آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

همسر "نيكوكار" بي‌حجاب مي‌شود +تصاوير



"همسر نیکوکار" به دستور فرمانداری و شوهر خود بی‌حجاب می‌شود.
"ساقی زینتی" در نقش "همسر نیکوکار" در مجموعه "نيكوكار" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون  باشگاه خبرنگاران گفت:در مجموعه "کلاه پهلوی" نقش "همسر نیکوکار" را "سیروس گرجستانی" بازی می‌کنم که شوهرم در فرمانداری به عنوان یک فرد نظامی مشغول به فعالیت است.

 کلاه پهلوی,مجموعه کلاه پهلوی

 وی ادامه داد: همسرم کشف حجاب را از خانواده خود شروع می‌کند که با وجود مخالفتهای بسیار ما در این خصوص او مرا هم بی‌حجاب می‌کند.

  کلاه پهلوی,مجموعه کلاه پهلوی

 "زینتی" با اشاره به حضور چهارساله‌اش در مجموعه "کلاه پهلوی" اظهار داشت: در طی چهار سال فعالیتم  از بازی و تجربه دیگر هنرمندان و نیز کارگردان پروژه "کلاه پهلوی" بهره بسیاری بردم.

  کلاه پهلوی,مجموعه کلاه پهلوی

 وی با اشاره به دشوار بودن کار تصریح کرد: با توجه به فشردگی و طولانی بودن مراحل تولید و فیلمبرداری "کلاه پهلوی"، خوشبختانه همه گروه توانستند با راهنمایی‌های "سید ضیاء الدین دری" در کنار یکدیگر لحظات پرخاطره‌ای را رقم زنند.
این بازیگر با اشاره به گریم خاص بازیگران این سریال گفت: گریم خوب یکی از دلایل جذب مخاطب در پروژه های طولانی مدت است و معتقدم "مهین نویدی" طراح گریم "کلاه پهلوی" مثل همیشه یکی از زیباترین طراحی‌هایخود را در این مجموعه داشت.

  کلاه پهلوی,مجموعه کلاه پهلوی

 "زینتی" افزود: با وجود ستاره‌های بازیگری در سینما و تلویزیون و حضور کمکی آنها در مجموعه "کلاه پهلوی" امیدوارم این مجموعه مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

  کلاه پهلوی,مجموعه کلاه پهلوی

 وی با اشاره به اولین لوکیشن‌های خود تصریح کرد: بیشتر لوکیشن‌های بازی من در شهرک غزالی بوده و به دلیل شرایط خاص کارگاهی از 6 صبح ما هنرمندان گریم شده آماده بازی بودیم.

  کلاه پهلوی,مجموعه کلاه پهلوی

 وی خاطرنشان کرد: طبق شنیده‌ها تاکنون پروژه "کلاه پهلوی" مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته و امیدوارم با وجود فراز و فرودهای خاص این سریال در هر قسمت بینندگان بیشتری را به خود اختصاص دهد.

 کلاه پهلوی,مجموعه کلاه پهلوی

 
منبع:yjc.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------