بازگشت هیجان به سینماهای آمریکا/ فروش بالای یک جای آرام ۲ و سریع و خشن ۹



جدیدترین فیلم های آمریکایی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
با واکسین شدن درصد قابل توجهی از مردم آمریکا، سینماها رونق گرفته‌اند و احتمالاً اکران تابستان امسال بسیار پرفروغ‌تر از سال گذشته خواهد بود.

به گزارش ایران آرت: پیش‌فروش بلیت "یک جای آرام ۲" (A Quiet Place Part II) پارامونت که با یک سال تأخیر اکران خواهد شد، از قسمت اول فیلم فراتر رفته است. این فیلم به همراه "کروئلا" (Cruella) دیزنی آغازگر فصل سینمایی تابستان خواهند بود.

 

پیش‌بینی شده است که "یک جای آرام ۲" بین ۴۰ تا ۵۰ میلیون دلار در چهار روز اول اکران در بازارهای داخلی خواهد فروخت. این دنباله به کارگردانی "جان کرازینسکی" قرار بود ۲۰ مارس ۲۰۲۰ اکران شود اما با وقوع پاندمی و تعطیلی سالن‌های سینما در سراسر دنیا پخش فیلم به تعویق افتاد. مارس سال گذشته حتی بلیت‌های این فیلم پیش‌فروش شده بود.

 

"فندنگو" گزارش داده است که "یک جای آرام" در حال حاضر دو برابر فیلم‌های عرضه در این پلتفرم پیش‌فروش شده است. این فیلم از "راتن تومیتوز" امتیاز ۹۲ درصد دریافت کرده است.

 

"کوین شپلا" مدیر بازاریابی این پلتفرم فروش بلیت می‌گوید: "فروش قدرتمندانه "یک جای آرام ۲" در فندنگو ممکن است نشانه احیای باکس آفیس داخلی باشد، به ویژه وقتی که به آخر هفته "روز یادبود" نزدیک می‌شویم، آخر هفته‌ای که فصل سینمایی تابستان را رسماً آغاز می‌کند. هرچند بعضی از سالن‌های سینما هنوز با ظرفیت محدود بازگشایی شده‌اند اما دیدن پیش‌فروش موفقیت‌آمیز فندنگو دلگرم‌کننده است."

جدیدترین فیلم های آمریکایی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

"اریک دیویس" نویسنده "فندنگو" اضافه می‌کند: "مخاطبینی که مدت‌هاست منتظر اکران "یک جای آرام ۲" مانده‌اند ناامید نخواهند شد."

 

ریگال در آمریکا جمعه گذشته ۱۷۴ سینمای دیگر را بازگشایی کرد و میزان سالن‌هایش را به ۹۶ درصد رساند. با این حال همچنان ۷۱ درصد از ۵.۸ هزار سالن سینمای آمریکای شمالی بازگشایی شده‌اند. در کانادا به نظر می‌رسد که ماه ژوئیه مخاطبین به سینما بازگردند. از ۱۱ ژوئن آینده نیز سینماهای واشینگتن دی‌سی با ظرفیت کامل به فعالیت ادامه خواهند داد.

 

در بازارهای جهانی فیلم "سریع و خشن ۹" (F9) به افتتاحیه ۷۰ میلیون دلاری نزدیک شده است. این فیلم اکشن استودیوی یونیورسال در چند بازار بین‌المللی اکران شده و ۶۹.۸ میلیون دلار فروخته است. "سریع و خشن" نهم در روز اول اکران در چین ۵۹.۱ میلیون دلار بلیت فروشی کرد.

جدیدترین فیلم های آمریکایی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

 

این رکورد فیلم در چین سومین افتتاحیه بزرگ تاریخ یونیورسال پس از دو قسمت قبلی همین چندگانه و دومین افتتاحیه پرفروش استودیو از آغاز پاندمی است.

 

"سریع و خشن ۹" ابتدا در بازارهای جهانی اکران شده و از ۲۵ ژوئن به آمریکا خواهد رفت. این فیلم در خاور میانه و هنگ کنگ نیز اکران شده است.

 

بازیگران "اف۹" شامل "وین دیزل"، "شارلیز ترون"، "میشل رودریگز"، "هلن میرن"، "جوردانا بروستر"، "لوداکریس"، "تایریس گیبسون"، "ناتالی امانوئل"، "لوکاس بلک"، "جان سینا"، "مایکل روکر"، "کاردی بی"، "فین کول" می‌شوند و کارگردانی آن بار دیگر به "جاستین لین" سپرده شده است.

 

"میشل رودریگز" سال گذشته در یک مصاحبه‌ی رادیویی فاش کرد که داستان این قسمت از چندگانه به فضا خواهد رفت. در این قسمت سازمان "ایتیون" که شخصیت "سایفر" با بازی "شارلیز ترون" عضوی از آن و شخصیت "بریکستون" را پدید آورده بوده، خطری جدی برای "دام" و "لتی" به شمار می‌رود. با نقش بر آب شدن نقشه‌های این تشکیلات شیطانی به دنبال غلبه دام بر سایفر، ایتیوون به دنبال انتقام است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------