نقش پلیس را در «بالن» ایفا کردم/ طنزهای سخیف پرطرفدار شده‌اند



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,رامتین خداپناهی

رامتین خداپناهی می گوید که در فیلم سینمایی «بالن» به کارگردانی مسعود تکاور نقش یک پلیس آگاهی را ایفا کرده است.

رامتین خداپناهی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با مهر درباره جدیدترین فعالیت های خود گفت: من پیش از این با مسعود تکاور در چند سریال همکاری داشتم و می دانم که او نسبت به ساخت چنین آثاری با چنین موضوعاتی آگاهی دارد و این حوزه را می شناسد به همین دلیل در فیلم سینمایی «بالن» به کارگردانی او حضور یافتم و نقش یک سرگرد پلیس آگاهی را ایفا کردم.

این بازیگر اعلام کرد: ۲۵ دقیقه از فیلم را تماشا کرده ام و به نظرم از ریتم خوبی برخوردار است ولی باید بعد از تدوین نهایی فیلم را دید و نظر داد.

وی با تاکید بر تنوع ژانرها و موضوع ها در سینما عنوان کرد: هر سوژه ای قابلیت تبدیل شدن به فیلم را دارد به شرطی که از یک فیلمنامه قوی برخوردار باشد از همین رو فکر می کنم ضعف ما کمبود فیلمنامه با استانداردهای جهانی است البته برخی فکر می کنند اگر تنها در یک ژانر خاص فیلم بسازند می توانند به فروش خوبی دست پیدا کنند که به نظرم این نگاه درست نیست.

خداپناهی اظهار کرد: این روزها فیلم هایی به نام کمدی ساخته می شود که اصلا هیچ ربطی به این ژانر ندارد بلکه بیشتر هجو و سبک‌سری با طنزهای ارزان کلامی است. البته با توجه به خلاهای روانی که در جامعه وجود دارد طبیعی است که مخاطب جذب چنین آثاری شود و متاسفانه این اتفاق در تئاتر هم در حال رخ دادن است.

این بازیگر ادامه داد: گویا هرچه آثارمان بدگوتر باشد تماشاچی اقبال بیشتری به آنها می کند از همین رو فکر می کنم باید ببینیم چطور می توانیم این مشکلات را حل کنیم.

خداپناهی در پایان درباره فعالیت های دیگر خود گفت: بازی در سه سریال به من پیشنهاد شده است اما همچنان در حال رایزنی هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------