کریستین استوارت «پرنسس دایانا» می شود



اخبار,اخبار فرهنگی,کریستین استوارت
«پابلو لارائین» شیلیایی و استوارت در فیلم جدیدی بخش‌هایی از زندگی دایانا را به تصویر می‌کشند.

به گزارش تسنیم به نقل از ددلاین، قرار است تا «کریستن استوارت» نقش «پرنسس دایانا» را به کارگردانی «پابلو لارائین» بازی کند. بنابر این گزارش «استیون نایت» نویسنده‌ سریال «پیکی بلایندرز» فیلمنامه «اسپنسر» را به نگارش درخواهد آورد.

 

این فیلم که به تاریخ معاصر برتانیا پرداخته است، یک آخر هفته‌ سرنوشت‌ساز در اوایل دهه‌ی 1990 را به تصویر می‌کشد وقتی دایانا به این نتیجه می‌رسد که ازدواجش با پرنس چارلز به جایی نخواهد رسید.

 

تولید این فیلم سینماییاوایل سال 2021 شروع خواهد شد و داستان آن در سه روز رخ می‌دهد و بر روی آخرین روزهای تعطیلات کریسمس دایانا در نورفولک انگلستان متمرکز است. کمپانی فیلم‌نیشن این فیلم را در بازارهای بین‌المللی پخش خواهد کرد.

 

لارائین در این باره گفته است که کریستن یکی از بهترین بازیگران امروز است. برای ساختن این فیلم به چیزی بسیار مهم نیاز است و آن معما است. کریستن می‌تواند نقش‌های مختلفی بازی کند، و می‌تواند به‌شدت اسرارآمیز و بسیار شکننده و در نهایت بسیار قدرتمند باشد، و این همان چیزی است که ما نیاز داریم. ترکیب این المان‌ها موجب شد به او فکر کنم. نحوه‌ واکنش او به فیلمنامه و رویکرش به شخصیت بسیار خوشایند بود. به نظر من او نمایشی زیبا و در عین حال برانگیزاننده خواهد داشت.»

 

فیلم «جکی» این کارگردان سینما در سال 2016  با بازی «ناتالی پورتمن» در نقش «جکی کندی» ساخته شد. پورتمن برای بازی در این نقش نامزد اسکار بهترین بازیگر زن شد.

 

ساخت فیلم‌های سینمایی درباره شخصیت های سیاسی انگلستان از جمله شاهزاده‌ها و شاه‌دخت‌های این کشور استعمارگر به عنوان پروژه‌های مهم سینمایی در این کشور در دست ساخت است. تا به حال BBC چندین سریال و فیلم سینمایی با نگاه جانبدارانه و ستایشگرانه درباره این شخصیت‌های روباه پیر استعمار فیلم ساخته است. یکی از مهم‌ترین‌های این موضوع در سال‌های اخیر فیلم «تاریک‌ترین ساعت» با بازی گری اولدمن بود که به روایت روزهای ملتهب زندگی سیاسی چرچیل پرداخته بود. این فیلم توانست اسکار بهترین بازیگر مرد را برای اولدمن به ارمغان آورد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------