جدال اینستاگرامی سیروان خسروی و مهراب قاسم‌خانی



اخبار,اخبار فرهنگی,سیروان خسروی و مهراب قاسم‌خانی

سیروان خسروی خواننده پاپ کشور در پاسخ به پست اینستاگرامی مهراب قاسمخانی از پیشنهاد انتخاباتی قاسم خانی به او پرده برداشت.

 

او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در واکنش به صحبتهای مهراب قاسم‌خانی نوشت:

بعد از خوندن پست مهراب قاسمخانى، دوست قدیمى، و آشناى امروز که در مورد من نوشته شده ترجیح دادم که سکوت نکنم تا موجب سو تعبیر از طرف دنبال کننده هاى ایشون نشه.

 

مهراب جان قطعا به یاد دارى که در ایام انتخابات پیشین با من تماس گرفتى و گفتى از طرف تیم آقاى روحانى پیشنهاد شده که من(سیروان خسروى) در ازاى دریافت دستمزد ٣ سانس کنسرت تهران، سه چهار آهنگ در تجمع هوادارهاى ایشون در استادیوم ١٢،٠٠٠ نفرى آزادى اجرا کنم و قطعا یادت هست که ضمن ردِ این پیشنهاد، به دلیل صمیمى بودنمون، جواب بی ادبانه اى هم در رابطه با این حرفت دادم.

اخبار,اخبار فرهنگی,سیروان خسروی و مهراب قاسم‌خانی

 

اگه از نظر تو این موضوع نشون میده که شما و هم تیمیهاتون اومدین وسط و ریسک کردین و لباستون خاکى شده و من هیچ عملى انجام نمیدم و سر از اینجور مسائل در نمیارم و فقط زندگى خودم برام مهمه، من دیگه نیازى به توضیح بیشتر نمیبینم.

 

در مورد قسمت پى نوشت متنى که نوشتى؛

من اسم "یکى از دوستان" رو میدونم چون تو همون مکالمه تلفنى خودت جریان رو تعریف کردى، ولى اگه شهامت ندارى که اسمشو بنویسى، لازم نیست اصلا در موردش بنویسى که باعث شه مخاطبت فکر کنه "یکى از دوستان" همون "سیروان خسروى" بوده.

 

مهراب قاسم خانی چندی پیش در پستی طعنه آمیز بدون نام بردن از سیروان خسروی نوشته بود:

شناسنامه ات سفیده؟ به هیشکی رای ندادی؟ از هیشکی حمایت نکردی؟ توی هیچ حرکتی شرکت نکردی؟ نسبت به هیچ حادثه طبیعی ‌و غیر طبیعی واکنش نشون ندادی؟ هیچ تبریک و تسلیتی نگفتی؟ نظرت رو راجع به هیچ اتفاق سیاسی و اجتماعی خوب و بدی نگفتی؟ آفرین به تو. دمت هم گرم. انتخاب شخصیته. به هیچ کس هم ارتباطی نداره....

 

فقط جان هر کی دوست داری این رفتارت رو تبدیل به ژست قهرمانانه نکن و توی سر بقیه نزنش. بی عملی و هیچ کاری نکردن، واقعاً افتخار نداره. سرت رو بالا بگیر و بگو از این مسائل سر در نمیارم. بگو زندگی خودم برام مهمتره. بگو حال ندارم به این چیزا فکر کنم. نمیخوام موقعیت کاریمو به خطر بندازم. دوست ندارم از یه عده فحش بخورم. بگو دوست دارم کلاً به روم نیارم کجا زندگی میکنم و دورم چه خبره.... اصلاً هر چی دوست داری بگو، فقط احساس زرنگی و باهوشی نکن.

 

اونی که بهش تیکه میندازی، به امید تغییر حرکت کرده، حرف زده، رای داده، حمایت کرده، نسبت به شرایط سیاسی و اجتماعی واکنش نشون داده، نظرش رو نسبت به رویداد های اطرافش اعلام کرده، کارش و زندگیش رو ریسک کرده، پای فحش شنیدن وایستاده... اگه یه جاهایی هم اشتباه کرده، واسه اینه که داشته تلاش میکرده، اگه لباسش خاکی شده، واسه اینه که اومده وسط.

 

تو هم لطف کن و با لباسای تمیزت فخر فروشی نکن. لباسی که فقط واسه عکس اینستاگرام از کمد بیرون بیاد، معلومه که خاکی نمیشه.

اخبار,اخبار فرهنگی,سیروان خسروی و مهراب قاسم‌خانی

 

پ.ن: یادش بخیر، چند سال پیش سر یه حرکتی داشتیم از همکارا امضا جمع میکردیم. به یکی از دوستان که زنگ زدم، معذرت خواست و گفت به حرکتمون اعتقاد داره، ولی چون خیلی از طرفداراش توی طیف مقابل هستن و ممکنه بپرن، ترجیح میده کنارمون نباشه.

 

فرارو

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------