2012–2013 → رایو والکانو (وام) - 30 - (0)

2013–2014 - رایو والکانو 34 - (0)

2014–2015 - آلمریا - 23 - (0)

2015–2016 - لوانته - 15 - (0)

2016–2018 - دپورتیوو لاکرونیا- 28 - (0)

2017 → آندرلخت (وام) - 1 - (0)

2018– اوساسونا - 54 - (0)

 

تیم ملی روبن مارتینز

2002 اسپانیا U20 1 (0)

2004 اسپانیا U21 1 (0)

2005 اسپانیا U23 2 (0)

 

افتخارات روبن مارتینز

 فوتبال مردانه

نمایندگی  اسپانیا

جام جهانی FIFA U-20

نایب قهرمان - 2003 امارات متحده عربی

 

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

 

روبن ایوان مارتینز آندره (متولد 22 ژوئن 1984) ، معروف به روبن، یک متخصص اسپانیایی است فوتبالیست که برای CA Osasuna به عنوان یک دروازه بان بازی می کند .

 

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

 

حرفه باشگاهی روبن مارتینز

روبن مارتینز در سال 1997 در منطقه کوریستانکو واقع در گالیسیا به دنیا آمد. او در سن جوانی به باشگاه FC بارسلونا پیوست و پس از چند سال تلاش و تمرین، به تیم اصلی باشگاه صعود کرد. در فصل 2004-05، وی به عنوان گزینه سوم انتخاب شد و به ترتیب از ویکتور والدس و آلبرت جورکرا در ترتیب حریفی قرار گرفت. او مانند بوقلمونی پرانرژی بود و باعث برانگیخته شدن هم‌تیمی‌ها و طرفدارانش می‌شد.

 

در تاریخ 18 دسامبر 2004، روبن مارتینز به عنوان جانشین والدس، در مسابقه‌ای با تساوی 1-1 مقابل تیم والنسیا CF وارد زمین شد و با حضورش موجب حفظ پیروزی 2-1 تیم لوانته UD در لالیگا شد. پس از مدتی حضور در تیم B و بازی‌های غیرمستقیم در لیگ دوم قرضی، او به بارسلونا بازگشت و در بیش از 80 مسابقه رسمی در دو فصل اول حرفه باشگاهی خود به طور همزمان بازی می‌کند و در این دوران توانست ارتقاء تیم به لالیگا را تجربه کند که به عنوان یکی از لحظات تاریخی و مهم حرفه‌ای او به یاد ماند.

 

در تاریخ 25 آگوست 2010، روبن مارتینز به تیم مالاگا CF با قیمت 1.35 میلیون یورو فروخته شد. او در تاریخ 23 سپتامبر همان سال با بازی در یک مسابقه رسمی به عنوان بازیکن تیم مالاگا CF شروع به بازی کرد و در پیروزی 2-0 در مقابل تیم ختافه CF دخیل بود. اما متأسفانه در اواخر ماه دسامبر، در تمرینات مچ دست راست خود را شکست و از ادامه بازی منع شد. این دومین بیماری جسمی بزرگی بود که در حین حضور او در باشگاه مالاگا رخ داده بود و این اتفاق باعث شد تیم اندلس در پنجره انتقالات زمستانی به دنبال جذب دروازه‌بان دیگری باشد، مانند سرجیو آسنو که نیز از زانو آسیب دیده بود.

 

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

 

پس از یکسری نمایش‌های بد در طول فرایند بهبودی و همچنین به دلیل تغییرات در مدیریت باشگاه مالاگا، روبن مارتینز موقعیت خود را از دست داد و به گزینه سوم تیم تنزل پیدا کرد. در ژانویه 2012، با امضای قرارداد با تیم لیگ هم، به رایو والکانو قرض داده شد و در فصل 2012-2013 به عنوان بازیکن این تیم به میدان رفت. این اقدام باعث شد روبن در تیم‌های جایگزین ترتیب قرار گیرد و موقعیت اصلی خود را از دست بدهد.

 

در تاریخ 23 ژوئیه 2013، روبن مارتینز دوباره به مادرید باشگاه پیوست و یک قرارداد دائمی به مدت یک سال امضا کرد. سال بعد، یعنی در تاریخ 28 مه، او به تیم UD آلمریا در لیگ قهرمانان انتقال یافت و با یک قرارداد یک ساله به این تیم پیوست.

 

در تاریخ 2 ژوئن 2015، پس از سقوط تیم اندلس به لیگ پایین‌تر، روبن با قرارداد سه ساله به تیم لوانته UD پیوست. پس از مدتی که در لیگ پایین حضور داشت، او به تیم دپورتیوو د لاکرونیا پیوست پس از قطع رابطه با تیم قبلی‌اش.

 

در اواخر ژانویه 2017، روبن مارتینز به یک باشگاه بلژیکی به نام R.S.C. آندرلخت قرض گرفت و به همان شیوه‌ای که دیوی روف به جهت مخالف حرکت کرده بود، اقدام به تغییر تیم کرد. او اولین بازی خود را در تاریخ 16 فوریه انجام داد و در یک پیروزی 2-0 خانگی مقابل اف سی زنیت سن پترزبورگ در دور 32 از لیگ اروپا یوفا به صفحه تمیز رسید. این بازی همچنین اولین حضور او در رقابت‌های اروپا بود.

  

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

 

روبن مارتینز در طول دوران حرفه‌ای خود به عنوان یک دروازه‌بان حرفه‌ای فعالیت کرده است. او با تیم بارسلونا در لیگ دسته دوم به میدان رفته و تجربیات خود را در تیم‌هایی مانند کولچرال، زامورا و هرکول انباشته کرده است. حرفه‌ی خود را در تیم بادالونا به پایان رسانده است و در این دوره تنها دروازه‌بان در رده‌های حرفه‌ای اسپانیا - در مجموع 122 تیم - با حفظ یک گل نخورده بود. برای روبن، بودن دروازه‌بان پاترنا باعث شادی و خوشحالی بیشتری می‌شد و این تجربه برای او "بسیار رضایت‌بخش و خوشحال‌کننده" بود.

 

روبن مارتینز پس از آویختن کفش های خود به عنوان دروازه بان، به کادر مربیگری تیم هایی مانند واتفورد، سنت اتین و المپیاکوس پیوست.

 

پس از آویختن کفش‌هایش در سال 2010، روبن به عضوی از انجمن دروازه‌بانان بارسا در رده‌های پایین‌تر باشگاه تبدیل شد و در آنجا با تیتو ویلانووا و جوردی روراس همکاری کرد. اما ارتباط حرفه‌ای طولانی‌مدت روبن با اسکار گارسیا شکل گرفت. روبن در تور اروپا به او پیوست: اول، به عنوان مربی دروازه‌بان. سپس، به عنوان دست‌یار او روی نیمکت حضور یافت. این همکاری با گارسیا باعث تقویت روابط حرفه‌ای و ارتقاء موقعیت روبن در تیم شد.

 

اولین مقصد حرفه‌ای روبن مارتینز، تیم ماکابی تل آویو بود. در فصل 2012-2013، او به تیم اسرائیلی پیوست و توانست برای اولین بار پس از ده سال، قهرمان لیگ شود. این موفقیت مارتینز و گارسیا را به انگلیس سوق داد، جایی که به تیم برایتون پیوستند و به پلی آف صعود به لیگ برتر دست یافتند. در فصل بعد، به تل آویو بازگشتند اما به دلیل تشدید درگیری‌ها بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها، مجبور به ترک پروژه شدند. سپس دوباره به بریتانیا بازگشته و تیم واتفورد را به بالاترین رده فوتبال انگلیس، یعنی لیگ برتر، صعود دادند. این دوره‌ها از مسیر حرفه‌ای روبن مارتینز نمونه‌هایی برجسته از موفقیت‌ها و پیشرفت‌های او در دنیای فوتبال را نشان می‌دهند.

 

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور

روبن مارتینز بازیکن فوتبال مشهور 

 

پس از اولین تجربه‌های خارج از کشور، روبن مارتینز تصمیم به بازگشت به بارسلونا گرفت. در فصل 2015-2016، او به آکادمی با عملکرد بالا مارسی پیوست و به عنوان مربی دروازه‌بان در حوزه فوتبال رقابتی به فعالیت پرداخت و تجربیاتش را برای چند ماه به تربیت استعدادهای جوان تحت فرماندهی کارلوس ریورو اختصاص داد. اما تا اینکه اسکار گارسیا مجدداً با او تماس گرفت و مسیر حرفه‌ای او را به جهت دیگری هدایت کرد. این تصمیمات نشانگر اهمیت و تنوع تجربیات روبن مارتینز در دنیای فوتبال و نقش‌های متنوعی که در این رشته ایفا کرده است، می‌باشد.

 

روبن مارتینز در ادامه مسیر حرفه‌ای خود به اتریش رفت و به عنوان مربی دوم برای تیم ردبول سالزبورگ فعالیت کرد. در اینجا، بهترین نتایج دوران ورزشی‌اش را به دست آورد و توانست به عنوان قهرمان لیگ و جام کشور آلپاین از این تجربه بهره‌مند شود. پس از این موفقیت‌ها، تجربه‌های مهم دیگری در سن اتین (فرانسه) و المپیاکوس (یونان) برای او به وجود آمد. با ادامه این مسیر، روبن مارتینز به افتخارات و موفقیت‌های بیشتری در دنیای فوتبال امیدوار است.

 

سخن پایانی مقاله درباره روبن مارتینز 

  روبن مارتینز با توانایی‌ها و مهارت‌های فوق‌العاده‌ای که دارد، تاکنون در دنیای فوتبال نشان داده که یک بازیکن برجسته و بی‌نظیر است. حضور او در تیم‌های معتبر و محبوب، نشان از تلاش‌ها و پشتکار بی‌بدیل او دارد. او همچنین به عنوان یک نماد و الگوی خودش در میان جوانان شناخته می‌شود. امیدواریم که موفقیت‌ها و دستاوردهای روبن مارتینز در دنیای فوتبال همچنان ادامه داشته باشد و او را در اوج موفقیت‌های بیشتری مشاهده کنیم.

 

 

گرد آوری:بخش ورزشی بیتوته 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------