آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

فیلمساز برجسته و برنده نخل طلای کن درگذشت

«لوران کانته» فیلمساز فرانسوی که با فیلم «کلاس» در سال ۲۰۰۸ برنده نخل طلای کن شد، در سن ۶۳ سالگی درگذشت. به گزارش ایسنا،‌…

جاي دکورهاي «مختارنامه» ذرت مي‌کارم!



صاحب زمين دکورهاي مختارنامه:

جاي دکورهاي «مختارنامه» ذرت مي‌کارم!

صاحب زمين دکورهاي سريال «مختارنامه» گفت: پس از تحويل زمين، دکورها را تخريب کرده و جاي‌شان ذرت مي‌کاريم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حسيني يکي از مالکان زمين‌هاي دکور مختارنامه در احمد‌آباد مستوفي در گفت‌وگو با فارس درباره حضور لودر در محل دکورهاي سريال مختارنامه گفت: شب گذشته -25 مهر- به قصد تخريب دکورها رفتيم اما نگذاشتند اين کار را انجام دهيم و به زور يک هفته ديگر از ما مهلت گرفتند.

وي ادامه داد: تا کي بازيچه شويم؟ 5 الي 6 سال است که ما را پيچانده‌اند و يک حرف راست به ما نمي‌زنند. ضمن اينکه 18 ماه است به ما اجاره‌اي پرداخت نشده است. در حال حاضر هم به لطف خداوند و دادگاه پيش مي‌رويم.

حسيني تصريح کرد: ما هرجور همکاري که شما فکر کنيد با صداوسيما داشته‌ايم، اما هيچ کس برايش مهم نيست و به نظر مي‌رسد قصد غصب زمين را دارند.

وي در پاسخ به اين سوال که شب گذشته چه کساني مانع تخريب دکورها شدند؟ عنوان داشت: آقاي اصفهاني به نمايندگي از محمود فلاح تهيه‌کننده سريال به آنجا آمد و نگهبانان دکورها هم مانع از حضور ما شدند، هرچند که ما با حکم قضايي رفتيم و مي‌توانستيم تخريب دکور ‌را آغاز کنيم، اما يک هفته ديگر به آن‌ها مهلت داديم.

وي افزود: صداوسيما از خريد زمين منصرف شده است، اما تکليف ما را هم روشن نمي‌کند. مثلا چهار ماه پيش به آنها گفته شده که زمين را تخليه کنند و از آن مدت تا به حال فقط يک وانت لباس خارج شده و اگر بخواهند همين‌طور ادامه بدهند تا 15 سال ديگر طول مي‌کشد.

حسيني همچنين در پاسخ به اين سوال که پس از تحويل زمين دکورهاي مختارنامه چه برنامه‌اي براي آن داريد؟ گفت: هزار و يک کار مي‌شود آنجا انجام داد. دکورها را تخريب مي‌کنيم و جايشان ذرت مي‌کاريم./مردم سالاری

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------