ادل ملکه اسپاتیفای شد/ رکورد جدید خانم ستاره



ادل،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
آهنگ جدید ادل، ستاره بریتانیایی دنیای موسیقی موفق به ثبت یک رکورد در اسپاتیفای شد و رسانه‌های بین‌اللملی به او لقب "ملکه اسپاتیفای" دادند.

به گزارش ایران آرت، ترانه جدید ادل، خواننده بریتانیایی به نام "به من سخت نگیر" رکورد بیشترین پخش آنلاین روزانه در اپلیکیشن اسپاتیفای را شکست.

 

این ترانه که روز جمعه منتشر شد اولین ترانه در آلبوم جدید ادل به نام "۳۰" خواهد بود. شرکت اسپاتیفای در حالی از رکوردشکنی ادل در پخش آنلاین روزانه خبر داد که نماهنگ ترانه جدید ادل در یوتیوب نیز تاکنون بیش از ۵۰ میلیون بازدیدکننده داشته است.

 

نماهنگ ترانه "به من سخت نگیر" (Easy on me) به کارگردانی زاویه دولان، فیلمساز مطرح کانادایی نیز روز جمعه برای اولین بار منتشر شد.

 

به گزارش یورونیوز، آلبوم جدید ادل که اولین آلبوم او طی شش سال اخیر خواهد بود قرار است روز ۱۹ نوامبر (۲۸ آبان) منتشر شود. ادل گفته است که فعلا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا برنامه‌ای برای رشته کنسرت جدید ندارد.

 

ادل که تاکنون ۱۵ جایزه گرمی دریافت کرده است در سال ۲۰۱۳ برای ترانه "اسکای فال" برنده جایزه اسکار شد.

 

آلبوم "۳۰" چهارمین آلبومی است که ادل در استودیو ضبط کرده است. انتظار می‌رود که احساسات ادل در زندگی شخصی‌اش طی شش سال گذشته بازتاب زیادی در متن ترانه‌های آلبوم جدید او داشته باشد. طلاق ادل از همسرش از جمله رویدادهای مهم زندگی این خواننده بریتانیایی طی شش سال گذشته بود.

 

نام آلبوم‌های قبلی ادل مانند آلبوم جدیدش سن این خواننده بریتانیایی در زمان ضبط آلبوم بود. او در سال ۲۰۰۸ آلبوم "۱۹"، در سال ۲۰۱۱ آلبوم "۲۱" و در سال ۲۰۱۵ آلبوم "۲۵" را منتشر کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------