نیکلاس کیج در جستجوی خوک ربوده‌شده‌اش



نیکلاس کیج،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
کیج نقش یک شکارچی ترافل تک‌رو در اوریگن را بازی می‌کند که خوک شکارچی‌اش ربوده شده و چاره‌ای ندارد جز اینکه به پورتلند بازگردد و با گذشته‌اش مواجه شود.

به گزارش ایران آرت، مأموریت "نیکلاس کیج"در فیلم "مایکل سارنوسکی"پیدا کردن یک خوک ربوده‌شده است. اولین تریلر این فیلم تحت عنوان "خوک"(Pig 2021) به تازگی توسط استودیوی نئون رونمایی شده است. دیگر بازیگران فیلم "الکس وولف"، "آدام آرکین"و "گرچن کوربت"خواهند بود.

 

"خوک"پاییز سال ۲۰۱۹ فیلمبرداری شد اما انتشارش به دلیل مشکلات ناشی از پاندمی به تأخیر افتاد. استودیوی نئون قرار است "خوک"به نویسندگی سارنوسکی و "ونسا بلاک"را در ماه ژوئیه پخش کند.

 

در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است: "کیج نقش یک شکارچی ترافل تک‌رو در اوریگن را بازی می‌کند که خوک شکارچی‌اش ربوده شده و چاره‌ای ندارد جز اینکه به پورتلند بازگردد و با گذشته‌اش مواجه شود."

 

سارنوسکی پاییز سال ۲۰۱۹ همزمان با شروع فیلمبرداری پروژه گفته بود: "چیزی که به عنوان یک پروژه بسیار شخصی آغاز شد به کاری از روی عشق برای بسیاری از این افراد بااستعداد تغییر پیدا کرد. خوشحالم که همه ما این دنیای غریب را خلق می‌کنیم."

 

داستان "خوک"یادآور فیلم‌های "ربوده‌شده"(Taken) و "جان ویک"(John Wick) است، اما تریلر وعده تجربه متفاوتی را می‌دهد. "خوک"فیلمی شخصیت-محورتر به نظر می‌رسد هرچند عناصر ژانر تریلر را در خود دارد.

 

"خوک"۱۶ ژوئیه امسال در سالن‌های سینما اکران خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------