همسر افخمی هم فیلمساز شد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

همسر افخمی هم فیلمساز شد!

مرجان شیرمحمدی همسر بهروز افخمی براساس فیلمنامه ای از شوهرش فیلم می سازد!

سینمای ما:  مرجان شیرمحمدی قرار است «آذر؛ شهدخت؛ پرویز و ... دیگران» را که نام یکی از قصه‌های نوشته شده‌اش است به عنوان اولین تجربه کارگردانی‌اش جلوی دوربین ببرد. بهروز افخمی همسر شیرمحمدی قرار است این قصه را به فیلم‌نامه تبدیل کند تا توسط محمدعلی حسین‌نژاد به عنوان تهیه‌کننده برای صدور پروانه ساخت به اداره نظارت و ارزشیابی ارسال شود.

حسین‌نژاد که پیش از این فیلم سینمایی « طهران ـ تهران» کار مشترک داریوش مهرجویی و مهدی کرم‌پور را تهیه‌کرده بود این بار به سراغ تولید فیلمی بر مبنای اقتصاد ادبی رفته است.

حسین‌نژاد درباره روند تولید کار می‌گوید: «این فیلمنامه را بهروز افخمی از روی رمانی به همین نام «آذر، شهدخت، پرویز و ... دیگران» کار خانم مرجان شیرمحمدی نوشته است. با آماده شدن مقدمات هفته آینده درخواست پروانه ساخت می‌کنیم. بهروز افخمی در این فیلم علاوه بر فیلمنامه نویسی مشاور کارگردان هم هست.»

افخمی پیش از این تجربه اقتباس از ادبیات ایران را داشته و رمان «گاو خونی» نوشته جعفر مدرس‌صادقی را به فیلمی به همین نام تبدیل کرد که با بازی عزت‌الله انتظامی و بهرام رادان توانست نظر منتقدان را به خود جلب کند. فیلم تازه او در کانادا هم براسا قصه کوتاه معروفی ساخته شده است.

مرجان شیرمحمدی نویسنده و بازیگر سینمای ایران و همسر افخمی پیش از این در سریال خانه به خانه (کیانوش عیاری)، فیلم‌های سینمایی مرسدس (مسعود کیمیایی)؛ پر پرواز ( خسرو معصومی)؛ و ملاقات با طوطی (علیرضا داوودنژاد) به ایفای نقش پرداخته است.

پیش از این فیلم سینمایی «دیشب باباتو دیدم آیدا» ساخته رسول صدرعاملی از روی یکی از قصه‌های مجموعه داستان «بعد از آن شب» نوشته شیرمحمدی ساخته شده بود./سینمای ما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------