شبکه «ایرانیان» لغو مجوز شد!/رشیدپور به اجرای برنامه های ارگانی ادامه می دهد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

شبکه «ایرانیان» لغو مجوز شد!/رشیدپور به اجرای برنامه های ارگانی ادامه می دهد!

مجوز شبکه «ایرانیان» به دلیل عدم رعایت پاره ای موازین باطل شده و به این ترتیب رشیدپور هم برای اینکه انگ فعالیت در یک شبکه ماهواره ای غیرمجاز به او نخورد همکاری اش با این شبکه را قطع کرد.

در حالی که رضا رشیدپور مجری معروف تلویزیون بعد از مشکلاتی که به واسطه حضورش در برنامه های زنده رسانه ملی پیش آمده بود ترجیح داده بود با حضور در کانال تلویزیونی «ایرانیان» و تولید برنامه ای زنده شبیه به «شب شیشه ای» کاری کند که نامش از خاطر مخاطبان نرود اما چندی است که نه کانال تلویزیونی مذکور قابل رویت است و نه رشیدپور در قامت یکی از برنامه سازان این شبکه!

تازه ترین شنیده های شبکه ایران حکایت از آن دارد که حدودا دو ماه قبل از عید نوروز همکاری رشیدپور با کانال تلویزیونی «ایرانیان» قطع شده و دلیل این قطع همکاری هم عدم تمدید مجوز این شبکه از سوی وزارت ارشاد بوده است.

«ایرانیان» به همراه «پرشین تی.وی» و «آی.سی.سی» از جمله شبکه های تلویزیونی برون مرزی بودند که مجوز فعالیت از وزارت ارشاد داشتند اما در این میان مجوز شبکه «ایرانیان» به دلیل عدم رعایت پاره ای موازین باطل شده و به این ترتیب رشیدپور هم برای اینکه انگ فعالیت در یک شبکه ماهواره ای غیرمجاز به او نخورد همکاری اش با این شبکه را قطع کرد.

جالب اینجاست که یک ماه بعد از قطع همکاری رشیدپور با این شبکه، مدیران شبکه هم خودخواسته فعالیت خویش را معلق کردند بدون اینکه درباره دلیل این تعطیلی زودهنگام به مخاطبان خود چیزی بگویند. بعد از تعطیلی این شبکه در اقدامی عجیبتر برنامه های شبکه «GEMMOVIE» از همان فرکانس شبکه «ایرانیان» در حال پخش است که البته به اعتقاد برخی این اقدام برآمده از مراودات دوستانه ای است که مابین مدیران این دو شبکه وجود داشته و حتی خبر تاسیس شبکه «ایرانیان» هم قبل از هر جا در شبکه «GEM» پخش شده بود!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

رضا رشیدپور در حال اجرای «شب شما بخیر» در شبکه «ایرانیان»

پاره ای از محافل، نزدیکی این شبکه به مهدی خزعلی را از جمله دلایل تعطیلی آن دانسته اند و برخی نیز عدم جذب کافی آگهی های تبلیغاتی و جور نبودن دخل و خرج را اصلی ترین دلیل تعطیلی دانسته اند.

رضا رشیدپور در شبکه «ایرانیان» برنامه ای با عنوان «شب شما بخیر» را اجرا می کرد و سعی زیادی داشت که این برنامه را شبیه به «شب شیشه ای» کند اما عدم توانایی وی در کشاندن مهمانان معتبر به برنامه اش، سبب ساز آن شد که بخش اعظم برنامه وی به حرفهای تکراری اختصاص یابد که توسط خودِ رشیدپور بیان می شد و این جلوه یک برنامه زنده تلویزیونی را تا حد یک برنامه رادیویی تنزل داده بود. مشکل اصلی اغلب مهمانانی که توسط رشیدپور به برنامه اش دعوت شده و از حضور در این برنامه سرباز می زدند آن بود که این قبیل مهمانان حضور در یک شبکه ماهواره ای را خط قرمز دانسته و گمان می کردند این حضور ممکن است به یک نقطه منفی در رزومه آنان تبدیل شده و شاید هم عاملی شود برای ممنوع الفعالیت شدن آنها!

رضا رشیدپور این روزها و بعد از تعطیلی این شبکه ترجیح داده مدیریت شرکت متبوعش را داشته و با برگزاری برنامه های ارگانی، فعالیتش را ادامه دهد بلکه طی سالهای آینده مشکل حضورش در صداوسیما برطرف شده و بتواند باز هم اجراگر یک تاک شوی زنده باشد./شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------