«بتمن» با آمبولانس به دیدار مجروحان حادثه کلرادو رفت!+عکس



«کریستین بل» بازیگر نقش «بتمن» در سه گانه ای با همین نام که توسط «کریس نولان» ساخته شده است، روز گذشته و بدون کمترین هیاهوی رسانه ای به آئورورای کلرادو سفر کرده و در مرکز درمانی آئورورا که به درمان مجروحین حادثه 20 جولای می پردازد، حاضر شد.

بازیگر نقش بتمن

آن طور که hollywoodreporter خبر داده کریستین بل در این کلینیک علاوه بر دیدار با مجروحان حادثه سینمای دِنوِر با پرسنل بیمارستان هم دیدار و گفتگو کرد. کریستین بل به همراه همسرش «سیبی بِلِیزی» مقدمات این سفر را چیده و پیش از حضور در مرکز درمانی آئورورا از مسئولان این مرکز خواسته بود که درباره حضور وی هیچ اطلاعاتی به رسانه ها ارائه نشود. جالب اینجاست که وی برای آن که خبرنگاران متوجه حضورش نشوند با آمبولانس به مرکز درمانی وارد شد. 

آن طور که رییس این مرکز درمانی «بیل وولوچ» گفته کریستین بل حدودا دو ساعت و نیم در این مرکز درمانی حاضر بوده و با هفت مجروح حادثه سینمای آئورورا دیدار و گفتگو داشته است. مجروحان حادثه آئورورا از دیدار با کریستین بل به شدت خوشحال شده و از علاقه خود به وی و سری «بتمن» صحبت کرده اند.

یکی از مجروحین حادثه که کریستین بل با وی دیدار کرد «کری روتمن» بود که عکسی از این دیدار گرفته و در یکی از شبکه های اجتماعی قرار داد./شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------