علیرام نورایی : «از یادها رفته» به یاد ماندنی خواهد شد/ منتظر ادامه «نفوذ» هستم



اخبار,اخبار فرهنگی وهنری,علیرام نورایی

علیرام نورایی بازیگر سریال رمضانی «از یادها رفته» معتقدست این مجموعه تاریخی در یادها ماندنی می شود.

علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با صبا درباره سریال جدید خود به نام «از یادها رفته» ساخته بهرام بهرامیان توضیح داد: «از یادها رفته» یک ملودرام تاریخی است که در ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. من یک نقش کوچکی در این سریال دارم که ترجیح می دهم توضیحی درباره کاراکتر ندهم و مردم خودشان کار را ببینند.

 

وی ادامه داد: «از یادها رفته» خیلی پروژه بزرگی بود و حدود یک سال و نیم مداوم فیلمبرداری داشتیم، یک وقفه‌ای در کار افتاد و بخشی به کار اضافه شد که تصویربرداری آن به تازگی تمام شد. 

 

نورایی با اشاره به اینکه بهرام بهرامیان با وسواس خیلی خاصی کار را به سرانجام رساند، بیان کرد: تعداد زیادی از همکارانم بسیار در این سریال زحمت کشیده‌اند. به دور از اینکه خودم در این سریال نقش داشتم مطمئن هستم سریال به یاد ماندنی خواهد شد امیدوارم مورد توجه مخاطبان شبکه یک قرار بگیرد. 

 

بازیگر سریال «سارق روح» درباره دیگر سریال‌های خود گفت: سال گذشته سریال «نفوذ» به نویسندگی و کارگردانی جواد شمقدری را بازی کردم که ۱۰ قسمتی از آن در دهه فجر پخش شد ولی سریال بیشتر از ۱۰ قسمت است و منتظرم که ادامه‌اش را کار کنم. همچنین سریال «گاندو» را در خدمت جواد افشار عزیز کار کردم.

 

نورایی درباره حضورش در تئاتر اینگونه توضیح داد: متاسفانه به دلیل اینکه درگیر سریال‌های تاریخی مانند «از یادها رفته» و بعد «نفوذ» بودم وقت نکردم تئاتری بازی کنم. 

 

بازیگر سریال «عملیات ۱۲۵» در پایان ضمن تبریک روز بازیگر به همکارانش درباره کار سینمایی جدید خود گفت: «از یادها رفته» زمان زیادی را از من گرفت به همین دلیل فقط یک فیلم سینمایی به تهیه کنندگی و کارگردانی سجاد موسوی به نام «وقتی آفتاب طلوع می کند» را کار کردم. 

 

سریال «از یادها رفته» ملودرامی عاشقانه است که در دل تاریخ معاصر ایران اتفاق می افتد. داستان این سریال در سال ۱۳۱۹ می گذرد و درباره زندگی یک پزشک زن ایرانی به نام «فروغ» است که در فرانسه درس خوانده و به دلیل ناآشنایی از وضعیت کشور و آداب رسوم آن دچار بحران شدیدی می‌شود اما... . 

 

این سریال همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲:۱۰ از شبکه یک پخش می شود.

 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------