بلژیکی‌ها با «بودن» به ایران می‌آیند



اخبار,اخبارفرهنگی وهنری,تئاتر

کمپانی گریپ بلژیک با همکاری عمارت نوفل‌لوشاتو، پرفورمنس بودن (Being) را در این مجموعه نمایشی به صحنه می‌برد.

به گزارش روابط عمومی عمارت نوفل‌لوشاتو، پرفورمنس «بودن» (Being) به کارگردانی بارا زیگفوس دوتیر از ایسلند و بازی دو بازیگر ایرانی در این مجموعه نمایشی به صحنه می‌رود و پس از اجرای تهران، در شهرهای رشت و شیراز هم به اجرای خود ادامه می‌دهد.

«بودن» پرفورمنسی معاصر از کمپانی گریپ (کشور بلژیک) است که به دعوت تماشاخانه دا به ایران آمده و تیر و مرداد در ایران به صحنه خواهد رفت. پرفورمنسی بر پایه حرکت با تمرکز بر حضور دو فرد بر روی صحنه که به مساله شکل‌گیری مکالمه میان انسان‌ها و به اشتراک‌گذاری فضا به منظور اکتشاف درباره آن می‌پردازد؛ پرفورمنسی با دغدغه اینکه چگونه می‌توان با وجود تفاوت‌ها و تشابهات فرهنگی با یکدیگر ارتباط برقرار کرد.

معصومه جلالیه و علیرضا میرمحمدی دو بازیگر پرفورمنس «بودن» و هانی حسینی مدیر هنری آن در ایران هستند که روزهای ۱۶، ۱۷ و ۱۸ تیر ساعت ۱۷:۳۰ و با مدت زمان ۵۰ دقیقه در عمارت نوفل‌لوشاتو به صحنه می‌رود.

بارا زیگفوس دوتیر طراح و کارگردان، سارا وندریک دراماتورژ، کلارچه اورلمنس مدیر تولید، هانی حسینی مدیر هنری ایران، آیوند لونینگ موزیک، آندرا کرانزلین لباس، جان فدینگر طراح نور، ماری وندکاستیل تکنسین اجرا و کمپانی گریپ بلژیک تولید از عوامل این نمایش هستند.

این اثر در تهران با همکاری و مشارکت عمارت نوفل‌لوشاتو اجرا شده و در کنار آن، کارگاه آموزشی دو روزه‌ای هم توسط خانم بارا زیگفوس دوتیر برگزار می‌شود. جزئیات برگزاری آن به زودی اطلاع رسانی می‌شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------