جوایز بریت ۲۰۲۱ در چنگ زنان خواننده/ تیلور سوئیفت، دوآ و بیلی درخشیدند



جوایز بریت ۲۰۲۱،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
اکثر جوایز مهم "بریت" (جایزه موسیقی پاپ بریتانیا) در سال ۲۰۲۱ به خوانندگان زن اهدا شد.

به گزارش ایران آرت، مراسم اهدای جوایز بریت که مهم‌ترین جایزه موسیقی پاپ بریتانیا و دارای اعتباری جهانی است، امسال به صورت حضوری و با شرکت ستارگانی مانند تیلور سویفت، دوآ لیپا، هری استایلز و هزاران تماشاگر ذوق‌زده‌ای برگزار شد که حدود یک سال از شرکت در چنین برنامه‌هایی محروم بودند.

 

این مراسم از جمله اولین گردهمایی‌هایی بود که بدون رعایت مقررات سفت و سخت کرونا و به عنوان بخشی از برنامه آزمایشی دولت برای ورود تدریجی به حالت معمول در لندن برگزار شد.

 

دوآ لیپا، خواننده و ترانه‌سرای محبوب، با کسب جایزه بهترین خواننده زن بریتانیایی و همین طور بهترین آلبوم سال (نوستالژی آینده -Future Nostalgia) خوشحال‌ترین برنده دیشب بود.

 

گروه سه نفره لیتل میکس، به عنوان بهترین گروه موسیقی پاپ جایزه بریت را گرفت و آرلو پارکس، خواننده زن بریتانیایی برنده جایزه بهترین هنرمند نوظهور شد.

 

به گزارش بی‌بی‌سی، تیلور سویفت، ستاره پاپ آمریکایی، که شهرت و محبوبیت بین‌المللی دارد، اولین زنی بود که جایزه "نماد جهانی" را در تاریخ بریتز دریافت کرد.

 

بیلی آیلیش، ستاره دیگر آمریکایی جایزه بهترین هنرمند زن بین‌المللی را به مجموعه جوایز بی‌شمار خود در دنیای موسیقی اضافه کرد و گروه آمریکایی هایم ( Haim) با سه هنرمند زن، برنده بهترین گروه پاپ بین‌المللی شد.

 

جایزه بهترین تک‌آهنگ بریتانیا به هری استایلز با آهنگ قند هندوانه (Watermelon Sugar) رسید، جی هاس، برنده بریت بهترین خواننده مرد بریتانیا شد و جایزه بهترین هنرمند مرد بین‌المللی را The Weekend با نام اصلی ایبل مکنن تسفی دریافت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------