چرا این روزها شاهد پدیده هایی مانند مسعود صابری هستیم؟



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,مسعودصابری

این روزها حرف از دکتری که خواننده شد گذشته و صحبت درباره شهرت یک شبه در خوانندگی است. مسعود صابری جراح متخصص مغز و قاعده جمجمه است که با ورود به یک برنامه تلویزیونی به دیگر برنامه‌ها نیز راه یافت، بنرهای کنسرت او در شهر تهران نصب شد و بلیت دو نوبت کنسرتش در برج میلاد به سرعت به فروش رفت.


حضور مسعود صابری به عنوان یک فرد خودساخته که با وجود روابط خویشاوندی با چند تن از اهالی معروف سینما مانند رسول صدرعاملی و علی سرتیپی، خود در زمینه موسیقی دست به کار شده، اولین امتیاز مثبتی بود که در برنامه‌های تلویزیونی، خودش به آن اشاره می‌کرد. او در برنامه‌های زنده رود، اکسیر، وقتشه، به خانه برمی‌گردیم، کتاب باز و حتی مسابقه پنج ستاره که در آن همه شرکت‌کننده‌ها از طریق اپلیکیشن برنامه انتخاب می‌شوند حضور پیدا کرد و در برخی از این برنامه‌ها هم زیر آواز زد.


 این روند با«خندوانه» که اغلب مردم را با چهره‌های ناشناخته اما مفیدی آشنا می‌کند، تکمیل شد و به اوج رسید. در واقع این برنامه با همان روند جریان ساز خود برای مهمان‌ها، سکوی پرتاب یک فرد اشتباهی در قالب یک خواننده پاپ در میان عموم مردم شد. فردی که در کنسرت‌اخیر خود به بدترین شکل ممکن ناکوک می‌خواند و از پلی بک هم استفاده می‌کند . ویدئوی این اتفاق‌در فضای مجازی با واکنش مردم روبه رو شده است.


البته کم نیستند خواننده هایی از این دست که از فاکتورهای اساسی خوانندگی مثل کیفیت صدا، آگاهی نسبی از علم موسیقی و رعایت ریتم بی بهره اند و صرفا با توسل به فناوری های روز نظیر سینتی سایزر، از این سو وارد استودیو می شوند و از آن سو خواننده بیرون می آیند. در واقع اگر ویژگی های یک خواننده را ندارند ولی یا پول دارند یا رابطه یا هر دو را. ایرادی هم ندارد اما یک توصیه به این افراد؛ لطفا برنامه زنده اجرا نکنید!

 

روزنامه خراسان

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------