«کلاه پهلوی» از هفدهم شهریور ماه روی آنتن می رود+تصاویر



«کلاه پهلوی» از هفدهم شهریور ماه روی آنتن می رود+عکس

مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» به کارگردانی سید ضیاء الدین دری سرانجام در کنداکتور شبکه یک سیما قرار گرفت و پخش آن 17 شهریورماه آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه ایران پخش مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» به کارگردانی به کارگردانی سید ضیاء الدین دری و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان از 17 شهریورماه ساعت 22 از شبکه یک سیما آغاز می‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سریال کلاه پهلوی

 

ضبط تصاویر این سریال که از سال 80 تولید آن آغاز شد همچنان ادامه دارد و گروه تولید «کلاه پهلوی» طی یک ماه و نیم دیگر تصویربرداری این مجموعه را به پایان می رسانند. تاکنون 20 قسمت از سریال آماده پخش شده است. ضمن این‌که ساخت موسیقی تیتراژ توسط فریدون شهبازیان پیگیری می‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سریال کلاه پهلوی

 

«کلاه پهلوی» ماجرای جوانی به نام فرخ را دنبال می‌کند که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می‌آید و در شهری کوچک فرماندار می‌شود. در همین زمان با صدور فرمان کشف حجاب از سوی رضاخان او موظف به اجرای این فرمان می‌شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سریال کلاه پهلوی

 

داریوش فرهنگ، داریوش کاردان، شقایق فراهانی، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، فرهاد آئیش، جمشید شاه‌محمدی، رضا فیاضی، بهاره افشار، محمدرضا شریفی‌نیا، مریلا زارعی،

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سریال کلاه پهلوی

 

عباس امیری، صالح میرزاآقایی، آناهیتا نعمتی، کاظم افرندنیا، شهره لرستانی، نیلوفر خوش خلق، سیروس گرجستانی، فرشید ابراهیمیان، داود رشیدی، بیوک میرزایی و نادر سلیمانی بازیگران اصلی سریال هستند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

سریال کلاه پهلوی

 

«کلاه پهلوی» که جزومجموعه های الف ویژه و فاخر تلویزیون محسوب می شود، قرار است در 50 قسمت جمعه‌شب‌ها به روی آنتن این شبکه برود و پخش آن تا سال آینده ادامه خواهد داشت./شبکه ایران

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------