«شیروانی داغ» حرف‌های زیادی برای گفتن دارد



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,فریبا متخصص

«این نمایش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد چرا که متن بسیار خوبی دارد و درحقیقت ۸۰ درصد یک نمایش به متن بستگی دارد.»

فریبا متخصصفریبا متخصص بازیگر تئاتر و تلویزیون که در نمایش‌های زیادی ایفای نقش کرده است و سال گذشته با بازی در سریال شهرزاد به خوبی در حافظه مخاطبان نقش بسته و این بار در نمایش «شیروانی داغ» نقشی متفاوت را بازی می‌کند در گفت‌و گو با «صبا» اظهار کرد: خیلی خوشحالم در نمایشی بازی می‌کنم که مسائل زندگی انسان‌ها را روایت می‌کند. دروغ و خیانت موضوعاتی هستند که اگر به آن‌ها توجه نشود ، صداقت معنای خود را از دست می‌دهد. این نمایش حرف‌های زیادی برای گفتن دارد چرا که متن بسیار خوبی دارد و درحقیقت ۸۰ درصد یک نمایش به متن بستگی دارد.  و ما می‌خواهیم در نمایش «شیروانی داغ» این موضوع را به مخاطب برسانیم و از این طریق در زندگی انسان‌ها تاثیرگذار باشیم.

متخصص از حال و هوای نمایش «شیروانی داغ»گفت: نمایش «شیروانی داغ» با اقتباس و دراماتورژی از روی نمایشنامه معروف تنسی ویلیامز آمریکایی برگردانده شده و به‌خوبی مسائل امروز جامعه را بیان می‌کند. من متن زیبا و متفاوت این نمایشنامه را پسندیدم و دوست داشتم کاری متفاوت از نمایش قبلی بازی کنم. نمایشنامه «شیروانی داغ» ناظر بر مسئله ای مهم در جامعه کنونی ما  است.

وی در پایان درخصوص نقش‌های خود می‌گوید: من در تمام سال‌های کاری خود، تلاش کرده‌ام نقش‌های متفاوتی داشته باشم و نقشی را تکرار نکنم چراکه یک بازیگر در این تفاوت‌ها دیده می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------