«اُز» پرفروشترين فيلم سينماهاي آمريكاي شمالي (تصاوير)



اخبار,فیلم درام آمریکایی,فیلم آز

«اُز» پرفروشترين فيلم سينماهاي آمريكاي شمالي (تصاوير)

«اُز» طي 2 روز اكران بيش از 80 ميليون دلار فروش كرده است.

درام فانتزي و خانوادگي «اُز بزرگ و قدرتمند» كه از 8 مارس اكران خود را در سينماهاي آمريكاي شمالي آغاز كرده است ، طي 2 روز اكران با فروش 80 ميليون و 300 هزار دلاري عنوان پرفروشترين فيلم هفته را از آن خود كرد . «اُز» به كارگرداني «سم ريمي» و فيلمنامه «ميشل كاپنر» داستان يك شعبده باز معمولي است كه به سرزميني محسور مي رسد و در آنجا براي اينكه يا قدرتمند باشد ياخوب ، مجبور به انتخاب مي شود. «جيمز فرانكو» ، «راشل ويز» ، «ميشل ويليامز» و «ميلا كانيس»‌ بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

درام فانتزي و ماجراجويانه «جك قاتل غول» (Jack the Giant slayer) در دومين هفته اكران با 10 ميليون دلار عنوان دومين فيلم اين هفته سينماهاي آمريكاي شمالي را بدست آورد. فيلم به كارگرداني «برايان سينگر»‌ و بازي «نيكلاس هولت» ، «استنلي توچي» و «ايوان مك گريگور‌»‌ جنگ قديمي انسانها و گونه اي از غولها را به تصوير مي كشد. ماجرا از ‌آنجا آغاز مي شود كه جواني به نام جك براي بدست آوردن شاهزاده روياهايش دروازه جنگ بين انسانها و غولها را باز مي كند. مجموع فروش اين فيلم در 2 هفته اكران به 43 ميليون و 800 هزار دلار رسيد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

فيلم کمدي – جنايي «دزد هويت» (Identity thieft) به کارگرداني «ست گوردن» در پنجمين هفته اکران با 6 ميليون و 320 هزار دلار عنوان سومين فيلم پرفروش اين هفته سينماهاي آمريکاي شمالي را بدست آورد.«دزد هويت» فيلمي به قلم «کريگ ميزين» و «استيو کونراد» است و داستان يک شهروند معمولي است که به دلايلي مجبور به تغيير هويت خود مي شود. «جيسون بيتمن» ، «مليسا مک کارني» و «جان چو»‌ بازيگران اصلي اين فيلم هستند . مجموع فروش اين فيلم در 5 هفته اكران به 117 ميليون دلار رسيد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

«سقوط مرد مرده» (Dead man Down) درامي اكشن و جنايي به كارگرداني «نيلز آردن آپليف» است كه از 8 مارس در سينماهاي آمريكاي شمالي به نمايش درآمده است و طي دو روز اكران با 5 ميليون و 350 هزار دلار ، چهارمين فيلم پرفروش هفته بوده است. داستان فيلم در شهر نيويورك رخ مي دهد و فرد مورد اعتماد يكي از تبهكاران معروف را نشان مي دهد كه توسط يكي از قربانيان رئيسش فريب مي خورد.«كالين فارل‌» ، «نومي راپاك» ، «دومينيك كوپر‌»‌ بازيگران اصلي اين فيلم هستند.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

فيلم پرهيجان «خبرچين» (Snitch) در سومين هفته اكران با 5 ميليون و 100 هزار دلار عنوان پنجمين فيلم پرفروش در سينماهاي آمريكاي شمالي را بدست آورد. اين فيلم كه از 22 فوريه در سينماهاي آمريكاي شمالي به نمايش درآمده ، اكشني با بازي «دوآين جانسون» ، «سوزان ساراندون‌»‌ و «جان برنتال» است و جريان پدري است كه با آشكار كردن فعاليت هاي مخفي پليس ويژه سعي در اثبات بي گناهي فرزندش را دارد. «ريك رومن واگن»‌ كارگرداني اين فيلم را بر عهده دارد. . مجموع فروش اين فيلم در 2هفته اكران به 31 ميليون و 900 هزار دلار رسيد.

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

فيلمهاي «21 و بيشتر» ، «پناهگاه امن» ، «كتاب بارقه اميد» ، «فرار از سياره زمين» و «آخرين جن گيري2» در جايگاه هاي ششم تا دهم جدول قرار دارند. /سينما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------