بد شانسي هاي کيم کارداشيان در اواخر دوران بارداري اش +عکس



بد شانسي هاي کيم کارداشيان در اواخر دوران بارداري اش +عکس

به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: "کيم کارداشيان" که شمارش معکوس جهت تولد فرزندش که گفته ميشود دختر است را آغاز کرده است اين روزها با مشکلات بسياري دست و پنجه نرم ميکند.

او که اين روزها افزايش وزن بسيار زيادي را داشته است انتقادات بسياري در اين رابطه ميشنود که به نظر ميرسد باعث نگراني او شده است. وي که به خاطر تناسب اندام و زيبايي اش هميشه سوژه رسانه ها بوده و تصاويرش روي مجلات مد و زيبايي به چشم ميخورد اين روزها به شدت بدقواره و چاق شده است. وي تصميم گرفت براي کاهش افزايش وزن بي رويه اش به شيوه هاي ورزشي متوسل شود اما بحراني که در باشگاه ورزشي دچارش شد و باعث شد شرايطش بحراني تلقي شود باعث شد وي براي نجات جان جنينش ورزش را رها کند که اين امر باعث شد وي هر روز بيشتر از روز قبل چاق شود. اين اولين مشکل او در دوران بارداري بود.

اخيرا شايعاتي مبني بر تيره شدن روابط او و "کانيه وست" به گوش ميرسد به طوريکه از هفته ها پيش اين زوج جدا نشدني با هم ديده نشده اند و شنيده ميشود زمانيکه کيم براي ديدن پدر فرزندش به فرانسه سفر کرد کانيه وست بدون توجه به اين موضوع به ميلان ايتاليا پرواز کرد و زمانيکه به لوس آنجلس بازگشت همه جا تنها ديده شد.

بعد از اين شايعات اخيرا کيم کارداشيان در حالي توسط عکاسان شکار شد که به همراه دوستش در خودروي شخصي اش به دلايل نامعلومي توسط پليس متوقف شده و گفته ميشود پليس او را با خودروي شخصي اش به اداره پليس منتقل کرد. هنوز علت اين بازداشت در خيابان مشخص نشده است.

کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان

 

کیم کارداشیان

 /پرداد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------