امین حیایی در منزل رضا کیانیان+عکس



این هفته با پخش قسمت بیست و هفتم سریال کلاه پهلوی، مخاطبان سریال بار دیگر شاهد حضور «رضا کیانیان» در نقش حاجی خان در این سریال خواهند بود.
رضا کیانیان در نقش «حاجی خان» یکی از شخصیت های این سریال تلویزیونی است که در چند قسمت از این سریال حضور داشته است. او در نقش حاجی خان، شخصیتی مقتدر و قدرتمند است که با وجود نابینایی، در مسائل مختلفی مورد رجوع مردم و مسوولان شهر سامان قرار می گیرد. این شخصیت تلفیقی از جدیت و طنز است که با حضور رضا کیانیان در این نقش، جلوه ای دیدنی پیدا کرده است.

کلاه پهلوی , امین حیایی

در قسمت بیست و هفتم این سریال که جمعه سی ام فروردین ماه نمایش داده می شود، کریم برای حل مشکلی که در شهر پیش آمده، به حاجی خان مراجعه می کند و حاجی خان با تدبیر خود، مانع از بروز اعتراض مردمی در شهر سامان می شود.
همچنین در قسمت 27 کریم نیز به واسطه کوشش و جدیت در اجرای فرمان رضا شاه درخصوص کشف حجاب، ترفیع گرفته و با ارتقاء به درجه گروهبان سومی، در شهربانی سامان استخدام می شود. وی همچنین نام خانوادگی خود را از «ننه کوکب» به «وطن پرست» تغییر می دهد.

کلاه پهلوی , امین حیایی

مخاطبان این سریال در قسمت 27 شاهد سختگیری حکومت در اجرای فرمان کشف حجاب در سامان و نیز واکنش های مردم به این مساله خواهند بود.
این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و هشت ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش «کلاه پهلوی» تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.

منبع:inn.ir

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------