کارگردان «اولدبوی» در فکر انتقام/ یک وسترن خشن ساخته می‌شود



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری, کارگردان اولدبوی

آمازون حق پخش وسترن پر از خشونت «راهزنان رتل‌کریک» پروژه جدید پارک چان ووک را خریداری کرده است.

به گزارش صبا ، پس از گزارش های چندین سال پیش که طی آن اعلام شده بود پارک چان ووک کارگردان مطرح کره ای در حال مذاکره برای کارگردانی وسترن تریلر پر از خشونت «راهزنان رتل‎بورگ» براساس فیلمنامه ای از کریگ زالر است، اکنون منابع متعددی تایید کرده اند که این پروژه پس از سال ها هم صاحب حق پخش و هم صاحب عنوان شده است.

بنا به گفته منابع نزدیک به پروژه، آمازون حق پخش این اثر را خریداری کرده و عنوان پروژه نیز «راهزنان رتل‌کریک/The Brigands of Rattlecreek» است. تهیه فیلم را نیز بردلی فیشر تهیه کننده فیلم «جزیره شاتر» ساخته مارتین اسکورسیزی برعهده خواهد داشت.

«راهزنان رتل‌کریک» داستان کلانتر و دکتری است که به دنبال انتقام از گروهی از راهزنانی هستند که ساکنان یک شهر کوچک را تهدید می کنند.

فیلمنامه کریگ زالر سال ۲۰۰۶ به دلیل برخی مسایل از جمله محتوای بسیار خشنش در فهرست سیاه فیلمنامه های هالیوود قرار گرفته بود.

منابع مطلع همچنین بیان کرده اند که استودیو آمازون و فیشر تهیه کننده فیلم بدنبال متیو مک‌کانهی برای ایفای نقش شخصیت دکترِ فیلم هستند بازیگر نقش کلانتر نیز قرار است یک بازیگر درجه الف باشد.

با این حال تاکنون هیچ بازیگری با فیلم قرار دادی امضا نکرده و آمازون نیز هیچ توضیحی درباره این پروژه ارائه نداده است.

پارک چان ووک فیلمساز مطرح کره ای که کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت همانگونه که طرفدارانش با او آشنا هستند چندان با فیلم های با موضوع انتقام بیگانه نیست. این کارگردان کره ای را بیشتر سینمادوستان با سه گانه «خونخواهی» که شامل فیلم های مشهور «آقای انتقام»، «بانوی انتقام» و مهم ترینشان «اولدبوی» است، می شناسند.

پارک چان ووک همچنین فیلم «سوخت رسان» را برای فاکس سرچ‌لایت، فیلم با موضوع خون آشام «عطش» و فیلم «ندیمه» را کارگردانی کرده است.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------