سریال جدید کیت وینسلت پس از درخشش در «مر از ایست تاون»



کیت وینسلت،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی
وینسلت اخیراً در مینی‌سریال «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) اچ‌بی‌او دیده شده و جایزه امی بهترین بازیگر زن نقش اول در یک مینی‌سریال را دریافت کرده است.

به گزارش ایران آرت، کیت وینسلت با اقتباس تلویزیونی از رمان «اعتماد» (Trust) نوشته «هرنان دیاز» به شبکه اچ‌بی‌او بازمی‌گردد. اچ‌بی‌او امتیاز پخش این مینی‌سریال را در رقابتی تنگاتنگ با دیگر پلتفرم‌ها اخذ کرده است. نویسنده سریال هنوز انتخاب نشده اما وینسلت علاوه بر بازیگری یکی از تهیه‌کنندگان پروژه به همراه دیاز خواهد بود.

 

داستان فیلم در مورد یک سرمایه‌گذار ثروتمند است که پس از خواندن رمانی بر اساس زندگی خودش، از تصویری که کتاب از او و همسرش ارائه می‌دهد ناخرسند می‌شود و از یک سایه‌نویس می‌خواهد خاطراتش را به نگارش درآورد تا آن تصویر را اصلاح کند. همسر سرمایه‌گذار با این حال متوجه می‌شود که این مرد تاریخ را از نو می‌نویسد.

 

وینسلت اخیراً در مینی‌سریال «مر از ایست‌تون» (Mare of Easttown) اچ‌بی‌او دیده شده و جایزه امی بهترین بازیگر زن نقش اول در یک مینی‌سریال را دریافت کرده است.

 

او در سال ۲۰۱۱ با سریال «میلدرد پیرس» (Mildred Pierce) اچ‌بی‌او برنده همین جایزه شده بود. وینسلت نامزدی اسکار برای فیلم‌هایی چون «تایتانیک» (Titanic) را در کارنامه دارد و در سال ۲۰۰۹ با «کتاب‌خوان» (Reader) برنده اسکار بازیگری شده است.

 

در ماه مارس گزارش شده بود که وینسلت در اولین قسمت از سریال آنتولوژی «هستم» (I Am) نقش‌آفرینی می‌کند. او در این اپیزود یک ساعته که «من روث هستم» عنوان گرفته، به همراه دختر ۲۲ ساله‌اش «میا تریپلتون» جلوی دوربین می‌رود.

 

رمان «اعتماد» ۳ مه ۲۰۲۲ منتشر شد و نقدهای مثبتی دریافت کرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------