مجری زن معروف صدا و سیما کرونایی شد



اخبار,اخبار فرهنگی,دکتر میرسیدی
مجری زن معروف صدا و سیما، هاروی واینستین، نوازنده کیبورد گروه بن جووی و خواننده مشهور اسپانیایی اپرا به ویروس کرونا مبتلا شدند.

به گزارش رکنا، مدیر روابط عمومی صداوسیما از ابتلای دکتر میرسیدی مجری و کارشناس بخش‌های خبری صداوسیما به کرونا خبر داد.

اخبار,اخبار فرهنگی,دکتر میرسیدی

 

تهیه‌کننده بدنام سینما هم کرونا گرفت

هاروی واینستین پس از آنکه در زندان تست کرونا داد و تستش مثبت اعلام شد در قرنطینه به سر می‌برد.

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، با مثبت شدن تست کرونای هاروی واینستین این تهیه‌کننده که به اتهام تجاوز در زندان به سر می‌برد به قرنطینه منتقل شد.

 

واینستین  68ساله هفته گذشته به 23سال زندان به خاطر تجاوز محکوم شده بود از روز گذشته در غرب نیویورک در قرنطینه به سر می‌برد.

 

مقامات رسمی اعلام کردند که بر این باور هستند او پیش از آنکه به زندان منتقل شود به ویروس کرونا مبتلا شده بود. زیرا او در هفته‌های گذشته بارها به خاطر فشار خون بالا و درد در قفسه سینه در بیمارستان بستری شده بود.

 

ستاره گروه "بن جووی" کرونا گرفت

ایران آرت نوشت: دیوید برایان، کیبورد نواز گروه بون جووی، گفت که نتیجه آزمایش ابتلا به ویروس کرونا برای او مثبت بوده است.

 

بنا به یادداشتی که در حساب اینستاگرام این موسیقی‌دان برنده جایزه تونی منتشر شده است، او "هفته‌ گذشته را بیمار بوده" است، ولی همچنین اظهار داشته است که "هر روز احساس بهبودی بیشتر و بهتر شدن" دارد.

 

به گزارش ایندیپندنت، او اشاره نکرد که آیا می‌داند از کجا به این ویروس مبتلا شده است یا نه، ولی گفت که در یک هفته گذشته خود را قرنطینه کرده است.

 

او نوشت: "من تازه نتیجه آزمایشم را امروز گرفتم و پاسخ ابتلا به ویروس کرونا مثبت بود. اکنون یک هفته‌ای می‌شود که مریض هستم، ولی هر روز احساس می‌کنم بهتر شده‌ام و بیشتر بهبود یافته‌ام. لطفا نترسید!! این بیماری صرفا شبیه آنفولانزا است و نه طاعون. من اکنون یک هفته است خود را قرنطینه کرده‌ام و یک هفته دیگر هم این کار را ادامه خواهم داد. و وقتی احساس کنم کاملا بهبود یافته‌ام، دوباره آزمایش می‌دهم تا مطمئن شوم از دست این ویروس لعنتی خلاص شده‌ام."

 

او در انتها نوشت: "لطفا به یکدیگر کمک کنید. این ماجرا به سرعت و با کمک تک تک امریکایی‌ها تمام خواهد شد!!"

 

آخرین نمایش موسیقایی آقای برایان با نام "دایانا" درباره زنده‌یاد دایانا، شاهدخت ولز، در حال رونمایی بود اما سپس به خاطر شیوع بیماری، همراه با دیگر نمایش‌های برادوی (Broadway) به تعویق افتاد.

 

افراد مشهور دیگری که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، عبارتند از تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون، ادریس البا ستاره "لوتر" (Luther )، و راشل متیوز بازیگر "منجمد ۲" (Frozen 2).

 

خواننده مشهور اسپانیایی اپرا کرونا گرفت

پلاسیدو دومینگو خواننده اسپانیایی اپرا روز یکشنبه ۳ اسفند اعلام کرد آزمایش کرونایش مثبت شده است.

 

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از آسوشیتدپرس ابتلا این خواننده ۷۹ ساله اپرا به بیماری کووید-۱۹ هنگامی اعلام می‌شود که شهرت او اخیرا به خاظر افشار سوءرفتارهای جنسی‌اش لکه‌دار شده بود.

 

دومینگو در پستی در حساب شخصی‌اش در فیس بوک نوشت: «احساس وظیفه اخلاقی می‌کنم که اعلام کنم آزمایش کرونای من مثبت شده است.»

 

این خواننده مشهور تنور می‌گوید او و اعضای خانواده‌اش خودشان را ایزوله کرده‌اند و با وجودی که دچار تب و سرفه است حال عمومی‌اش خوب است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------