ديكتاتور و شترهايش در كن



 

عکس دیکتاتور , دیکتاتور و شترهایش

 

نخستين شلوغ بازي در بولوار كروازت بندر كن صبح امروز حتي قبل از آغاز رسمي شصت و پنجمين دوره فستيوال فيلم كن رخ داد. ساشا بارون كوهن كمدين بريتانيايي در هيبت ديكتاتور، شخصيت فيلم آينده اش نمايشي ديدني را اجرا كرد.

به گزارش روز چهارشنبه جام جم آنلاين به نقل از خبرگزاري فرانسه، فيلم كمدي " ديكتاتور" كه از شخصيت يك ديكتاتور عرب اقتباس شده ، يك كمدي انتقادي و خنده دار است به كارگرداني  لاري چارلز  كه " داستان قهرماني هاي يك ديكتاتور است كه جانش را به خطر مي اندازد تا اطمينان يابد پاي دموكراسي هرگز به كشورش كه آن را عاشقانه سركوب مي كند، نخواهد رسيد.

ساشا بارون كوهن صبح امروز در برابر ده‌ها عكاس رسانه ، فيلمبرداران و تماشاچيان كنجكاو كه در مقابل هتل كارلتون كن تجمع كرده بودند سوار بر شتر در لباس ها و با گريم  قهرمان اين فيلم به نام اسامه در بولوار كروازت گردشي تماشايي كرد كه منجر به ترافيك سنگين در خيابان هاي اين بندر جنوب فرانسه شده و ماموران پليس كن را در آزموني دشوار قرار داد.

 

عکس دیکتاتور , دیکتاتور و شترهایش

 

در برابر جمعيتي غير قابل توصيف، ديكتاتور قلابي با همان هيبت پس از پياده شدن از شتر پشت ميز  كافه اي در هواي آزاد در كروازت نشست و قهوه اي سفارش داد. سپس بارون كوهن در شخصيت ديكتاتور وارد يك بوتيك لباس لوكس شد در حالي كه كماكان موجي از خبرنگاران و مردم كنجكاو به دنبالش بودند.

بارون كوهن با همان لحن شخصيت ديكتاتور در برابر خبرنگاران گفت: 500 هزار يورو براي تبليغات انتخاباتي فرانسوا اولاند كمك مالي كرده ام.

وي فرانسوا اولاند را هلندي ناميد( در زبان فرانسوي اولاند به معني هلند است) و سپس با همان لحن افزود: من در اصابت صاعقه به هواپيماي هلندي ( اولاند) نقشي نداشته ام.

درهر حال ، از روز چهارشنبه شصت و پنجمين فستيوال فيلم كن معتبرترين فستيوال فيلم هاي هنري جهان كارش را با تمام حاشيه هايي كه داشته و خواهد داشت ، آغاز كرد.....  /  خبرگزاری : جام جم آنلاين

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------