آخرین اخبار فرهنگی - هنری

دختر شایسته عربستان،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

عربستان برای اولین بار در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت می‌کند

عربستان سعودی برای اولین بار در تاریخ این کشور در مسابقه دختر شایسته جهان شرکت خواهد کرد. به گزارش انتخاب به نقل از…

کار‌های نیکی که سلبریتی‌ها انجام می‌دهند



بسیاری از افراد سال نو را تصمیمات جدید آغاز می‌کنند و تصمیم انجام کارهای نیک برای دیگران یکی از تصمیماتی است که خیلی از افراد می‌گیرند.

 

مهم نیست این کار‌ها بزرگ یا کوچک باشند، به طور مرتب انجام شوند یا یک بار. نفس کار است که مهم است و سلبریتی‌ها این را خوب می‌دانند. امیدواریم که جهان در سال ۲۰۲۰ مهربان‌تر شود. در این مطلب نگاهی به کار‌های نیک سلبریتی‌ها می‌اندازیم.

 

بیل گیتس هر سال کریسمس «بابانوئل» می‌شود

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

کاربران رِدیت رسم خوبی دارند که هر سال قبل از کریسسمس، نقش بابانوئل را بازی می‌کنند و امسال هم از این قاعده مستثنی نبود. اما کاربری به نام «szor» احتمالا خوش‌شانس‌ترین بود، چون «بیل گیتس»، بابانوئل او شد. ظاهرا بیل گیتس صفحه او را به دقت خوانده تا بهترین کریسمس را برایش رقم بزند.‌ می‌توانید هدایای او را در عکس بالا ببینید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

بیل گیتس هر سال در این رسم شرکت می‌کند. او در سال ۲۰۱۷ به کاربری که عاشق گربه‌هاست، یک گربه عروسکی بزرگ هدیه داد، در حالی که کاربر دیگری یک نسخه ویژه از کنسول بازی ایکس باکس وان را از او هدیه گرفت.

 

ریانا برای طرفدارانش که در باران خیس شده بودند، پیتزا فرستاد

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

ریانا طرفدارانش را پس از انتظار در باران برای حضور در کنسرتش در منچستر، انگلستان، سورپرایز کرد و برای آن‌ها پیتزا سفارش داد. آن‌ها نه تنها از این غذا لذت بردند، بلکه چندین جعبه با امضای خواننده گرفتند.

 

جینا رودریگز اجازه داد یکی از طرفدارانش لباس گلدان گلوب او را بپوشد

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

وقتی که یکی از کاربران توئیتر به نام جسیکا کازانوا نوشت: «جینا دوست دارم پیراهن تو را در مهمانی بپوشم.» اصلا انتظار نداشت جینا جوابش را بدهد. اما در کمال تعجب، نه تنها جینا پاسخ داد، بلکه پرسید: «کجا زندگی می‌کنی؟ من اولین پیراهن گلدن گلوبم را که سال پیش پوشیدم دارم و می‌توانم آن را به تو بدهم.» جسیکا موافقت کرد و به آرزویش رسید.

 

جیم کری به کشاورزان کمک می‌کند درآمد بیشتری کسب کنند

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

جیم کری بنیادی به نام «Better U» دارد. این بنیاد با استفاده از روش ویژه‌ افزایش بازدهی برنج از کشاورزان حمایت می‌کند، تا درآمد بیشتری برای کار سخت خود کسب کند.

 

استورمزی شهریه دانشگاه دانشجویان را پرداخت می‌کند

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

این رپر معروف شهریه تحصیل در دانشگاه کمبریج دو دانشجو را از سال ۲۰۱۸ پرداخت می‌کند. او حتی بورس تحصیلی خود به نام «بورسیه استورمزی برای دانشجویان انگلیسی سیاهپوست» را راه اندازی کرده است و همه هزینه‌های تحصیل را پوشش می‌دهد بدون اینکه انتظار بازگرداندن داشته باشد.

 

جان سینا آرزوی کودکان بیمار را محقق می‌کند

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

کشتی‌گیر، بازیگر و رپر، جان سینا، نقش فعالی در برآورده کردن آرزو‌ها در بنیاد «یک آرزو بکن» دارد. این بنیاد آرزو‌های کودکان بیمار را برآورده می‌کند. تا کنون، جان سینا یکی از فعال‌ترین سلبریتی‌ها در تحقق بخشیدن به آرزو‌های کودکان بوده است.

 

گای فیری در رستورانش میزبان خانواده‌های بنیاد «یک آرزو بکن» است

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

شخص دیگری که در تحقق آرزو‌های دیگران نقش دارد، گای فیری، سرآشپز مشهور جهان و سازنده معروف «سس خر» است. او نه تنها کودکان بیمار را به رستوران خود دعوت می‌کند، بلکه اصرار دارد بچه‌ها با کل خانواده‌شان بیایند تا احساس راحتی کنند.

 

خانواده ایروین (به همراه سایر سلبریتی ها) به حیوانات و افراد آُیب دیده در آتش سوزی استرالیا کمک می‌کنند

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

خانواده استیو ایروین مرحوم فعالانه در نجات و کمک به حیواناتی که در آتش سوزی استرالیا آسیب دیده اند، نقش دارند. بیمارستان حیات وحشی که آن‌ها اداره می‌کنند تا کنون بیش از ۹۰هزار حیوان را درمان کرده است. بسیاری از افراد، از جمله سایر سلبریتی‌ها مثل نیکول کیدمن و راسل کرو هم به استرالیا کمک کرده اند. کرو حتی جایزه گلدن گلوب را از دست داد تا در کشورش بماند و تا جایی که می‌تواند کمک کند.

 

شارلیز ترون، متولد آفریقای جنوبی، از جوانان آفریقایی مراقبت می‌کند

اخبار,اخبار فرهنگی,کار‌های نیک سلبریتی‌ها

 

شارلیز ترون با ایجاد تغییر در مبارزه با ویروس اچ‌آی‌وی و ایمن نگه داشتن کودکان و نوجوان از ایدز، از کشوری که در آن به دنیا آمده حمایت می‌کند. او پروژه توسعه آفریقای شارلیز ترون را تاسیس کرد که هدفش آگاهی‌رسانی به جوانان با کمک و حمایت کردن از سازمان‌های جامعه محوری است که با جوانان محلی همکاری می‌کنند.

 

برترین ها

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------