آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

برای بازی در «نون.خ» دف زدن یاد گرفتم/ شیرینیِ صحبت به زبان مادری



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,سریال نون.خ

ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نوروزی «نون.خ» اعتقاد دارد کمدین نیست، اما از تجربه بازی در این مجموعه رضایت زیادی دارد...

 ندا قاسمی بازیگر نقش شیرین در سریال نوروزی «نون.خ» به  صبا گفت: شخصیت شیرین در سریال نوروزی «نون.خ» چندان شبیه خودم نیست. 

 

وی افزود: من معمولا برای نزدیک شدن به نقش هایم وقت زیادی می گذارم و در طول مدت کار با شخصیت درگیرم و سعی می کنم زوایای مختلف آن را بررسی کنم. مثل آن کاراکتر فکر می کنم، جهان پیرامونی و آدم ها را می بینم و در واقع تمام لذت بازیگری هم از نظر من همین شکل از برخورد با نقش است. 

 

قاسمی که نقش دختری اهل هنر را بازی می کند، توضیح داد: جالب است بگویم این سریال باعث شد من دف زدن یاد بگیرم. هرچند قسمت های مربوط به دف زدن خیلی دیده نشد، اما برای من تجربه خوبی بود.

 

این بازیگر کرمانشاهی که فعالیت هنری خود در عرصه تصویر را در صدا و سیمای مرکز همین شهر آغاز کرده است، افزود: خیلی خوشحالم که شانس حضور در سریال «نون.خ» را پیدا کردم و به خودم می بالم که در اولین حضورم در شبکه سراسری در سریالی به زبان مادری و لهجه شهر و دیارم صحبت کردم و به بینندگان معرفی شدم. 

 

وی با تشکر از سعید آقاخانی بابت اینکه چنین فرصتی را در اختیارش قرار داده و در طول تصویربرداری بسیار از او یاد گرفته است، بیان کرد: سعید آقاخانی خیلی به کارش مسلط است و تمام مدت حواسش به همه جزییات پروژه بود و عملکردی عالی داشت. در کل، این کار تجربه فوق العاده ای برای من بود. 

 

بازیگر سریال «ساخت ایران ۲» در پایان گفت: من اصولا بازیگر کمدی نیستم، اما از تجربه بازی در سریال نوروزی «نون.خ» خیلی راضی ام. ضمن اینکه با توجه به نوع حضور شیرین در سکانس ها، دشواری خاصی برای ایفای نقش نداشتم.

 

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------