«لبخند» با ۲۲ میلیون دلار باکس آفیس را ترساند



فیلم لبخند،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
یک فیلم ترسناک با فروش قابل قبول توانست در جایگاه اول باکس آفیس آمریکا بایستد.

به گزارش تسنیم، فیلم ترسناک «لبخند» در گونه ترسناک و محصول کمپانی پارامونت توانست در اولین هفته اکرانش 22 میلیون دلار فروش کند و به‌راحتی به اولین فیلم پرفروش هفته قبل تبدیل شود. 

 

«لبخند» عنوان یکی از بهترین افتتاحیه‌های فیلم‌های ترسناک سال را به نام خود کرد. قبل از این فیلم‌ «بربر» با 10 میلیون دلار و فیلم «دعوت» با 7 میلیون دلار این عنوان را داشتند. باید دید که آیا این فیلم مرکزیت ژانر ترسناک را حفظ می‌کند یا نه؟ چراکه دو هفته دیگر فیلم «پایان هالووین» اکران خواهد شد و احتمالاً از این فیلم پرفروش‌تر خواهد شد.

 

این فیم توانسته نظر مدیران پارامونت را جلب کند به‌طوریکه مدیران توزیع و پخش این شرکت گفته‌اند که فروش این فیلم بیش از انتظار ما بود خصوصاً اینکه بودجه این فیلم 17 میلیون دلار است. داستان این فیلم درباره یک درمانگر با بازی سوسی بیکن است که پس از مشاهده مرگ یکی از بیمارانش در اثر خودکشی، دچار توهمات هولناک و خندان می‌شود. 52درصد مخاطبان «لبخند» از مردان و اکثر خریداران بلیت آن نیز در محدوده سنی 18 تا 34 سال هستند.

 

اما فیلم «نگران نباش عزیزم» که در هفته قبل در جایگاه اول باکس آفیس ایستاده بود، با افت 62 درصدی مخاطب و فروش 7 میلیون و 300 هزار دلاری در پله دوم ایستاده است. فروش کلی این فیلم در حال حاضر 32 میلیون و 800 هزار دلار است. 

 

فیلم «زن پادشاه» نیز در پله سوم با فروش 7 میلیون دلار ایستاد و جمع فروش خود را به 46 میلیون و 700 هزار دلار رساند.

 

نکته جالب فروش ادامه‌دار فیلم «آواتار» بعد از 13 است. هفته قبل نیز این فیلم توانسته بود فروش خوبی را تجربه کند و حالا باز هم توانسته نزدیک به 5 میلیون دلار فروش داشته باشد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------