ادعای ستاره سریال فرندز درباره نقش جوکر



اخبار,اخبار فرهنگی,متیو پری
متیو پری بازیگر نقش چندلر در سریال فرندز باور دارد که می‌توانسته نقش جوکر را به خوبی هیث لجر در فیلم "شوالیه تاریکی" ایفا کند.

به گزارش ایران آرت، متیو پری ستاره‌ سریال "دوستان" (Friends) معتقد است که می‌تواند نقش "جوکر" را بازی کند چرا که نمایش "هیث لجر" در قالب این شخصیت را درک می‌کند. لجر در فیلم "شوالیه تاریکی" (The Dark Knight) به کارگردانی "کریستفر نولان" که در سال ۲۰۰۸ اکران شد نقش "جوکر" را مقابل "کریستین بیل" در نقش "بتمن" بازی کرد و اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل در حالی که از دنیا رفته بود به او اهدا شد.

 

لجر استرالیایی ژانویه ۲۰۰۸ در یک اووردوز ناخواسته به شکلی تراژیک درگذشت پیش از آنکه "شوالیه تاریکی" عرضه شود و بعدها فاش شد که نزاع‌های درونی او موجب بازی دلپذیر او شده است.

 

پری ۵۱ ساله به دنبال‌کنندگانش در توییتر می‌گوید: "حالا که در مورد موضوع محبوب من بحث می‌کنیم. [باید بگویم که] فکر می‌کنم می‌توانستم آنچه "هیث لجر" در "شوالیه تاریکی" کرد را انجام دهم. بازی او در آن فیلم را واقعاً درک می‌کنم."

 

یکی از کاربران با پری موافق است و می‌گوید: "راستش را بخواهید من به کارهای تلخ‌تر شما بیشتر علاقه دارم (The West Wing و Studio 60). اما شاید به تلخی هیث لجر نباشد."

 

هوادار دیگری می‌گوید: "منظورت را متوجه می‌شوم اما واقعاً امیدوارم که حالت خوب باشد اسطوره! خیلی دوستت داریم مراقب خودت باش."

 

دنبال‌کننده‌ دیگری اضافه می‌کند: "تو می‌توانی کار لجر در "شوالیه تاریکی" را انجام دهی اما او نمی‌توانست نقش "چندلر بینگ" را بازی کند."

 

لجر که سن ۲۸ سالگی درگذشت اغلب از چالش‌های بازی در نقش "جوکر" می‌گفت. او در سال ۲۰۰۷ در مصاحبه با "نیویورک تایمز" این نقش را "هم از نظر جسمی و هم روانی تخلیه‌کننده" توصیف کرده و اضافه کرده بود که در حین بازی در این فیلم زیاد نخوابیده. او در مصاحبه با "امپایر" نیز گفته بود که به مدت یک ماه خودش را در اتاق یک هتل حبس کرده است: "مهم بود که صدا و خنده‌ای نمادین برای "جوکر" بیابم."

 

پس از درگذشت لجر، "جرد لتو" در "جوخه انتحار" و "واکین فینیکس" در فیلم برنده‌ی اسکار "جوکر" در سال ۲۰۱۹ این نقش را تکرار کردند.

 

پری در ماه مارس آینده برای ضبط ویژه‌برنامه‌ی "دوستان"، به همراه عوامل و بازیگران سیت‌کام، به استودیوی محل فیلمبرداری سریال بازمی‌گردد. این ویژه‌برنامه بدون فیلمنامه از شبکه‌ی HBO Max پخش خواهد شد. پری باید در فیلم پرستاره‌ی "به بالا نگاه نکن" (Don’t Look Up) نت‌فلیکس نیز نقش‌آفرینی کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------