ساخت فیلم «چاقوها بیرون» جدید با بازیگران متفاوت/ دنیل کریگ می‌ماند



اخبار,اخبار فرهنگی,دنیل کریگ
شخصیت بنویی بلانک با بازی دنیل کریگ تنها شخصیتی است که از فیلم قبلی در فیلم «چاقوها بیرون» جدید باقی می‌ماند و بقیه شخصیت‌ها و بازیگران جایشان را به چهره‌های دیگری می‌دهند.

به گزارش مهر به نقل از آسوشیتدپرس، رایان جانسون نویسنده و کارگردان فیلم ادامه «چاقوها بیرون» تایید کرد فیلم جدید تنها دنیل کریگ را از فیلم اصلی با خود همراه خواهد داشت و بقیه گروه بازیگران عوض می‌شوند.

 

به گفته جانسون قسمت دوم فیلم معمایی دقیقاً ادامه‌ای بر فیلم قبلی محسوب نمی‌شود زیرا تنها شخصیت کارآگاه بنویی بلانک با بازی دنیل کریگ شخصیتی است که از فیلم قبلی باقی می‌ماند.

 

جانسون ۴۶ ساله در مصاحبه‌ای گفته است: کار خیلی درگیرکننده‌ای است. من به این ایده اولین بار ۱۰ سال پیش رسیدم ولی برای این یکی باید از اول شروع کنم و ذهنم مثل یک کاغذ سفید است.

 

وی افزود: فیلم جدید دنباله «چاقوها بیرون» نیست. باید عنوان دیگری برایش انتخاب کنم، تا دیگر مجبور نباشم از آن به عنوان دنباله «چاقوها بیرون» یاد کنم، چون فقط دنیل کریگ در نقش همان کارآگاه باقی می‌ماند و بقیه بازیگران همه جدید هستند.

 

در فیلم اول علاوه بر دنیل کریگ بازیگران دیگری چون کریس ایوانز، آنا د آرماس، جیمی لی کرتیس، تونی کولت، دان جانسون، مایکل شنون، کیت استنفیلد، کاترین لانگفورد، جیدن مارتل و کریستوفر پلامر نقش‌آفرینی کرده بودند.

 

فیلم اصلی با الهام از فضاهای آگاتا کریستی خلق شده بود و صحبت درباره ساخت ادامه آن بلافاصله پس از اکران فیلم مطرح شد و لاینزگیت سازنده فیلم نیز در ماه فوریه (بهمن) تایید کرده بود فیلم بعدی در کار خواهد بود.

 

این فیلم موفقیت بزرگی برای این استودیو محسوب شد و ۳۰۹ میلیون دلار فروش کرد و موفق به کسب نامزدی در بخش بهترین فیلمنامه اوریجینال در جوایز اسکار شد.

 

جانسون چندی پیش در مصاحبه دیگری گفته بود در فیلم جدید از شیوه روایی آگاتا کریستی در داستان‌های پوآرو استفاده می‌کند، زیرا وی برای هر یک از داستان‌های پوآور شیوه روایی متفاوتی انتخاب می‌کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------